The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Hepskukkuu! Nurkkabaari on auki. Viuh.

Ennen katoamistani tärviölle Turmiolan Tommin seuraksi ilahdutan teitä juhannusrunolla.

Yksin vietän Juhannusta
oluesta tehden kusta.
Vaikka koetan maate panna
pää ei mulle unta anna.

Mikä pään nyt sammuttaisi
unen, levon jo antaisi
löisi päähän lekalla
ajaisi yli rekalla.

Mistä voimaa heikkouteen
jolla pääsisi uneen
Vuoteeseen mä hautautuisin
vaikka viikon nyt nukkuisin

Vaan NukkuMatti ilkeilee
kiusaa mua, ei töitään tee
On pulaa vissiin hiekasta
voi tuota miestä viekasta.

On väärä paikka säästää
mut voisi uneen päästää.
Jos silmiin hiekkaa lykkäisi
voi siitä Pekka tykkäisi.

Niin, vietin eilen Juhannusta,
nyt on siitä mieli musta.
Kun juomaan lähdin ripeästi,
nyt tukkaan sattuu kipeästi.

Sen pahensin mä valvomalla
liian pitkään urakalla.
Nyt Pekka kärsii krapulaa
anteeksi ei siltä saa.

On lohdun sanat ystävällä
saa kruunun kauniin kärsimällä
Ja kaunis tämän täytyy olla
niin kovin raskas onpi polla.

Ensi yön jos nukkumalla
viettäisi vain peiton alla
Ja NukkuMatin kutsumalla
unihiekat silmiin kaatamalla.
 
Hyvää juhannusta.

Varmuuden maksimoiseksi vedin just jalkaani suorien housujen sijaan sepaluksettomat verkkapöksyt. Jos hukun, niin en huku sepalus auki. Muutoinkin tämä juhannus taitaa mennä vettä vältellessä. Ja maitoa.
...mulla on pakkaamiset vielä aivan levällään ja retuperällä mutta kyllä sinne reissukassiin singahtaa kaiken muun ohessa myös ne rennot olohousut - juhannuksena pitää olla letkeetä meinikiä ja hyvää olotilaa eli nauttia omasta olostaan sekä mahdollisesti toisten seurastakin :)

Tosin siihen reissukassiin pitäs vissiin mahtua sadevermeetkin kumppareineen kaikkineen - vesisade, rankemipikin, ei ainakaan estä happeilemasta silloinkaan :)

Mutta ennen kuin pääsen likellekään maantietä ja ajomatkaa tässä on edessä päivän ohjelmanumeroita vaikka ja kuinka...mutta kaikki aikanaan :)

Ja AaKoo - muistahan huolehtia kaiken sen nestetasapainon ylläpidon keskellä kuitenkin syömisestä :) - rentoa ja mukavaa Juhannusta sullekin :)

 
Maitoon hukkuminen oiski karmea ja outo kuolema, toivottavasti vältytään siltä kaikki :cautious:
..mutta varmaan ylittäisi kaikki valtakunnalliset uutiskynnykset, puhumattakaan maailmanlaajuisesti:rolleyes:...siitä vois tulla melkoinen älämölötys, ja maito pian luokiteltaisiin todella vaaralliseksi aineeksi...:eek:


Toivottavasti tämmöiseltä ennakkotapaukselta säästyttäisiin vielä hyvän tovin (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Mythago
Moimoimoimoimoi.... :D

Kääk. mä en pysy nahoissani täällä enää. Viä pariks tuntii pitäs keksii jotain tekemistä.
Mun kaikki vaatteetki mahtu laukkuun, oon aika ylpee itestäni, en jättäny ku yhen paidan pois. :D

Heitelkäähän mulle hyviä kesä/bilebiisejä ko mää koitan päivittää tota spotifyn listaa matkaa varten :)
 
..mutta varmaan ylittäisi kaikki valtakunnalliset uutiskynnykset, puhumattakaan maailmanlaajuisesti:rolleyes:...siitä vois tulla melkoinen älämölötys, ja maito pian luokiteltaisiin todella vaaralliseksi aineeksi...:eek:


(y)
Googleta divetyoksidi- huijaus.

Kyseessä on hyvin vaarallinen tekninen liuotin joka tappaa tuhansia vuodessa ja jota käytetään mm. ydinvoimaloissa jäähdyttimenä.
 
Moimoimoimoimoi.... :D

Kääk. mä en pysy nahoissani täällä enää. Viä pariks tuntii pitäs keksii jotain tekemistä.
Mun kaikki vaatteetki mahtu laukkuun, oon aika ylpee itestäni, en jättäny ku yhen paidan pois. :D

Heitelkäähän mulle hyviä kesä/bilebiisejä ko mää koitan päivittää tota spotifyn listaa matkaa varten :)

:D..iiiihh, johan tarttui kivan lämpimästi toi sulta välittyvä jänskäpänskätys ja reissuunlähtökuumeilu perhosineen!! Mä en muuta toivo kuin ihan törkeen mahtavaa reissua sulle :) - kohtahan teillä on maantie hallussa ja huikea Juhannus edessä :)
 
:D..iiiihh, johan tarttui kivan lämpimästi toi sulta välittyvä jänskäpänskätys ja reissuunlähtökuumeilu perhosineen!! Mä en muuta toivo kuin ihan törkeen mahtavaa reissua sulle :) - kohtahan teillä on maantie hallussa ja huikea Juhannus edessä :)
Mä jouduin soittaa pikkusiskolle ku en pystyny päättää et laitanko hiuksiin punasta vai liilaa :D iha sekasin täällä. .
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Hepskukkuu! Nurkkabaari on auki. Viuh.

Ennen katoamistani tärviölle Turmiolan Tommin seuraksi ilahdutan teitä juhannusrunolla.

Yksin vietän Juhannusta
oluesta tehden kusta.
Vaikka koetan maate panna
pää ei mulle unta anna.

Mikä pään nyt sammuttaisi
unen, levon jo antaisi
löisi päähän lekalla
ajaisi yli rekalla.

Mistä voimaa heikkouteen
jolla pääsisi uneen
Vuoteeseen mä hautautuisin
vaikka viikon nyt nukkuisin

Vaan NukkuMatti ilkeilee
kiusaa mua, ei töitään tee
On pulaa vissiin hiekasta
voi tuota miestä viekasta.

On väärä paikka säästää
mut voisi uneen päästää.
Jos silmiin hiekkaa lykkäisi
voi siitä Pekka tykkäisi.

Niin, vietin eilen Juhannusta,
nyt on siitä mieli musta.
Kun juomaan lähdin ripeästi,
nyt tukkaan sattuu kipeästi.

Sen pahensin mä valvomalla
liian pitkään urakalla.
Nyt Pekka kärsii krapulaa
anteeksi ei siltä saa.

On lohdun sanat ystävällä
saa kruunun kauniin kärsimällä
Ja kaunis tämän täytyy olla
niin kovin raskas onpi polla.

Ensi yön jos nukkumalla
viettäisi vain peiton alla
Ja NukkuMatin kutsumalla
unihiekat silmiin kaatamalla.
Ei voi kuin ihailla tuota sun runosuontasi.

Hauskaa nurkkabaaria ja myös Juhannusta!
 
vierailijapappa
..mutta varmaan ylittäisi kaikki valtakunnalliset uutiskynnykset, puhumattakaan maailmanlaajuisesti:rolleyes:...siitä vois tulla melkoinen älämölötys, ja maito pian luokiteltaisiin todella vaaralliseksi aineeksi...:eek:
Toivottavasti tämmöiseltä ennakkotapaukselta säästyttäisiin vielä hyvän tovin (y)
Maito on monipuolinen tuote, sillä voi maalatakin :)

Susannan Työhuone - Tee-se-itse-elämää vanhalla rautatieasemalla: Maidolla maalaamisen lyhyt oppimäärä
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Ihana oot :D...toi kyllä kuulostaa niin lupaavalta lähtösirkusmeiningiltä! Pistä molempia värejä :p - vaikka et multa kysynytkään :D
On niin pieni toi osa, mihin sitä väriä pystyy laittaan, niin ei passannu molempia. Laitoin liilaa, tosin ei sekää kauheen hyvin tarttunu, mut on se nyt vähän parempi ko sellanen haaleen haalistunu mikä se oli :D
 
Niin että ollakko juhannussimaa ja vai juhan nussimaa :rolleyes::LOL:
Siis...:eek:..eikä teijen kanssa:LOL:!! Ja varsinkin mun:oops::LOL: - heti jymytetään ja älytetään aamusta, ilmankos onkin semmoinen olo että ei toi hissi mene ihan ylös asti :D


Hyi teitä :D!

..vaan oishan se pitänyt arvata, että jutut menee heti aamusta levottomiksi...:D


Mutta joo, nyt saa olla melkoiset kaivoonkurkkaamiset ja ne seitsemän erilaista kukkastakin, jotta edes halatuksi tulisin....mutta eiköhän se juhannus mene näinkin :)
 
On niin pieni toi osa, mihin sitä väriä pystyy laittaan, niin ei passannu molempia. Laitoin liilaa, tosin ei sekää kauheen hyvin tarttunu, mut on se nyt vähän parempi ko sellanen haaleen haalistunu mikä se oli :D
No hyvä se kuitenkin on, se lila siinä kauniissa päässäsi :)

Nyt ei muuta kuin matkapoppikset kohdalleen ja hersyvät jutut, niin ootte aivan huomaamatta perillä pistämässä Himosta uuteen uskoon ja järjestykseen :)

Ajelkaahan rauhassa ja maltilla :)
 
Siis...:eek:..eikä teijen kanssa:LOL:!! Ja varsinkin mun:oops::LOL: - heti jymytetään ja älytetään aamusta, ilmankos onkin semmoinen olo että ei toi hissi mene ihan ylös asti :D


Hyi teitä :D!

..vaan oishan se pitänyt arvata, että jutut menee heti aamusta levottomiksi...:D


Mutta joo, nyt saa olla melkoiset kaivoonkurkkaamiset ja ne seitsemän erilaista kukkastakin, jotta edes halatuksi tulisin....mutta eiköhän se juhannus mene näinkin :)
No mutta sehän riippuu ihan miten tuon sanan lukee :D

juhannus simaa
juhan nussimaa
juhanussi maa :D

tuo vika on vähän outo kielelle :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä