The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Apua, pieni käytännön ongelma. Pitäisi lähteä tirpan kanssa uimahalliin ja yritän raapia kamoja kokoon. Uimapuku, lasit tirpalle, läpsyttimet jalkaan (?), pyyhe, rasvaa, saippua, huulirasva, mitä muuta? Olen viimeksi käynyt uimahallissa 90-luvun alussa. En pidä uimisesta...
Pefletti saunaan. Ja sitten ihan hulvattoman hauskaa ja rentoa mieltä vaan - vesileikki vie mennessään :)
 
Hiusmömmöt ja pefletti. Voi mua urpoa :notworthy: Mä lupasin miehelle hoitaa uimahallireissut ja nyt pitää lunastaa lupaus. Täytyy näytellä isoa ja reipasta, vaikka itseä inhottaa. Uimahalli haisee pahalta, yök. Joku voi pissata veteen, yök.
 
Hiusmömmöt ja pefletti. Voi mua urpoa :notworthy: Mä lupasin miehelle hoitaa uimahallireissut ja nyt pitää lunastaa lupaus. Täytyy näytellä isoa ja reipasta, vaikka itseä inhottaa. Uimahalli haisee pahalta, yök. Joku voi pissata veteen, yök.
*halaa*...käyt sitten kotosalla vaikka uudemman kerran suihkussa lotraamassa...hyvin se teijen reissu menee, usko pois. Ja sitäpä tiiä miten innostut kun nyt pääset korkaamaan ja tilanteen naiseksi :)

Me ootellaan epätoivon vimmalla niitä uimakelejä, vedet on vielä niin kylmiä, vaikka toi yks rämäpää jo heittikin sujuvasti talviturkkinsa mutta sillä oli kenttäetuna se huikee rantasauna :)...mutta tahtoo päästä rannalle ipanoitten kanssa viettämään huoletonta päivää, siinä aika kyllä pysähtyy...
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tää on vähän kuin olis kädet amputoitu ja pitäisi alkaa leipoa :unsure: Mihin mun reippaus on kadonnut?
..se on sitä jännitystä ja uutuuden jäykkyyttä :) *halaa*...yritäpäs rentoutua siellä, hengität syvään. Ihan oikeesti, hyvin se teijen uimahallireissu mene, uskot vain ittees siellä - ja tuon kerran jälkeen oot isosti viisaampi ja paljon helpottuneempi :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Tehäänkö päiväkahvit/teet :)?

Mä oon onnistuneesti tehnyt täällä oheistoimintoja eli sujuvasti vältellyt niitä mun oikeita hommia :D...yääh, ei ois yhtään vetoja lähteä keskittymään johonkin kirjalliseen hommaan, mikä pitäs vielä olla oikeen asiallisen asiallistakin....ilolla oon tässä pomppinut tovin ulkosalla ja ehtinyt väliin hiukan silitellä vaatteitakin jajaja :D


Pakkohan siihen on vaan jossain vaiheessa keskittyä...muttaaa...:D
Mistähän mä saisin siihen hommaan hankituksi semmosta pientä ja kipakkaa apinanraivoa :D?

No, teetä kohta ryystämään..
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oli hyvät bileet joo. Puolikas hurmas kaikki, kukaan ei ördänny sen hereilläollessa, hemmetin hyvää ruokaa ja juotavatkaan ei loppunu kesken. Mä olin alkuillan kuskina ja lapsen nukahdettua pääsin iteki vapaalle. Tääl on jo korjaussarjat menossa ja iskä tarjoilee mua selänpesijäks kavereilleen :D Taitaa kotiinlähtö lykkääntyä huomiseen, tsih.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Oli hyvät bileet joo. Puolikas hurmas kaikki, kukaan ei ördänny sen hereilläollessa, hemmetin hyvää ruokaa ja juotavatkaan ei loppunu kesken. Mä olin alkuillan kuskina ja lapsen nukahdettua pääsin iteki vapaalle. Tääl on jo korjaussarjat menossa ja iskä tarjoilee mua selänpesijäks kavereilleen :D Taitaa kotiinlähtö lykkääntyä huomiseen, tsih.
:D - do dih, eli kannatti sietää sitä räjähdysalttiutta siellä kerran lopputulos oli noinkin hyvä...ja seikkailla Helsingin liikenteessä :)!

Ei muuta kuin kippis ja kulaus :D
 
Päivää :)

Olipahan melkonen viikonloppu taas, mutta kivaa oli ja sehän on pääasia :) Nyt vähän väsyttäis, mutta pitää suunnistaa jalkkiskentälle ja toivoa että sais vähän sit nukuttua myöhemmin, kun yövuoro kutsuu tänään vielä.
...kyllä sitä menee vähemmilläkin unosilla, jos oikein tikistää ja tarvista on...mutta koetahan jossain vaiheessa jos mahkuja tulee, nukahtaa toviksi :)...ainakin nukut hyvin yövuoron jälkeen :)
 
Päivää :) kahvia :coffee:
Täällä on ainakin ihana lämmin ilma, käytiin prismalla.

Kiva, kun ihmiset huomaa muutoksen kropassa ja olossa. :)(y)

Mitäs puuhailette tänään ?
Isäntä katsoo yleisurheilua ja mie sivusilmällä ku surfailen tabletilla.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Päivää :) kahvia :coffee:
Täällä on ainakin ihana lämmin ilma, käytiin prismalla.

Kiva, kun ihmiset huomaa muutoksen kropassa ja olossa. :)(y)

Mitäs puuhailette tänään ?
Isäntä katsoo yleisurheilua ja mie sivusilmällä ku surfailen tabletilla.
..nautihan siis isosti olosta ja elosta, Kais :)

Mä välttelen tässä sujuvasti oikeita hommia :oops::D eli hörhöilen täällä ja tuolla ja varmaan kohta ulkoistan itteni, jos en minnekään etäämmäksi niin tohon pihalle omppupuitten alle viltille äksäilemään ja kattelemaan hattarapilviä, että minkä muotoisia ne onkaan :D..

Pojat lähtevätkin yhdessä kaverillensa pärräilemään eli tiedossa on sitten tuonnempana hyvin hiekkasta väkeä ja bensantuoksusta vaatetta tms....ja kohta tulee tirpanakin taloon, niin - mikäs tässä on sitten ollessa ja elämää kuunnellessa :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
...kyllä sitä menee vähemmilläkin unosilla, jos oikein tikistää ja tarvista on...mutta koetahan jossain vaiheessa jos mahkuja tulee, nukahtaa toviksi :)...ainakin nukut hyvin yövuoron jälkeen :)
Joo kyl yks yö menee vähän heikommillakin unilla :) Mut mä luulen kyl et mä ehin ainakin lepäileen tossa illalla ennen töihin menoa :)

Nyt mä hilpasen futiskentälle, viimiset pelit ennen 3 viikon kesätaukoa.
 
..nautihan siis isosti olosta ja elosta, Kais :)

Mä välttelen tässä sujuvasti oikeita hommia :oops::D eli hörhöilen täällä ja tuolla ja varmaan kohta ulkoistan itteni, jos en minnekään etäämmäksi niin tohon pihalle omppupuitten alle viltille äksäilemään ja kattelemaan hattarapilviä, että minkä muotoisia ne onkaan :D..

Pojat lähtevätkin yhdessä kaverillensa pärräilemään eli tiedossa on sitten tuonnempana hyvin hiekkasta väkeä ja bensantuoksusta vaatetta tms....ja kohta tulee tirpanakin taloon, niin - mikäs tässä on sitten ollessa ja elämää kuunnellessa :)
Joo kyl mie nautin:)
No hörhöile vaan ja välttele hommia rauhassa, jos ei oo ihan välttämättömiä
Ja pakollisia töitä. :D Saaha sitä rennosti ottaa ja uneksia vaikka omppupuun alla.:love:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä