The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Joo, mutta on päikkäreilläkin se oma paikkansa ja puolensa. Viisaammat ihmisethän suosittelee jopa,että päivän aikana kannattaisi aivojen vireystilan takia ottaakin semmoiset max. parinkymmenen minsan päikkärit...mutta jos tossaa sujuvasti tunnin tai toistakin, niin pöhköpäänä ainakin ite herään, se on todistettu :D

Mieluummin siis lenkille hakemaan virtaa ja aivojen tuuletusta ja hyvää olotilaa :)
Kyllä minä tarviin happihyppelyn joka päivä, sisällä homehtuu..
 
Ei hitto, tää vauva nyt taas vainusi palstailun.. Yritin kyllä sanoa että oon facessa, mutta ei hän usko. Vähän on tympee olla muksu kainalossa ja näpyttää samalla joten lähdemme kylpyyn laulamaan! Son moi! :whistle:
 
tsuferaffi
Käytiin puolikkaan ja sällin kanssa ostoksilla tänään. Tigerin ohi kävellessä hoksasin et siellä oli katuliitupurkki kahdella eurolla. Juoksin ostamaan, ja törmäsin matkalla semmoseen puiseen piirrosnukkeen. Siis sellai, mistä otetaan piirtäessä mallia mittasuhteisiin. Ei maksanu ko vitosen, oli pakko ostaa ja nyt oon häpy siitä. Kohta saatan osata piirtää ilman malliakin, jee!
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Käytiin puolikkaan ja sällin kanssa ostoksilla tänään. Tigerin ohi kävellessä hoksasin et siellä oli katuliitupurkki kahdella eurolla. Juoksin ostamaan, ja törmäsin matkalla semmoseen puiseen piirrosnukkeen. Siis sellai, mistä otetaan piirtäessä mallia mittasuhteisiin. Ei maksanu ko vitosen, oli pakko ostaa ja nyt oon häpy siitä. Kohta saatan osata piirtää ilman malliakin, jee!
Hyvänen aika, onko tommosiakin helpottavia nukkesia olemassa, nevöevö hööd...vaan nimenomaisesti sillä piirtämisellä eli sutaamisella opetellut menemmään. Mutta toihan on ihan törkeen kätevä :)...pahalainen kun täällä mitään tommosta liikettä ole...
 
tsuferaffi
Hyvänen aika, onko tommosiakin helpottavia nukkesia olemassa, nevöevö hööd...vaan nimenomaisesti sillä piirtämisellä eli sutaamisella opetellut menemmään. Mutta toihan on ihan törkeen kätevä :)...pahalainen kun täällä mitään tommosta liikettä ole...

Tämmönen siis, ihan sikakiva! Ja helpottaa kyl oikeesti ko tota saa väänneltyä ja kääneltyä nivelistä eri asentoihin.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja FreezeCat
Iltoja.
Tänään oli tullut koulun sivuille syksyn opintojen aikataulua taas yks osio. Vaikka en tiiä haluanko kirjanpitoa, toinen vaihtoehto on palkanlaskenta..yhtä paha.
Elä stressaa, sulla on tässä aikaa hyvinkin miettiä ja vaikka tutustua etukäteen kumpaankin vaihtoehtoon ja tehdä sitten sitä päätöstä sillä silmällä, että kumpi oikeesti kiinnostaisi :). Mietit siis rauhassa ja teet sitten päätöksen ja menet avoimin mielin uutta kohti :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
IhQ
Elä stressaa, sulla on tässä aikaa hyvinkin miettiä ja vaikka tutustua etukäteen kumpaankin vaihtoehtoon ja tehdä sitten sitä päätöstä sillä silmällä, että kumpi oikeesti kiinnostaisi :). Mietit siis rauhassa ja teet sitten päätöksen ja menet avoimin mielin uutta kohti :)
Joo, vielä ei oo aika stressata tuota...on vielä monta asiaa ennen sitä mielen päällä stressattavana.o_O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä