Hätähousut himotestaajat ja piinailijat vol.4

nyytikki tsemppiä lopetukseen :)

sun pahoittelut :(

empuska voi harmi :(

pisamapeikko mä olen huomannut että noiden lämpöjen tutkailu ei pidä paikkaansa että raskauden kannalta olisi korkeampi reippasti. Ei ainakaan mun osalta.
mulla nousee useimmiten negatiivista kierrossa lämmöt sinne 37 tai yli mutta plussista on ollut alle 37.
mutta tietenkin jokaisen kroppa on omanlaisensa. ja itsehän sen tietää ja oppii tuntemaan oman kroppansa.

cristal oireita.. hmm.. Pissalla ravaus. Tissit kipuilee. sillain kihelmöi.
viiltoja nopeissa liikkeissä, hajut. :x Näitä on mulla ollut :whistle:
jotain näkyy testissä voihan se vielä muuttua plussaksikin :)

unna1 ajatus maailma on niin tuttua.
mutta rehellisesti sanottuna on tehnyt jo surutyön näiden vuosien aikana.
enään en oleta meidän edes toista saavan.:unsure:
tai sitten jos niin käy niin on maailman kirjat sekaisin.:cautious:

Anteeksi jos jonkun viestin vastaamisen nyt unohdin.
(n)

Tämän päivän TESTI epäilyttävä AINA VIIVOJA antavan raskaustestin osalta.
muillekin Sofi raskaustestiä käyttäville tulkinta avuksi.
mitä näyttää milläkin dpolla.
Muistakaa toki että nämä testit ovat maineesta huonoja ja mikään viiva EI automaattisesti tarkoita RASKAUTTA.
harvoissa tapauksissa on plussattu myös pienillä dpoilla.
Vaikka ei normaalisti niin pitäisi käydä.

Mutta tässä tämän päivän testejä.
Dpo 6
ylimmät tämän päivän.

testiajalla

testiajalla

juuri testiajan umpeuduttua

n.13 min testiajalla jälkeen.

Alla olevat testit n.2 h ajan umpeuduttua.

Mä oon vissiin viimeset 5 kiertoo mittaillut ja lämmöt on nousseet vain niissä kierroissa joissa ovisplussa on tullut.. muuten on sahannut ylös alas. Niissä joissa ovisplussa on mutta ei ovista niin ovat nousseet ja hyvin äkkiä laskeneet..

Lh-vaihe on ollut 9-12.. ja paria päivää ennen alkaa laskea, kun uusi kierto käynnistyy.

miss_piggy
Pahoittelen omalta osaltani jos en kaikille ehdi kommentoida. Ensinnäkin tää mun kaksplussa ainakin tökkii tän uudistuksen jälkeen edelleen, kun kirjoitan, kirjoitan nopeampaa mitä teksti ilmestyy ja joutuu aina odotella hetken että näkee oman tekstin mitä tuli kirjoitettua..Pitäis varmaan koittaa vaihtaa selainta... Lisäksi ehdin käymään täällä vain noin 1-2 kertaa päivässä ja vain silloin kun poika nukkuu, ja tekstiä on aina tullut monta sivua lisää joten en ehdi kommentoimaan, saatika lukemaan kaikkia muuta kuin valikoiden. Välillä koitan omia kuulumisia päivitellä ja kommentoin siis aina jos ja kun ehdin.
Kuviakaan en juuri ole laittanut, mulla ei oo älypuhelinta eikä nettiä puhelimessa, joten joudun aina ottamaan kuvat siis normaalilla kameralla ja siirtää koneelle mistä on oma vaivansa.

).( Ja omaa napaa kp 26, ovistestit tuli, piti heti yksi uittaa. No ei se plussa ole mutta oiskohan tulossa ihan parin päivän sisään. Toivotaan.. Ei mulla muuta :)

Mä kun tulin katsoo toiveikkaana että olis monta plussa testiä pinossa. :(
pahoittelut negoista..:( vaikka osassa niitä viivoja olin näkevinäni :rolleyes:

nyytikkii tsempit lopettamiseen! Olen lopettanut plussa testiin monta kertaa ja voin sanoa kun nyt ennen sitä lopettaa niin ei tule sitä stressiä että vauva saa myrkkyjä edes sitä hetkeä ennen lopettamista. Helppoa se ei ole.. nyt itse kohta 5kk ollut polttamatta. Kun samasta syystä lopetin kuin sinä nyt.. etten itse vaan pahenna sitä lapsettomuutta. Välillä vieläkin tekee mieli mutta siiten mietin että paljon maksaa polttaminen.. sillä rahalla saa jo paljon vaikka testejä ;) tai ostaa kaikki kikka kolmoset mitkä nekin maksaa :D mä söin kanssa aluksi purkkaa mut mulla menikin se aski vuorokaudessa..o_O samat syyt oli lipsumiseen.. joku negatiivinen juttu ja rööki suuhun. Km sai mut aina aloittaa uudestaan.:rolleyes:

mulla noi lämmöt menee miten sattuu.. o_O

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Jaahas...piinailijoita riittää...
Milloinkahan sitä itse liittyisi seuraan, kun on vähän kummallinen olo. Menisinköhän jo hätähoususta, jos km:n jälkeen testais kp 17. Dpostahan ei ole hajuakaan, mutta reilu viikko sitten testasin jo negan km:n jälkeen. Nythän on kuitenkin niin, että AINA aamupäivisin etenkin syömisen jälkeen iskee etova olo. Söin äskenkin lomalaisena oikein kunnon Havaijinleikkeen kaikkine lisukkeineen tuolla huoltsikalla ja nyt vajaan tunnin päästä on NÄLKÄ tai oikeastaan hieman kuvottaa ja maha haluis jo jotain täytettä. Tää on nyt viides päivä putkeen tällaista...josko tästä raahautuis tonne Prismaan hakemaan PC-paketin...?

Menin sitten ostamaan testit.. perhanan huono itsehillintä:ROFLMAO::LOL:

rfsu antaa vissiin sitä viivanpaikkaa, en oo ennen testannut niin oli pakko kokeilla tuleeko mitään turhaa.. voin myös nähdä omiani.. mutta tiedänpä jos on tarve ens vkolla testailla oikeesti..

Mä muuten en enää edes puhelimella kirjoittaa kun siitä ei tule mitään.. pystyy lukee kyllä mutta sitten kun pääsee tabulle tai tietokoneelle niin ei enää muista kuinka monelle on jo vastannut jos ei ala selaa montaa sivua ja aina ei vaan ehdi.. :oops:

uusi alku 74 koska hätähousuja ollaan niin mahdollisimman aikaisin. :rolleyes:

mulla muuten oli yksi ovistesti kaapissa..:rolleyes: kyllä mä sen tein mutta ei yleensä kp 15 plussaa ole tullut ja ei tullut nytkään.:p

http://aijaa.com/LF9xKu
Dpo 10 rfsu.. Ei viivanpaikkaa kummempaa...huohh.. Anteeksi oma napaisuus.. Minuu niin lannistaa lähteä uuteen kiertoo.. Se tässä on todennäköisesti edessä..

Pisamapeikko: Sinä kun tiedät noista lämmöistä niin mulla kaks viimeistä päivää ollut 37.1.. Tänään oli kuitenkin pompannut 37.3.. Mistähän moinen voisi johtua? Nyt dpo 9 tai 10 ..

Olenko laskenut dpot oikein.. Kun sain ovisplussan 16.6 pregchekillä ja lähdin laskemaan siitä seuraavasta päivästä dpot eli 17.6 olis ollut dpo 1 ??

Kannattaisi varmaan katsoa kalenteria tarkemmin. 16.6 olen pongannut limat. 17.7 sain ovis plussan.. Siis olenko elänyt väärissä dpoissa koko ajan. Menkat varmasti alkaa, mutta soimaan nyt itseäni kun en ole kunnolla tarkistanut kalenteria ennen äsköistä. Räkä.. Omaisuus testeihinkin tuhlaantui kun en netistä tilannut :whistle: nyt vissiinkin vasta dpo8... Nooo kerrankos sitä :ROFLMAO:

Iltalämmöt 37,5.. Kipeä olo ei ole yhtään..mitähän tässä tapahtuu..:ninja:

• Tykkää
Reactions: Sniff
Jee kesäloma! :) Tännehän on tullut kovasti tekstiä sitten viime käynnin. Täällä bongailtu ovista ja eilen pärähti hymynaama digiin ja tikkukin näytti oikein räikeältä. http://aijaa.com/2DxDp8 Miestä kellistelty joka ilta muutamana viime päivinä ;) jospa sitä kesälomasta rentoutuneena ois mahikset :) eka kertaa bongasin ovislimat, mitättömät mutta kuitenkin. Ja tänäaamuna oli ihan selvät oviskivut oikealla puolella. Jospa kesäloma ois sen verran vauhdikas että malttaisi tuonne dpo 10 tietämille ennen testausta (toiveajattelua) :D

Kannattaisi varmaan katsoa kalenteria tarkemmin. 16.6 olen pongannut limat. 17.7 sain ovis plussan.. Siis olenko elänyt väärissä dpoissa koko ajan. Menkat varmasti alkaa, mutta soimaan nyt itseäni kun en ole kunnolla tarkistanut kalenteria ennen äsköistä. Räkä.. Omaisuus testeihinkin tuhlaantui kun en netistä tilannut :whistle: nyt vissiinkin vasta dpo8... Nooo kerrankos sitä :ROFLMAO:

Iltalämmöt 37,5.. Kipeä olo ei ole yhtään..mitähän tässä tapahtuu..:ninja:
Lämmöthän nousee oviksen jälkeen ja entisestään kiinnittymisdropin jälkeen et jospa olis ihan hyvä juttu ja salamatkustaja olis kyydissä. :) Noi dpotkin sopis siihen. Pidän peukkua. :)

Yhteistyössä