..tommoset geshakuul...namiset taija kuitenkaan loiventaa sua ...menee vaan entistä sokerisemmaksi mutta - anna palaa, nainen !On mulla vielä geishaboksia jäljellä
Auttaiskohan
..tommoset geshakuul...namiset taija kuitenkaan loiventaa sua ...menee vaan entistä sokerisemmaksi mutta - anna palaa, nainen !On mulla vielä geishaboksia jäljellä
Auttaiskohan
Kesä ja itikatPerhanan itikat, ku kävi kimppuun lenkillä. Pirulaiset.
Ehkä vaan pahentais..tommoset geshakuul...namiset taija kuitenkaan loiventaa sua ...menee vaan entistä sokerisemmaksi mutta - anna palaa, nainen !
karkkipäivä. poika joutuu kyl jättään teidät kun tuli ylättävä kutsu kyläileen. mieluusti oisin teitin kaa tänään ollut mut joskus vaan ei voi sanoa ei.Namia tarjolla.
Mä en valvo kovin myöhään. Huomenna töihin.karkkipäivä. poika joutuu kyl jättään teidät kun tuli ylättävä kutsu kyläileen. mieluusti oisin teitin kaa tänään ollut mut joskus vaan ei voi sanoa ei.
Eivätkö ookin mukavia ...pitävät vauhdin kohdillansa kyllä!Perhanan itikat, ku kävi kimppuun lenkillä. Pirulaiset.
Ei liian usein karkkipäivää tai sitten pitää muistaa harjata hampaat kunnollakarkkipäivä. poika joutuu kyl jättään teidät kun tuli ylättävä kutsu kyläileen. mieluusti oisin teitin kaa tänään ollut mut joskus vaan ei voi sanoa ei.
Ehkä vaan pahentais
Hilpeetä illanistumista *vilkuttaa*karkkipäivä. poika joutuu kyl jättään teidät kun tuli ylättävä kutsu kyläileen. mieluusti oisin teitin kaa tänään ollut mut joskus vaan ei voi sanoa ei.
Mulla on kuulat mutta ei sitä voi käyttää. Alkaa panostuttaa. Ja tarkoitus oli jotakin muuta.
Johtusko tuosta syystäPerhanan itikat, ku kävi kimppuun lenkillä. Pirulaiset.
...ja luonnollisesti korjaussarjaaviattomaan kyläilykutsuun liittyy kai pieni autoremontti
on tässä vielä tunti aikaa valmistautua....ja luonnollisesti korjaussarjaa
Ei muuta kuin rassaamaan siitä, mars!
No miten sä nyt tollain kirmasit siellä kaupalla, että se namipuutos jäi sitten hoitamatta *halaa*....se kassaneitikö siellä loiventi puutostilaa , ymmärrän sitten oikein hjuvin ...Namia. Nyt. Tänne. Äkkiä.
Hauvelin kans käytiin lenkillä ja otin samalla kaupalta muutaman leffatsihin. Mut en mitään namia, eikä täällä o muuta naminkaltaista kuin noi överichiliset salmiakit.
mulle kyl kelpais noi salmiakit.Namia. Nyt. Tänne. Äkkiä.
Hauvelin kans käytiin lenkillä ja otin samalla kaupalta muutaman leffatsihin. Mut en mitään namia, eikä täällä o muuta naminkaltaista kuin noi överichiliset salmiakit.
..ja sä oot missä, nainen?! Nyt jotain rotia...ihan selkee vinkki!!! C'mon - pusulle siitä, hop!!Meillä on hedelmäkarkkia. Mies syötti tuttifruttia huulten välistä
Meillä on hedelmäkarkkia. Mies syötti tuttifruttia huulten välistä
Mä varasin ne jo.mulle kyl kelpais noi salmiakit.
..eli ei hätiä mitiä vielä toviin jos toiseenkaanon tässä vielä tunti aikaa valmistautua.