Varmaan se kuka ehtii jos niin kävis.Tää on sellanen bermudan kolmio joka imee kaikki mukaansa ja häviksiin...jos tää joskus poistetaan,toivottavastti ei kuitenkaan niin kukas ottaa vetovastuun ja alottaa uuden??
Varmaan se kuka ehtii jos niin kävis.Tää on sellanen bermudan kolmio joka imee kaikki mukaansa ja häviksiin...jos tää joskus poistetaan,toivottavastti ei kuitenkaan niin kukas ottaa vetovastuun ja alottaa uuden??
Luin kanssa tuosta tänäänAnna palaa vaan !
Pantterista tuli muuten mieleen, että uutisissa näyttivät niin ihunan suloista amurinleopardinpentua..Korkeasaaressa syntynyt ihana pörröinen ilmestys <3...
Oli kyllä niin hellyttävän näköinen ihana karvapalleroinen, kun kuva näytettiin <3..eihän tommosen edessä voi olla sulaamatta
Aamun ensimmäinen herääjäVarmaan se kuka ehtii jos niin kävis.
Joo eiköhän. Tai no en kyllä menis takuuseen, sukunimestä päätellenAwwww...vai särkynyt ja riutunut sydän se siellä isoon ääneen huuteli ja mellesteli...näin vähän ounastelinkin kyllä mutta - minkäs teet, mustasukkaisuus ei pue ketään.
Annahan ajan kulua, kylläpä tokkeentuu taas normaalitilaansa kun selkiyttää päätänsä ja ajatusmaailmansa kohdalleen.
Niin. Tai jos se tämä poistetaan kesken aamun/päivän/illan/yön niin se joka on hereillä siinä tilanteessa onAamun ensimmäinen herääjä
Onhan ne söpöjäOli kyllä niin hellyttävän näköinen ihana karvapalleroinen, kun kuva näytettiin <3..eihän tommosen edessä voi olla sulaamatta
Ystävät ovat aina tilanteessa kuin tilanteessa kallisarvoisia <3Joo eiköhän. Tai no en kyllä menis takuuseen, sukunimestä päätellen
Kloppi sattuu oleen sukuu tälle tyypille ja sen kanssa siitä lauantaina juteltiinkin, että mitähän kettua.
Onneks on ihania ystäviä kenen kanssa voi analysoida tilannetta <3
Nyt töihin... Hyvät yöt kaikille!
Hyvä se on olla vara suunnitelma valmiinaNiin. Tai jos se tämä poistetaan kesken aamun/päivän/illan/yön niin se joka on hereillä siinä tilanteessa on
Mutta ei tätä poisteta
Siksihän se edellinen poistettiin kun päätön niin halusi.
Mutta mun mielestä on jännää kans se, että tästä aina jossain ihme mutkassa väännetään ja ulistaan mutta - niin rohkeena kuin ollaan jankkaamassa tuolla ns. isojen puolella, niin ei sitten voi tulla tännekin heittämään läppää? Jos tulisivat, niin näkisivät kuinka jouheesti ja sujuvan pehmeesti täällä homma hoituu - eli keskustellen ja välillä vilkkaasti lörpötellen ja toisinaan jopa väitellen - mutta kuitenkin sovussa !Niin. Tai jos se tämä poistetaan kesken aamun/päivän/illan/yön niin se joka on hereillä siinä tilanteessa on
Mutta ei tätä poisteta
Siksihän se edellinen poistettiin kun päätön niin halusi.
On tokiHyvä se on olla vara suunnitelma valmiina
Samaa monesti miettinyt ja sitten "haukutaan" sisäpiiriläisiksiMutta mun mielestä on jännää kans se, että tästä aina jossain ihme mutkassa väännetään ja ulistaan mutta - niin rohkeena kuin ollaan jankkaamassa tuolla ns. isojen puolella, niin ei sitten voi tulla tännekin heittämään läppää? Jos tulisivat, niin näkisivät kuinka jouheesti ja sujuvan pehmeesti täällä homma hoituu - eli keskustellen ja välillä vilkkaasti lörpötellen ja toisinaan jopa väitellen - mutta kuitenkin sovussa !
Voi hitto... siinä meni mun tsäänssit olla uuden ketjun aloittajaAamun ensimmäinen herääjä
No piiri ja "piiri" - jos tota katotaan, niin kyllä sitä omaa kahvikuppikansaa löytyy tuolta ns. isompien puoleltakin . Ja ihan sama oikeestaan, väkisinhän täällä kait tulee "tutuksi" kun oman aikansa jutteleeSamaa monesti miettinyt ja sitten "haukutaan" sisäpiiriläisiksi
Mutta jos on tottunut ketjussa jutteleen niin mihinkäs sitä siitä menis
Ja kai tämä tavallaan on ns. "sisäpiiri" kun täällä moni tietää kuitenkin vähän toistensa taustoja jollain lailla.
Ei tietenkään tahallisesti ole mutta jos tässä nyt on jo 9000 sivua väännetty
Tai huolehdit, että aamun ensimmäisen herääjälle on upo uusi the ketju valmiinaVoi hitto... siinä meni mun tsäänssit olla uuden ketjun aloittaja
Dääm, mä en mee ollenkaan nukkumaan.Tai huolehdit, että aamun ensimmäisen herääjälle on upo uusi the ketju valmiina
Järjestetään ympärivuorokautinen päivystysDääm, mä en mee ollenkaan nukkumaan.
No silläpä just "piiri"No piiri ja "piiri" - jos tota katotaan, niin kyllä sitä omaa kahvikuppikansaa löytyy tuolta ns. isompien puoleltakin . Ja ihan sama oikeestaan, väkisinhän täällä kait tulee "tutuksi" kun oman aikansa juttelee