narraa niille että voi hakee vaan semmoseen kouluun mitä voi käydä äiteen luona asuenJa mua jo ahdistaa ajatuskin jotenkin siitä, että ei mene kauaakaan kun ensimmäinen on maailmalla....*sniif*
narraa niille että voi hakee vaan semmoseen kouluun mitä voi käydä äiteen luona asuenJa mua jo ahdistaa ajatuskin jotenkin siitä, että ei mene kauaakaan kun ensimmäinen on maailmalla....*sniif*
Jännäkakka kohta tässä tullooNyt on jo jännät paikat....
Kohta se tulee...Nyt on jo jännät paikat....
Joko piiskasit ihkua?no emmääkään oo saanu vasta ku yhen lähetettyä maailmalle
toinen olis nyt yrittämässä
Joskus on pakko muuttaa jonkun perässä....mikäs sen parempi vaihtoehto kuin vaikka miesMä en ala. Taas yks nettityyppi asuu pohjoisessa.
Pitääkö tässä sinne muuttaa?
Niin tulee.... ihan kohta!Kohta se tulee...
Tissitkin on hyvin.Bilehilejalka kohdallaan, hiukset hyvin ja boobsit kans....ei muuta kuin menoksi vaan
Kohta osuu9000??? Osuiko?
Täältä katottuna kaikki asuu etelässä.Mä en ala. Taas yks nettityyppi asuu pohjoisessa.
Pitääkö tässä sinne muuttaa?
AInahan ne on hyvin *pus*Tissitkin on hyvin.
*niisk*Osukin jo aikoja sit! Ruutis vei potin
Nöyp, en todellakaan - siitäkin huolimatta että se lähdön tilanne vois olla hankala.narraa niille että voi hakee vaan semmoseen kouluun mitä voi käydä äiteen luona asuen
Onneva onnevakato prkl. mullako se tärppäs täydet tonnit
eka kerta
Unikuvia ja lempeetä aamuheräämistäNonni! Kerrankin mä olin paikalla kun jotain luvullisesti merkittävää tapahtuu. Nyt on hyvä painua petiin.
Illanjatkot kaikille ja kivoja unia sit kun menette!
Pääsit korkkaamaan neitsyenkato prkl. mullako se tärppäs täydet tonnit
eka kerta
Onneksi olkoon!kato prkl. mullako se tärppäs täydet tonnit
eka kerta
No mutta! Kakastahan ne kukatkin kasvaa.Miten nää viestit pomppii miten sattuu..?
Onnittelut Ruutikselle!! Missä se kukkapuskahymppäkin on...kakkaa ei viiti antaa onniteltaessa...