The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
emmääkään saa muikuista niin hyviä mitä äetmuori

pirun taikako sillä on?
Ne äiteet ja mummot vaan osaa.

Yksi mun elämäni hienoimmista asioista on se, että mummo otti mut mukaan leipomaan jo varmaan ennenkuin osasin kävellä. Olin polvillani mummon keittiöntuolilla ja mulla oli oma taikinanökkönen jota vanuttelin ja johon suurella tarkkuudella tumppailin rusinoita. Mummo ei koskaan hermostunut vaan opetti ja neuvoi. Ja oli lopputulos minkänäköinen tahansa, mummo ylpeänä laittoi ne kahvipöytään ja kertoi että nämä on pikku-nartun leipomuksia

• Tykkää
Reactions: famipala
Tossa olis meikäläiselle ihan naposteluun tarkoitettu pussillinen Poppamiehen "synkkää salmiakkia". Chilillä terästetty.
Yhden maistoin ja loput jää pussiin. Polte ei hellittäny tuntiin, vaik syljin hyvin pikaisesti suustani.
..harjoituksen puutetta chilin kanssa...:)..edit. ei vais...varmasti äkkisiltään ja varoittamatta ollut turhan napakka tutustuminen *halaa*...piimä auttaa tohon kivasti :)

Pojat tässä muuten hommas kans jotain todella hottispoppasia karkkeja lauantaipäivän nameiksensa, ja miten lie hommanneetkin aikalailla summamutikassa, koskapa kun laittoivat silmät kiiluen ekan karkin suuhunsa niin....siihen se sitten jäikin, koskapa molemmat juoksivat sylkäisemään namusensa pois ja killittämään vettä :D - mikä vain lisäsi tietysti sitä poltetta.... Että löytyi sitten semmoinenkin herkku, minkä kiertävät karkkihyllyä silmäillessään kaukaa :)..

Ja yllättäen - molemmat tulivat luimistellen tarjoamaan mulle pussejansa..."..kun sä oot meillä se joka tommosista tykkää, niin ole hyvä vaan.."...:D

ja mulle tikkareita nuolekeleva nainen :LOL:
Pikku- Kallelta opettajaneito kysyi, että jos langalla on kolme varista ja ammut yhden, niin montako jää?
Pikku- Kalle vastasi, että ei yhtään.
Opettaja sanoi, että vastaus on väärä.
Pikku- Kalle sanoi, että jos yhden ammun, niin ihan varmana kaks muuta ei jää langalle.
Opettajaneito sanoi, että vastaus on väärä, mutta pidän ajattelutavastasi.

Pikku- Kalle kysyi opettajaneidolta:
Puiston penkillä istuu kolme naista syömässä mehujäätä. Yksi heistä nuolee, toinen puree ja kolmas imee sitä mehujäätä. Kuka heistä on naimisissa?
Opettajaneito punastellen vastasi, että ööh... se joka imee?
Pikku- Kalle sanoi, että ei vaan se jolla on vihkisormus. Mutta pidän ajattelutavastasi.

• Tykkää
Reactions: famipala ja poika
kiitoksia ennenkaikkee ku laitoit tekstit tuli hemmetin hyvä fiilis ja stoorii sun sydämmest se on ehjyyden tie mutta se rauhan tielle vie maanpäällinen paratiisi ku rakastaa ja palvoo elämää pölliköön massini niin kauan kun sydän elää siinä rakkaus titanick on helvetin hyvä pätkä :) ja tsemppii hyvälle äidille ja ihmiselle mut sä oot oman elämäs tähti muista se thump up

ps se joulupukki aina tsemppaaa se on kaunosielu eino leinon
Kiitos :)

Titanic ja Pretty Woman mun suosikit :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä