Mä teeskentelen tietäväni mikä on praasniekka.mää yritän valmistautua henkisesti elämäni ensimmäiseen praasniekkaan
Mä teeskentelen tietäväni mikä on praasniekka.mää yritän valmistautua henkisesti elämäni ensimmäiseen praasniekkaan
No juu pitää kokeilla, ei tuo vyölläkään kokoon kurottu vyötärö näytä hyvältä. Mun lempihame,eikä viittis heittää pois.Mä tein niin että laitoin parista kohtaa vyötäröä vähän kaksinkerroin ja ompelin. Tuli sellainen pieni "vekki" tms mutta eipä se mihinkään näy kun paita tulee siihen päälle.
Mikä toi on ?mää yritän valmistautua henkisesti elämäni ensimmäiseen praasniekkaan
MoroWazzzzuuuuuuuppppp
Hä, hölmö nainen. Sun pitäis iloita, kun on pakko ostaa uusia vaatteita.No juu pitää kokeilla, ei tuo vyölläkään kokoon kurottu vyötärö näytä hyvältä. Mun lempihame,eikä viittis heittää pois.
Kiva kyllä laihtua,mutta tää on kyllä yksi huono puoli, lempivaatteet käy liian isoksi ja rumiksi.
Piti heti kuukkeloida. Väittivät jonkin sortin temppelijuhlaksi. Näkyi liittyvän suojeluspyhimyksiin. Taas oppi uutta .emmääkään vielä oikein tiedä mikä se on mutta se on jonkunlainen ortodoksien puolivirallinen pyhityshomma
Kyllä
Miksi Krut osallistuu johonkin hullutukseen?
No mut mut ku toi farkkuhame on niin ihana, lemppari ja vasta viime kesänä ostettu. pitttää vissii kahtoo löytyykö enää noita hameita.Hä, hölmö nainen. Sun pitäis iloita, kun on pakko ostaa uusia vaatteita.
Eh, muussitarpeita riittää koko talvelle?Sain keväällä noita geenimanipoluiden perunoiden siemeniä, hurjasti ne on kasvaneet.
Mihin hittoon niitä käyttäs kun vie liikaa tilaa. Noita on paljon
Oi, Late on aina ihan huippu ja paras ! Meillä koko kööri tykkää siitä, se vain yksinkertaisesti toimii ainaPyykki pyörii ja lisää kahvia. Muksu on parkkeerattu filmiä katsomaan. Late Lammas naurattaa.
Riittää ainakin pottuja, ei tarvitse montaa keittää.Sain keväällä noita geenimanipoluiden perunoiden siemeniä, hurjasti ne on kasvaneet.
Mihin hittoon niitä käyttäs kun vie liikaa tilaa. Noita on paljon
överi letkeetä taistelin koko yön oksennustautii vastaan eikä tullu perhana ylös asti nooh nyt on voimat pois kuitenkin eikä ruoka maita ja arskaa jes mut mä vaan nukun....ja musiikkia kehiin kans ...nyt tulkoon vaikka tuo (taas),koska nyt on niin letkeetä fiilistä ja rentoo menoo että vai jatketaan...
Oiskohan tää se sama leffa? Tää alkaa sillai, että Late ja Vuhku on ihan pieniä.Oi, Late on aina ihan huippu ja paras ! Meillä koko kööri tykkää siitä, se vain yksinkertaisesti toimii aina
Ja se Late Lammas- leffakin mikä tässä talven aikana tuli teatterista oli hyvä - meidän makuun
Voi eikä....koetahan juoda kuitenkin jotain, ettet kuivu siellä...pahalainen...oot ollu kyllä tosi sissinä siellä kerta koko yön kuitenkin kiusannut... Otat ihan iisisti siellä ja todellakin juot jotain ...ja tuonnempana kokeile vaikka syödäkin, mikä nyt vain vähäsestikin maistuis...överi letkeetä taistelin koko yön oksennustautii vastaan eikä tullu perhana ylös asti nooh nyt on voimat pois kuitenkin eikä ruoka maita ja arskaa jes mut mä vaan nukun.