The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei se tosta auringosta johdu ku tää on vähän jo sellanen vanhempi ja pidempiaikainen juttu. Ku ensin ei toi kaunis kotimaankieli menny perille ja sitte otin Tarkotuksella etäisyyttä josko ois se niinku menny perille mutta ei oikee sekää ja sitte viikonloppuna ystävämme rähinäviina pääs vauhtiin ja oli kuule tilanteita vaikka muille jakaa. Mä en siis juonut rähinää. Mut kuitenkin. Ja nyt kai ehkä sitte tajusi ku kerroin taas selvällä kotimaisella että mitenkä asiat niinku on.
Uuuu...että noin tiukkaa ja monitahoista keskustelua tyrkännyt *halaa*...ja toi rähinäviinakin, se kyllä on semmonen vemputtaja ja säätäjä, että johan tyrkkää soppaa ja sekotusta... Toivottavasti sitten tilanne on siellä asian suhteen hallinnassa *halaa* :)
 
Uuuu...että noin tiukkaa ja monitahoista keskustelua tyrkännyt *halaa*...ja toi rähinäviinakin, se kyllä on semmonen vemputtaja ja säätäjä, että johan tyrkkää soppaa ja sekotusta... Toivottavasti sitten tilanne on siellä asian suhteen hallinnassa *halaa* :)
Joo kyllä mulla on asiat kaikki kunnossa :) ja hallinnassaki.

Mut heeei. mä sain ikioman perskärpäsen :p
 
Uuuu...että noin tiukkaa ja monitahoista keskustelua tyrkännyt *halaa*...ja toi rähinäviinakin, se kyllä on semmonen vemputtaja ja säätäjä, että johan tyrkkää soppaa ja sekotusta... Toivottavasti sitten tilanne on siellä asian suhteen hallinnassa *halaa* :)
Nii juu, eikä se mulle rähissy, paitsi sitte se jotain huuteli ku menin rauhottelee sitä, nappasin siis rinnuksista kiinni ja huusin suoraa kurkkua :D
Se vaan sai jotain skitsokohtauksia, mitenkä se mun kaverin mies kenen luona me oltiin, kuulemma yritti iskeä mua ja sitte, seuraavaksi se riehu, että hän voi lähtee menee nii hänen pikkuveli voi sitte ihan rauhassa olla mun kanssa, vaikka oli siellä tyttöystävänsä kanssa. Ja mitenkä muutenkaan niin hän ei muista asiasta mitään :D
Eikä me siis olla pariin kuukauteen oltu edes missään tekemisissä ja se saa tollasia ihme kohtauksia. Kaikki ei vissiin vaa hyväksy sitä että saa pakit, vaan jää kantaa kaunaa pitkäksi aikaa.
 
Nii juu, eikä se mulle rähissy, paitsi sitte se jotain huuteli ku menin rauhottelee sitä, nappasin siis rinnuksista kiinni ja huusin suoraa kurkkua :D
Se vaan sai jotain skitsokohtauksia, mitenkä se mun kaverin mies kenen luona me oltiin, kuulemma yritti iskeä mua ja sitte, seuraavaksi se riehu, että hän voi lähtee menee nii hänen pikkuveli voi sitte ihan rauhassa olla mun kanssa, vaikka oli siellä tyttöystävänsä kanssa. Ja mitenkä muutenkaan niin hän ei muista asiasta mitään :D
Eikä me siis olla pariin kuukauteen oltu edes missään tekemisissä ja se saa tollasia ihme kohtauksia. Kaikki ei vissiin vaa hyväksy sitä että saa pakit, vaan jää kantaa kaunaa pitkäksi aikaa.
Awwww...vai särkynyt ja riutunut sydän se siellä isoon ääneen huuteli ja mellesteli...näin vähän ounastelinkin kyllä mutta - minkäs teet, mustasukkaisuus ei pue ketään.

Annahan ajan kulua, kylläpä tokkeentuu taas normaalitilaansa kun selkiyttää päätänsä ja ajatusmaailmansa kohdalleen.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä