The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mä tein niin että laitoin parista kohtaa vyötäröä vähän kaksinkerroin ja ompelin. Tuli sellainen pieni "vekki" tms mutta eipä se mihinkään näy kun paita tulee siihen päälle.
No juu pitää kokeilla, ei tuo vyölläkään kokoon kurottu vyötärö näytä hyvältä. :D Mun lempihame,eikä viittis heittää pois.
Kiva kyllä laihtua,mutta tää on kyllä yksi huono puoli, lempivaatteet käy liian isoksi ja rumiksi. :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Arvatkaapas kuka täällä on ihan hehkeen hilpeellä tuulella ja pirtsakkana ja kuplivaisena:whistle::D...?

Onko NYT kesä??!! No ooooonnnnnnn :D!!

Ihan häikäisevän huikaiseva auringonpaiste muutaman hassun ihanan pumpulisen pilven kera :)....ja on lämmintä! Tosin - järven selällä tuulee eli vielä joudutaan passaileen uintikelejä mutta jos - eikä kun KUN tuo sääherra pitää tämmösiä upeita päiviä, niin tässähän pääsee kohta rantsuun! Jeah, peijpe :D

Sitä ennen meillä jatkuu nämä vesipyssytähtäilyt, toistaiseksi olen onnistunut väistelemään niitä mutta...nää pojankossit juonii mun pään menoksi, esikoisella vallankin on sellainen ilme päällänsä tässä ollut että :D...taitaa mokoma maksaa mulle takaisin kalavelkojaan, kun mä sain pärähtää sille tänään aamupäivästä isosti, kun tossa mukamas maailmankaikkeuden kurimuksessaan "saa" käyttäytyä ihan ja miten pöllösti tahansa.... Katotaas kun käy - mutta kesä se kuivattaakin.

Mutta nyt nautitaan rakkaat ruttanaiset lutuiset nökköskökköset <3 :) - upeeta maanantaita
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oi, Late on aina ihan huippu ja paras :)! Meillä koko kööri tykkää siitä, se vain yksinkertaisesti toimii aina :)

Ja se Late Lammas- leffakin mikä tässä talven aikana tuli teatterista oli hyvä - meidän makuun :)
Oiskohan tää se sama leffa? Tää alkaa sillai, että Late ja Vuhku on ihan pieniä.
Noin, nyt on kahvi juotu, kämppä siivottu ja pyykki ripustettu. Olen ottanut tilan haltuuni niin sanotusti. Tunnin päästä tulee mies kotiin ja pääsen maalaushommiin. Huomenna pitäisi keksiä jotain kivaa tirpan kanssa. Uimahalli :cautious:
 
överi letkeetä taistelin koko yön oksennustautii vastaan eikä tullu perhana ylös asti :)nooh nyt on voimat pois kuitenkin eikä ruoka maita ja arskaa jes mut mä vaan nukun.
Voi eikä:(....koetahan juoda kuitenkin jotain, ettet kuivu siellä...pahalainen...oot ollu kyllä tosi sissinä siellä kerta koko yön kuitenkin kiusannut... Otat ihan iisisti siellä ja todellakin juot jotain :)...ja tuonnempana kokeile vaikka syödäkin, mikä nyt vain vähäsestikin maistuis...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä