ihan väärin ymmärretty. enhän mie joka helmaan haksahda. ihan sukulaisen autoa korjaamaanNoh,kun helma heilahtaa ja kutsu käy niin onkai se mentävä.
ihan väärin ymmärretty. enhän mie joka helmaan haksahda. ihan sukulaisen autoa korjaamaanNoh,kun helma heilahtaa ja kutsu käy niin onkai se mentävä.
mikä vanha sie vielä olet, oota kun tuut mun ikään. ja siitä se elämä alkaaMulla oli ihan jees päivä,kävin shoippailee no en mitään ihmeitä kun en löytänyt aleista mitään kivaa mut jotain muuta pientä. Sit ajelin samalla reissulla veljen luo. Käytiin pienellä reissulla samalla. Ja voi vitsi...kyllä se vaan teini on talossa..äänenmurros ja nenän alla jo jotain kevyttä haiventakin... justhan mä pidin sitä sylissä kun oli pieni sinappikone.
ja miten vanhan se musta sit tekeekin....
Sun ikään...no et sä kyllä mikään vanha ole. Hyvässä iässä olet...just sopivassa.mikä vanha sie vielä olet, oota kun tuut mun ikään. ja siitä se elämä alkaa
Mää jostain syystä aina kuvittelin, että sun veli on ihan aikuisen iässä oleva mies .Mulla oli ihan jees päivä,kävin shoppailee no en mitään ihmeitä kun en löytänyt aleista mitään kivaa mut jotain muuta pientä. Sit ajelin samalla reissulla veljen luo. Käytiin pienellä reissulla samalla. Ja voi vitsi...kyllä se vaan teini on talossa..äänenmurros ja nenän alla jo jotain kevyttä haiventakin... justhan mä pidin sitä sylissä kun oli pieni sinappikone.
ja miten vanhan se musta sit tekeekin....
Niihän se onki..Mää jostain syystä aina kuvittelin, että sun veli on ihan aikuisen iässä oleva mies .
Ai senkö lapsi se onkin se teini? OkeiNiihän se onki..
aikuinen ja mies ei ole aina sama asia.Niihän se onki..
Hyvä dipsuAi senkö lapsi se onkin se teini? Okei
Puhutko nyt itestäsaikuinen ja mies ei ole aina sama asia.
aikuinen en ole ikinä, mies ehkä, sun varmaan pitäs tulla toteen miten asia on. ja kas kyyti tuli sopivasti. hauskaa iltaa kaikillePuhutko nyt itestäs
Lomaa pukkaa muutaman viikon päästäaikuinen en ole ikinä, mies ehkä, sun varmaan pitäs tulla toteen miten asia on. ja kas kyyti tuli sopivasti. hauskaa iltaa kaikille
Se johtuu siitä kun mä tulin...Mitäs mä sanoin...kivasti hiljeni kun tulin....
Mä ainakin käväsin tekemässä ja syömässä iltapalaa.Mitäs mä sanoin...kivasti hiljeni kun tulin....
höpö höpö....se johtuu siitä kun mä pelmahdin paikalle.Se johtuu siitä kun mä tulin...