The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
vierailijax
Mä epäilen kyllä että johtuu ihan siitä, että sieltä on niin pitkä matka tonne Tallinan puolelle, nii ne joutuu siellä käymään alkossa, senhän perusteella nuo mitataan paljonko sitä viinaa menee..
Norjalaiset käy ostamassa kun on puoli-ilmaista verrattuna Norjan hintatasoon. +lisäksi kittilässä kun on levi niin etelän ns. varikset käy vuosittain hiihtolomillansa ryyppäämässä ja huoraamassa täälä.
 
Huomenta kaikille :)...

Olihan se tahmaista tämä ylösnousemus ja pöwwö taas niin kikkarallaan ilmeisen levottoman ja pyöriväisen yön jälkeen..mä oon kyllä niin mainio aamuilmestys :D!

Vaan laitetaanpa päivää eteenpäin niin päästään jotenkin Jussin makuun :)!
 
Meidän planeetalla paistaa niin nätti aurinko että suu menee ihan muikeaksi! Möin autoni pois joten tossua toisen eteen ja vauvaa neuvolaan tälle päivää. Lääkäri haluaa häntä tutkiskella. (Varmaan liittyy tähän kaksplussa tutkaan tuo neuvola aika)..
 
Tulipa neuvolasta mieleen kun kakkosen kanssa olin vähän väsynyt ja menttin neuvolaan. Siellä ne alkoi pommittaa kysymyksillä. Miten nukkuu? Ihan hyvin. Syökö hyvin? Joo, syö..Syökö monesti yöllä. Joo...Eiku... Siis kuka?? :eek: Puhumme nyt tuosta sinun vauvastasi... :whistle:
 
Meidän planeetalla paistaa niin nätti aurinko että suu menee ihan muikeaksi! Möin autoni pois joten tossua toisen eteen ja vauvaa neuvolaan tälle päivää. Lääkäri haluaa häntä tutkiskella. (Varmaan liittyy tähän kaksplussa tutkaan tuo neuvola aika)..
Täälläkin hiukan näyttäytyy aurinko pilviverhon takaa :)...Sujuvaa neuvolavisiittiä ja muutoinkin mukavaa leppoisaa päivää Lauralaan :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä