The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei haittaisi kyllä yhtään vaik ens viikolla olis vähän viileempää. Iltavuoro kuitenki ja siellä vasta tuskaista on olla helteillä ko kaikki koneet lämmittänyt salin silleen mukavasti. Yöksi aina ees vähän viilenee.

Ainiin ja maanantaina lupasin tehdä 16h. Nyt mietin vaan et oi miksi, ku me lähdetään vielä lauantai aamusti Kouvolaan ja tullaan sit sunnuntaina joskus illalla takasi. Muut eiköhän se yks päivä taas siinä mee, tilipussi kiittää sit joskus. :)

Nii juu ja huomenta. Hei tää on harvinaista. Yövuoro ja nukuin yli 7h unet heräämättä. En normaalisti nuku ikinä noin paljon. Ehkä mun alitajunta kerää voimia huomiselle ku pitää herätä jo 12, ku mennään pojan asioissa sinne psykologille.
 
Oi miten kiva päivä. Ulkona paistaa aurinko ja on ihan sikalämmin (eli kuuma, välitön ihonpalamisvaara), ja me saadaan köllötellä sisällä ihan rauhassa eikä oo pakko poistua kotoa minnekään. Puolikas on hyppiny koko päivän nakupellenä, vuorotellen katselee muumeja telkkarista ja välillä käy sit suihkukaapissa leikkimässä. Laitoin sinne vadillisen vettä, annoin pari kylpylelua ja tyhjän käsisaippuapumppupullon, siellä saa käydä läträämässä ja viilentymässä kun siltä tuntuu. Ihanan rentoa ja huoletonta :love: En voi tarpeeks hehkuttaa miten kivaa on olla rauhassa ja kiireettä. Illemmalla vois kyllä mennä poikkeemaan kaupassa hakemassa vähän täytettä jääkaappiin.

Mut hitto näitä hymiöitä, en tykkää vieläkään.
 
- Äiti, mitkä nämä ovat?
- Ne on kassit, eli kivekset.
- Mitä niillä tehdään?
- Öö... keskusteltaisko näistä uudestaan vaikka kymmenen vuoden päästä?
- Ei, kun minä haluan tietää nyt.
- Sovitaanko, että kysyt viikonloppuna isiltä.
- Okei, minä kysyn sitten isiltä mitä kiveksillä tehdään.


Hyvä poika :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
- Äiti, mitkä nämä ovat?
- Ne on kassit, eli kivekset.
- Mitä niillä tehdään?
- Öö... keskusteltaisko näistä uudestaan vaikka kymmenen vuoden päästä?
- Ei, kun minä haluan tietää nyt.
- Sovitaanko, että kysyt viikonloppuna isiltä.
- Okei, minä kysyn sitten isiltä mitä kiveksillä tehdään.


Hyvä poika :whistle:
:DKyselyaika näköjään pojalla.
 
Kävin tekemässä ostoksia huomista varten. Irtokarkkeja ja suklaata:) pizzatarpeet, pinkkiä kuoharia ja mansikkamojitoa. :)
Aamupalaksi täytetty croisant ja kirsikkakerrosjugurtti ja appelsiinimehua.

Ylellinen aamupala, kun yleensä on nutrilett pirtelö ja vettä aamulla:D.
 
Kertokaahan minkälaisen mielikuvan te ootte musta saaneet. Juhannuskaveri sanoi eilen, et hänen mielestä mä oon pessimistinen ja keskityn vaan huonojen asioiden/puolien löytämiseen. Öh?
Jaa,a. Miusta oot ihana ihminen, jolla on ollu huonoja kokemuksia ämpärin kanssa, vahva nainen.
Positiivinen ja huumorintajuinen mielikuva, vaikka onkin huonoja ja ärsyttäviä päiviä sullakin välillä. En usko että keskityt löytämään vaan huonoja asioita, miusta sä oot löytänyt ja ajatellut myös positiivisia asioita.
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Huh, toi puuha on sitten ihanankamalaa :D...mutta ne puhtaat tuoksuvaiset raikkaat matot ovat kyllä niin ihana palkinto kaikesta huhkimisesta :)!

...tosin...helpotahan oloas siellä ja huido taikasauvallas välillä siihen harjaa vauhtia, jotta ite pääset vain nauttimaan elosta :) *vilkuttaa*
Tuo tosiaan on ihanankamalaa puuhaa, mutta se mäntysuovan tuoksu on parhautta :love:.

Tolun tuoksu on ihana myöskin. Mie taidan olla sen suurkuluttaja :LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja FreezeCat
Kertokaahan minkälaisen mielikuvan te ootte musta saaneet. Juhannuskaveri sanoi eilen, et hänen mielestä mä oon pessimistinen ja keskityn vaan huonojen asioiden/puolien löytämiseen. Öh?
Menikö sillä santaa vakoseen kun et lämmennyt sen hiuslöydöstä :whistle:.Jos tuo on sen tyypin mittari positiivisuudelle lupaan haututua kanssasi pessimismin pyörteisiin :ROFLMAO:.
 
Jaa,a. Miusta oot ihana ihminen, jolla on ollu huonoja kokemuksia ämpärin kanssa, vahva nainen.
Positiivinen ja huumorintajuinen mielikuva, vaikka onkin huonoja ja ärsyttäviä päiviä sullakin välillä. En usko että keskityt löytämään vaan huonoja asioita, miusta sä oot löytänyt ja ajatellut myös positiivisia asioita.
No huonoja ja ärsyttäviä päiviä on varmasti kaikilla joskus, enkä ymmärrä kuinka niiden perusteella voi leimata ketään pessimistiksi. Toki ehkä sitten, jos joka päivä on huono päivä, mutta se on sitten asia erikseen.
Mutta tänks, jotain tommosta odotinkin kuulevani. Te ootte kuitenkin mun kanssa rupatellu paljon pidempään ja enemmän ko juhannushemmo ja tiiätte mun paremmin :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Samaa mieltä, tais vaan juhannusneiti ottaa nokkiinsa kun ei kirahvinen oikein lämmennyt :geek:. Sitäpaitsi kyllähän sitä väkisinkin käyttäytyy vähän kylmästi jotain fania kohtaan, jos ei itseä innosta ollenkaan, eikä tahdo että se luulee liikoja.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Samaa mieltä, tais vaan juhannusneiti ottaa nokkiinsa kun ei kirahvinen oikein lämmennyt :geek:. Sitäpaitsi kyllähän sitä väkisinkin käyttäytyy vähän kylmästi jotain fania kohtaan, jos ei itseä innosta ollenkaan, eikä tahdo että se luulee liikoja.
Mä sanoin ajattelevani ihmisen olevan huono laji, joka on saanu maapallolla aikaan enemmän tuhoa kun hyvää, niin sit sen jälkeen se alkoi luettelemaan mitä hyvää ihminen on kehittänyt ja sanoi et mä keskityn enemmän negatiivisiin asioihin.
Koitin kertoa, että mä keskityin mieluiten omaan napaani ja mun elämässä/ympärillä oleviin kivoihin asioihin, koska en halua valitella maailman kurjuutta liikaa tai jäädä siihen vellomaan. Mut ei menny perille.
Tai ehkei sillä muutenkaan oo kaikki muumit laaksossa, en oo vieläkään ihan toipunu siitä hiuksesta. Seuraaville treffeille ajelen kyl pään kaljuks, tommosten tilanteiden välttämiseks. Jos joskus siis vielä uskallan semmosille lähteä :alien:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kertokaahan minkälaisen mielikuvan te ootte musta saaneet. Juhannuskaveri sanoi eilen, et hänen mielestä mä oon pessimistinen ja keskityn vaan huonojen asioiden/puolien löytämiseen. Öh?
:D - vai niin se sanoi se juhannuskaveri....

Sä oot aivan loistava ihminen :). Jumalattoman vahva, sisukkaan sitkeä nuori nainen, joka on selvittänyt niin monta isoa asiaa jo nyt elämänsä aikana, että ansaitsee isosti kunnioitusta. Sä olet sopivasti sekä jalat maassa olevaa tyyppiä sekä myös sitä hulvattoman hauskaa pilvissäkin toisinaan hienosti viihtyvää unelmoijaa. Sulla on loistava omanlaatuisesi huumorintaju, sä olet herkkä taiteilijasielu myöskin ja sulla on äärimmäisen suuri sydän, jonka näytät sisältöineen harvoille valituille.

Yksinkertaistettuna - sä olet aivan huikea persoonallisuus ja kaunis ihminen :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä