Oi
Oi! Mä vaihdan mun Maria-kesäheilan tähän, sopiiko?
Ai minuun?Oi
Pistäkääs ny vipinää näppiksiinne, että saadaan ysitonninen bongattua ennen Beckiä!
Pistäkääs ny vipinää näppiksiinne, että saadaan ysitonninen bongattua ennen Beckiä!
Laulakaa, soittakaa! Rytmimuna pysyy kenen tahansa kädessä ja biisejä voi valita vaikka huutoäänestyksellä. Eikä oo kukaan antamassa pisteitä tai arvostelemassa! Pääasia että on kivaa.Äh, pitäisi keksiä päivä toimintaa hommiin
Mun työtehtävät kuntouttavassa työtoiminnassa muuttuu, teen välipalaa tarvittaessa asukkaille ja lisäksi torstaisin siivouksen sijaan pitäisi päivä toimintaa.
Ongelma on vaan, että osa asukkaista ei halua tehdä mitään ja osa ei pysty kaikkeen, peittää tarkkaan miettiä mikä toiminta on sellaista, että pystyy tekemään.
Ainakin jotain pelejä, piirtämistä, yksinkertaista ja helppoa askartelua pystyy tekemään.
Koska ylläpito ei tahdo että täällä halaillaan tai pussaillaan.TiiBii ja DD halaus . pöö miksei oo halaushymiötä.
Nii just, tää on siveä mesta!Koska ylläpito ei tahdo että täällä halaillaan tai pussaillaan.
Karmeenkauheeta kellottamista...tässähän pitää himmailla ja nautiskella huolella tommosenkin etapin saavuttamisesta...hätäilemällä tulee vain hutilaukauksiaPistäkääs ny vipinää näppiksiinne, että saadaan ysitonninen bongattua ennen Beckiä!
Asiallisuuden multihuipentuma suorastaan!Nii just, tää on siveä mesta!
Sä oot hankkinu niit älykodinkoneita... niinku aikanaan markkinoivat sitä jääkaappia joka soittaa kauppaan kun kaljat on loppu.Mä en voi ymmärtää tätä telepatiaa äidin ja lasten välillä..tekasin mulle ja ukkokullalle sosekeittoa ja salaattia iltaruuaksi ja sit pistin huomiseksi lasagnen uuniin. Kun pistin käsiin uunilapasia että otan valmiin pois uunista, pärähti poika mestoille ja kun olin keittämässä kahvia pärähti nuorimmainen poikaystävineen paikalle. Ne söi puolet lasagnesta ja joi kahvit.
Musta ei oikein oo laulu juttuihinLaulakaa, soittakaa! Rytmimuna pysyy kenen tahansa kädessä ja biisejä voi valita vaikka huutoäänestyksellä. Eikä oo kukaan antamassa pisteitä tai arvostelemassa! Pääasia että on kivaa.
Ja jos ovat ujoja, niin kuunnelkaa aluksi ja sit hissukseen...
Nii ja kun minä en niistä mitään ymmärrä, ipanat on ohjelmoineet koneet soittamaan heille kun ruoka on valmistaSä oot hankkinu niit älykodinkoneita... niinku aikanaan markkinoivat sitä jääkaappia joka soittaa kauppaan kun kaljat on loppu.
Sulle on ny sattunu samaa sarjaa uuni ja kahvinkeitin.
Jep, niin eivät taho.Koska ylläpito ei tahdo että täällä halaillaan tai pussaillaan.