vierailijapappa
Juhannuskemut peruttu kovan sateen takiaVälttämättä en ees halua kaikkea tietää
Mut on tää mekko ollu Brondassa ja DTM:ssä ja ja ja....
Himos Juhannus | Himos Juhannus
Juhannuskemut peruttu kovan sateen takiaVälttämättä en ees halua kaikkea tietää
Mut on tää mekko ollu Brondassa ja DTM:ssä ja ja ja....
Hommaa tuollainen nykyaikainen vasta, se hygieenisempikin ja kestäväSe ois nyt tämän misun aika mennä sitä saunaa kuuraamaan. En kyllä meinaa kuin lakaista, ja pikkasen luonnonmukaisella pesuaineella harjata lauteita- sitten vettä päälle.
Huomenna sinne asettelen pellavaiset laudeliinat, ja vien isännän tekemän vihdan sankkoon pehmiämään.. oh, mikä tuoksu siitä tuleekaan.
oispa kiva kun pääsis tiibiksen kaa kilistelee saunan kuurauksen jälkeen. minä voisin ottaa lasin kevyttä kuohuvaa- tiibis taitaa sihautella olutta.
kai semmosta koivunhajuakin voi ostaaMuovivihta ei tuoksu!
No mut eihä se tuoksu oikealle koivulle!kai semmosta koivunhajuakin voi ostaa
biltemasta jollei muualta
kyllä biliksen koivunhaju haisee koivummalle kuin koivu itseNo mut eihä se tuoksu oikealle koivulle!
Toki ois kiva, kun ei tarvitsisi tonkia koivunlehtiä lattiakaivosta, mutta silti...
Mä joudun tekee vielä toisen kauppareissun tänään tai huomenna. En pysty kantamaan kaikkea kerralla.Hello!
Mua laiskituttaa,nukuttaa ja on kylmä. Pitäs siivotakin mut ei jaksa eikä huvita. Onneks kävin eilen kaupas,joka puolel parkkikset ihan piukassa. Kävin kyl pienes kaupas hakee mehuu,siel ei ollu mun lisäks muita kun kaks poikaa. Niin ja löysin sieltä kaks kotimaista leffaa hintaan 5.99 joten ostin nekin.Jos vaikka tulis juhannuksen aikaan katsottua kun en mä minnekkään mene.Paitsi huomenna töihin.
No mä en paljoo tarvii,kunhan on maitoo leipää ja varuiks noi grillattavat.Tsihei mulla on kaappis yllin kyllin jäänyt aiemmilta tsihistelyiltä joten ei tarvi niitäkään ostella.Vaikka tuskin yksinäni juurikaan jaksan juopotella. Su kuitenkin kaupat jo auki.Mä joudun tekee vielä toisen kauppareissun tänään tai huomenna. En pysty kantamaan kaikkea kerralla.
Tsihit, mehu, kahvi ja maito jäi ostamatta. Ja lauantaille jotain ruokaa.No mä en paljoo tarvii,kunhan on maitoo leipää ja varuiks noi grillattavat.Tsihei mulla on kaappis yllin kyllin jäänyt aiemmilta tsihistelyiltä joten ei tarvi niitäkään ostella.Vaikka tuskin yksinäni juurikaan jaksan juopotella. Su kuitenkin kaupat jo auki.
ei välttis, jos on harvaan kudottu niin ei oleOnks polyesteri kangas hiostava ulkoilutakissa??
Taitaa olla hiostava.Onks polyesteri kangas hiostava ulkoilutakissa??
Niin ota nyt sitten selvää.Toinen sanoo ei välttis ja toinen sanoo et on...ei auttanut
Tarttisin uuden ulkoilutakin ja toi olis halvennuksessa mut en mä kyl mitään hiostavaa tai ehkä hiostavaa haluu.
Toinen sanoo ei välttis ja toinen sanoo et on...ei auttanut
Tarttisin uuden ulkoilutakin ja toi olis halvennuksessa mut en mä kyl mitään hiostavaa tai ehkä hiostavaa haluu.
Silkkinen olis parempi jos hikoileeOnks polyesteri kangas hiostava ulkoilutakissa??
Voihan olla niinkin mut en tossa sanota mitään kudonnasta niin ei voi tietää.Voi pöh.mun käsityksen mukaan riippuu kudonnasta, ei materiaalista