Boobabe
Ai että taas koskee päähän,aamulla koski ja aamupäivällä ei koskenut ja nyt taas.
Ai että taas koskee päähän,aamulla koski ja aamupäivällä ei koskenut ja nyt taas.
vilukisuMää käytän vieläki villasukkia Pitkistä kalsareista oon kyllä jo luopunu.
Kiitti, eiköhä se tästä, tabu naamaan ja lepäilemään.
Jep, yleensä muu auta.Kiitti, eiköhä se tästä, tabu naamaan ja lepäilemään.
Miten olisOlipa rulla. Nesteet valui pitkin leukaa.
oho,pitkin leukaa vai, mie oon ajatellu et nesteet valuu jotain ihan muusta.Olipa rulla. Nesteet valui pitkin leukaa.
Mies haluaa perheen. Minä en enää tässä iässä.Miten olis
Keskisellä ja Fingerroosilla taas teerenpeliä – tässä syy | Iltamakasiini
Mutta itse asiaan. Kaksikko Fingerroos ja Keskinen etsivät siis kuumeisesti vaimoa mauritiuslaiselle ystävälleen.
Ensin suuhun ja sitten pitkin leukaa.oho,pitkin leukaa vai, mie oon ajatellu et nesteet valuu jotain ihan muusta.
onko pakko jos ei taho"Suomesta kaikki Ruotsin kieliset kyltit helvettiin."
Opeteltaisko se oma äidinkieli ensin, ennenko aletaan nillittämään vieraskielisyydestä
Tässäpä osuva kirjoitus tähän kohtaan"Suomesta kaikki Ruotsin kieliset kyltit helvettiin."
Opeteltaisko se oma äidinkieli ensin, ennenko aletaan nillittämään vieraskielisyydestä
On tietenni.onko pakko jos ei taho
voivittuOn tietenni.
eikö lirttikaveri ollu paikalla vai eikö huomioinu?Voi ittu...jään varmaan kohta sairaseläkkeelle...tai lopetan työt muuten ja sit pitää ettii uus työ
Oli paikalla ja huomioi,oli kiva päivä.Tää ei liity siihen juttuun mitenkään.eikö lirttikaveri ollu paikalla vai eikö huomioinu?
Hei DDR, missä se valvontakameran kuva viipyy???Olipa rulla. Nesteet valui pitkin leukaa.
näinhän siinä ikävän usein niille kilteille käy. maailma on raaka paikka, pitää ottaa jos jotain haluaa. tiedän vallan hyvin kun lukeudun noihin kiltteihin.Ainii... Kirahville
Mietihän suhdettasi Sälliin.
Kun olit kusessa, niin et saanut kotoväeltäsi apua. Juhannusheilastasi ei ollut suurta riemua.
Sälli saapui paikalle noin tunnin varoitusajalla. Saapui.
Meistä kukaan ei tahdo olla se vihoviimeinen hätävara jolle soitetaan jos soitetaan. Harva myöskään tahtoo juhannuspäivän kännitekstareita et hei, tuutsä tänne kun kukaan muukaan ei vastaa.
Oli paikalla ja huomioi,oli kiva päivä.Tää ei liity siihen juttuun mitenkään.
+1näinhän siinä ikävän usein niille kilteille käy. maailma on raaka paikka, pitää ottaa jos jotain haluaa. tiedän vallan hyvin kun lukeudun noihin kiltteihin.