t
ei jaksa, asut niin syrjässäTuu tänne.
ei jaksa, asut niin syrjässäTuu tänne.
Mulla on edelleen vanha telkku. Pitäskö laittaa hame ja käydä shoppailee.Kelläs teistä on ny uus telkkari? HÄH?
http://www.findance.com/uutiset/26366/nainen-varasti-tvn-hameen-alla-valvontakamera-tallensi
Saahan niitä uusia ihan ilmaiseksikin kaupasta:Mulla on edelleen vanha telkku. Pitäskö laittaa hame ja käydä shoppailee.
t
ei jaksa, asut niin syrjässä
Se ei vaan oo ihan niin yksinkertaista et mittaa kahdesti. Jos beigeen väriin tulee tiettyä mustaa 2600g se 100 ja sitä kuultoa sen 2000g nii jos sä laitat sinne purkkiin vahingossa 10,5g väriä niin sä et saa sitä sieltä pois ko uppoo sinne sekaan ja väri on pilalla.Olet vissiin painossa töissä? Ei tartte vastata, tää on retorinen kysymys.
Tossakin hommassa kait pätee se vanha timpurin ohje, et mittaa kahdesti mut sahaa kerran.
Nois väreissä yks iso poju mulle aikanaan sanoi, et normaalisti ihminen erottaa suurinpiirtein sinisen punaisesta, mut koulittu silmä erottaa tuhat eri valkoista.
Itte erotan punaisen vihreästä jos kyse on liikennevaloista.
Jäi kyllä niin positiivinen mieli ja toi tosiaan itsevarmuutta lisää se on tosiaan aima eteenpäinToihan oli ihan loistava yö sulle ! Siis siinä mielessä että ensinnäkin oli oikeesti tekemistä eli aika varmasti meni sukkelasti. Plus vielä se, että tuli isosti tilannetta josta otit ylivoimaisen niskaotteen voitokkaasti!! Jatkossa mikään ei ole tuolla saralla siis mahdotonta vaan - sä osaat, hoidat ja handlaat asian . Arvaapas vaan kellä siellä kasvoi itseluottamaus- ja varmuus omasta osaamisesta ja ammattitaidosta hurjasti? Onneks olkoon atm - ja todella leveellä hymyllä seuraavaa työvuoroa kohti.
Taasko sä valitat? Ny on hyvä sääPalelin kaksi tuntia ulkona ilman takkia, hrrr. Suomen kesä
Ai mää vai? En suinkaan, mistä niin päättelit? Ihana, vilpoisa ulkoilukeli.Taasko sä valitat? Ny on hyvä sää
joh nih hehMakurilla lääkitys kohdillaan? Tykkäyksiä...
Mies puhelinsoitolla ja kepappi kylkiäisenäTilasin kebabmiehen ovelle.
Jep, nälkä siinä tulee kuitenkin.Mies puhelinsoitolla ja kepappi kylkiäisenä
TöötJust hyvä ilma ulkona. Ei tarvitse tuskailla helteessä.
Hyvä että lämpenee, saa heittää paksut villakalsarit poisJuu niin on luvattu.
Käytätkö talvivaatteita kesällä?Hyvä että lämpenee, saa heittää paksut villakalsarit pois
Mää käytän vieläki villasukkia Pitkistä kalsareista oon kyllä jo luopunu.Käytätkö talvivaatteita kesällä?