The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla oli ihan jees päivä,kävin shoppailee no en mitään ihmeitä kun en löytänyt aleista mitään kivaa mut jotain muuta pientä. Sit ajelin samalla reissulla veljen luo. Käytiin pienellä reissulla samalla. Ja voi vitsi...kyllä se vaan teini on talossa..äänenmurros ja nenän alla jo jotain kevyttä haiventakin... justhan mä pidin sitä sylissä kun oli pieni sinappikone.

ja miten vanhan se musta sit tekeekin....:alien:

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Mulla oli ihan jees päivä,kävin shoippailee no en mitään ihmeitä kun en löytänyt aleista mitään kivaa mut jotain muuta pientä. Sit ajelin samalla reissulla veljen luo. Käytiin pienellä reissulla samalla. Ja voi vitsi...kyllä se vaan teini on talossa..äänenmurros ja nenän alla jo jotain kevyttä haiventakin... justhan mä pidin sitä sylissä kun oli pieni sinappikone.

mikä vanha sie vielä olet, oota kun tuut mun ikään. ja siitä se elämä alkaa :LOL:

Mulla oli ihan jees päivä,kävin shoppailee no en mitään ihmeitä kun en löytänyt aleista mitään kivaa mut jotain muuta pientä. Sit ajelin samalla reissulla veljen luo. Käytiin pienellä reissulla samalla. Ja voi vitsi...kyllä se vaan teini on talossa..äänenmurros ja nenän alla jo jotain kevyttä haiventakin... justhan mä pidin sitä sylissä kun oli pieni sinappikone.

Mää jostain syystä aina kuvittelin, että sun veli on ihan aikuisen iässä oleva mies :D.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä