Muikat *vilkuttaa*...mä lähden valloittamaan keittiötä ja sitten sen jälkeen ulos paleleen ..Kai sitä vois itsensäkin ulkoistaa
*vilkuttaa*
Kyselyaika näköjään pojalla.- Äiti, mitkä nämä ovat?
- Ne on kassit, eli kivekset.
- Mitä niillä tehdään?
- Öö... keskusteltaisko näistä uudestaan vaikka kymmenen vuoden päästä?
- Ei, kun minä haluan tietää nyt.
- Sovitaanko, että kysyt viikonloppuna isiltä.
- Okei, minä kysyn sitten isiltä mitä kiveksillä tehdään.
Hyvä poika
Jaa,a. Miusta oot ihana ihminen, jolla on ollu huonoja kokemuksia ämpärin kanssa, vahva nainen.Kertokaahan minkälaisen mielikuvan te ootte musta saaneet. Juhannuskaveri sanoi eilen, et hänen mielestä mä oon pessimistinen ja keskityn vaan huonojen asioiden/puolien löytämiseen. Öh?
Tuo tosiaan on ihanankamalaa puuhaa, mutta se mäntysuovan tuoksu on parhautta .Huh, toi puuha on sitten ihanankamalaa ...mutta ne puhtaat tuoksuvaiset raikkaat matot ovat kyllä niin ihana palkinto kaikesta huhkimisesta !
...tosin...helpotahan oloas siellä ja huido taikasauvallas välillä siihen harjaa vauhtia, jotta ite pääset vain nauttimaan elosta *vilkuttaa*
Menikö sillä santaa vakoseen kun et lämmennyt sen hiuslöydöstä .Jos tuo on sen tyypin mittari positiivisuudelle lupaan haututua kanssasi pessimismin pyörteisiin .Kertokaahan minkälaisen mielikuvan te ootte musta saaneet. Juhannuskaveri sanoi eilen, et hänen mielestä mä oon pessimistinen ja keskityn vaan huonojen asioiden/puolien löytämiseen. Öh?
No huonoja ja ärsyttäviä päiviä on varmasti kaikilla joskus, enkä ymmärrä kuinka niiden perusteella voi leimata ketään pessimistiksi. Toki ehkä sitten, jos joka päivä on huono päivä, mutta se on sitten asia erikseen.Jaa,a. Miusta oot ihana ihminen, jolla on ollu huonoja kokemuksia ämpärin kanssa, vahva nainen.
Positiivinen ja huumorintajuinen mielikuva, vaikka onkin huonoja ja ärsyttäviä päiviä sullakin välillä. En usko että keskityt löytämään vaan huonoja asioita, miusta sä oot löytänyt ja ajatellut myös positiivisia asioita.
Komppaan Kyöpeliä.Menikö sillä santaa vakoseen kun et lämmennyt sen hiuslöydöstä .Jos tuo on sen tyypin mittari positiivisuudelle lupaan haututua kanssasi pessimismin pyörteisiin .
Mä sanoin ajattelevani ihmisen olevan huono laji, joka on saanu maapallolla aikaan enemmän tuhoa kun hyvää, niin sit sen jälkeen se alkoi luettelemaan mitä hyvää ihminen on kehittänyt ja sanoi et mä keskityn enemmän negatiivisiin asioihin.Samaa mieltä, tais vaan juhannusneiti ottaa nokkiinsa kun ei kirahvinen oikein lämmennyt . Sitäpaitsi kyllähän sitä väkisinkin käyttäytyy vähän kylmästi jotain fania kohtaan, jos ei itseä innosta ollenkaan, eikä tahdo että se luulee liikoja.
Pessimisti ei pety, meillähän menee hienosti sittenMenikö sillä santaa vakoseen kun et lämmennyt sen hiuslöydöstä .Jos tuo on sen tyypin mittari positiivisuudelle lupaan haututua kanssasi pessimismin pyörteisiin .
- vai niin se sanoi se juhannuskaveri....Kertokaahan minkälaisen mielikuvan te ootte musta saaneet. Juhannuskaveri sanoi eilen, et hänen mielestä mä oon pessimistinen ja keskityn vaan huonojen asioiden/puolien löytämiseen. Öh?
Milloinkas se on?joko oot buubis päättäny että mille terssille mennään