The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nää on just niitä liipalaapa korusanoja joilla lohdutetaan vaikka tiedetään että ei löydy. Kelpaa vähempikin,on se parempi kuin ei mitään.
Niin...toiselle ne voivat olla liipalaapalauseita ja jotain ihme koruilua, toiselle ne voivat olla juuri sitä tarvittavaa toivoa, uskoa ja potkua siihen, että - kyllä vain!, tuolla jossain on mullekin varmasti joku :)

Ei kukaan tiedä, et kyllä säkään, että ei ketään löydy. Pessimistikin voi iloisesti yllättyä, että se oma manailu kokeekin häränpyllyn keikahduksen, koska siellä on aina se yllätysmomentti olemassa :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Niin...toiselle ne voivat olla liipalaapalauseita ja jotain ihme koruilua, toiselle ne voivat olla juuri sitä tarvittavaa toivoa, uskoa ja potkua siihen, että - kyllä vain!, tuolla jossain on mullekin varmasti joku :)

Ei kukaan tiedä, et kyllä säkään, että ei ketään löydy. Pessimistikin voi iloisesti yllättyä, että se oma manailu kokeekin häränpyllyn keikahduksen, koska siellä on aina se yllätysmomentti olemassa :)
Joskus ne oli mullekin sitä potkua ja uskoa tulevaisuuteen mutta oon antanut periks.Ei ne ole sitä enää. Mulle riittää just nyt se tilanne mikä on.
 
Minähän sanon just mitä tykkään
Ihan turhaan sit näyttelin jokseenkin siedettävää, kelvollista ja uskollista aviomiestä vuodesta - 88 vuoteen -12
Enkä ole kovin kummoinen näyttelijä.

Eron jälkeen taas... himot ne on hiirelläkin, mut onneksi vähäiset ja hiipumaan päin.

En pysty enkä kykene tunnistamaan itteäni sanonnasta "miehet ny vaan on tollasii". Jos sillä tarkoitetaan kikkeli sojossa kompassineulana jokaisen hameen perään suunnistavaa.

Mun kaveripiirissäni ei ole, tai siihen ei ole jäänyt ainuttakaan jonka ensisijainen haave olis olla "tollainen mies".

Sen sijaan mä tunnen hirveen määrän Bitchin miehen kaltaisia miehiä, jotka aamuyöstä oikeesti ajavat puolen Suomen halki saadakseen nukkua kotona.

Sä saat sanoa mitä sä tykkäät. Mut älä itte tykkää matalaa jos sanon, että mun tietoni asiasta on toisenmoinen.
 
Koska otetaan rollaattorikisa?
No sitten vasta kun ootte oikeesti vanhoja, daa :D!..ja tiiän, että heitit vitsinä, AaKoo :)...

Saaplari soikoon teijen lapinlisienne kanssa...kun ette oo vielä edes vanhaa nähneetkään saati olleetkaan! Teillä on vielä niin hirveesti edessä...monta monituista hienoa hetkeä koettavana ja elettävänä..

Joo, tää on sitten taas tätä liipalaapailua ja koruilua ja vaikka ja mitä hörhöilyä :D, sori vaan, ja voi skipata lukemattakin, mutta...

Aira Samulin esimerkiksi. Joo, on numerollisesti vanha, mutta voi jestas sentään miten on elämänhaluinen nainen! Simpsakka, virkeä, utelias, janoinen, elämänmyönteinen, rohkea, uskalias, avoin....jumalattoman positiivinen ihminen siitäkin huolimatta että takana on todella rankkoja elämäntilanteita jolloin olisi voinut hyvällä omallatunnollakin heittää kaiken toivon kaivoon ja nevadaan. Ei heittänyt :). Ja tuommoista ilmestystä kuin hänkin on, niin sitä vain katsoo ihaillen ja toivoo, että etes ite sais pienen murusenkin tuosta palosta ja sykkeestä mitä hällä on :)

Asenne puhuu ja ratkaisee. Jos koko ajan ajattelee, että joo, mä oon vanha ja tanttakin tai ihan murmelina tai musta saattaa tulla jopa vanhapiikakin, niin - kyllä se varmaan sitten sitä on. Muttakun....siellä on pomppimassa se hersyvä tytönpirpana/ vilpertti velikulta, joka haluaa päästä vapaaksi siitä...mitä se sitten onkaan, synkistelyä, kyynisyyttä, itsensä vähättelyä, arvottomuutta...? Roskaa moinen - eteenpäin ja isolla sykkeellä :)! Vielä mahtuu kokemuksia ja iloa ja seikkailuja ja kohtaamisia ja rakkautta ja yhteenkuuluvuutta ja elämää ennen kaikkea :) <3!

Kiitos ja anteeks vaan :), meni pahasti hörhöilyksi :oops: mutta oikeesti....kun vanhaa teistä ei saa vaan niin millään, vaikka kuinka yrittäs :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä