The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Johan on taas lenkin jälkimakusteluolotilaset kohdillansa, voi poijaat - ette tiiäkään kun on olonen niin pirtsakka ja energinen ja sähäkkä ja pomppivainen :love:

Satoihan se eli kastuin aika kiitettävästi mutta se ei todellakaan estänyt lenkistä nauttimista, päinvastoin - ilma oli tosi happirikasta ja se vesisadekin on vaan niin mun juttua <3. Mä sain myös toviksi pari lenkkikaveriakin - yhtäkkiä mun rinnalla vaan räpisteli puusta puuhun pari palokärjen poikasta <3...Hauskoja ilmestyksiä ja hauska ylläri kun vähän matkaa tosiaan mun kanssa menivät kumpainenkin :).

Sillä välin olikin talossa käynyt katoamistemppua tuon yhden mörrimöykyn verran - kylillä humputtelee mutta antaa humputella :) - onneksi sentään nämä kaksi muuta ipanaa olivat paikalla..ja ihmeen iisisti olivat olleet eli ei ollut vastassa bilehilepartykaksikkoa stereot pauhaten :D
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Toi miehille suunnattu kesäheilatesti on vielä randomimpi kun mun näppäimistöni.

Tommoisen tekstin se mulle arpoi:
Arvostan tyylikästä ja muotitietoista naista. Urheilullisen Mintun kanssa järjestämme toisillemme tiukkoja pihatreenejä. Mintussa on sopivasti tyyliä, ja olemmekin yhdessä erittäin edustava pari. Mökillä meitä ei kesällä nähdä, sen sijaan viihdymme hyvin ulkomailla ja näyttävillä cocktailkutsuilla.

Mä ja urheilullisuus ei mahduta samaan kaupunkiin. Nimenomaan mökki on mun paikkani ja jos se on tarpeeksi erakkomaja, niin alan harkita sinne muuttamista. Tällä vuosituhannella en ole ulkomailla käynyt ellei mulle ole siitä erikseen maksettu. Coktailkutsuille mua ei saa edes maksamalla.

Kesäheilakseni kone siis arpoi mulle KimiRäikkösen nuorikon Minttu Virtasen, joka on mulle kaiken lisäksi kakskytä vuotta liian nuori.

Njääh...tohon teksiin on tullut ihan selkeesti nyt pahaa tulkkausvirhettä. Oikeestihan se menee näin:

Arvostan tyylikästä ja muotitietoista, itsessään viihtyvää naista, joka ei kaihda väriä elämässään. Urheilullisen Pepin kanssa järjestämme toisillemme tiukkoja pihatreenejä, mm. miehenkantoa, miehenkopittelua, miehenhalipusirutistelua jne. vain muutama laji tässä mainitakseen. Pepissä on sopivasti tyyliä, ja olemmekin yhdessä erittäin edustava pari. Mökillä meitä ei kesällä nähdä, sen sijaan viihdymme hyvin ulkomailla (Kurrekurredut- saarella) ja näyttävillä Huvikummun omissa lettukestityskutsuilla.


Noin sen piti mennä, mutta siihen oli varmaan iskeytynyt se joku böömiläinen tekstinkäsittelyohjelmaa riivaava viruksenkerpeles :oops:...
 
Mors!

Ken minulle laatisi ruokalistan,hyvän täyttävän ja terveellisen??? Ottaen huomioon ronkeluuteni:oops:

Ostin parit housut,ulkoiluun siis. Pitkät ja lyhyet. Millään ei olis huvittanut yllättäen lähteä ulos mutta menin,jee! Katoin ajan niin 30min siinä meni. Kengät on kyllä jotenkin ei niin hyvät.Muutaman askeleen jälkeen jaloissa rupes tuntumaan epämiellyttävältä mutta loppumatkasta jo helpotti. Noi on pari vuotta sit ostettu lenkkarit joita vähän käyttänyt mutta ehkä ne ei vaan sovi mulle. Siitäkin huolimatta töpsöttelin menemään.
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Voehelevetti. Onko pakko, saako vaihtaa?

Kesäheilani tänä kesänä on... Elastinen
Olemme elämäniloisia ja energisiä ihmisiä, emmekä lepää laakereillamme edes kesällä. Aurinkoisten aamujen juoksulenkit, järviuinti, pihajooga ja vaikka jalkapallo ovat meille sopivia kesälajeja. Elastinen keikkailee ahkerasti kesällä, joten minutkin löytää keikkapaikoilta pitkin Suomea.
 
Tinkuliini taatusti tykkää jostain kesän antimista? Minitomaateista? Mansikoista? Herneistä? Mustikoista? Syö niitä mistä tykkäät.

Joku täyjyväleipä tai ehkä ruisleipä käy? Syö sitä.

Ja kana, kalat tai jokin liha ehkä kelpaa? Sitäkin!

Maitotuotteista joku varmasti myös kelpaa.

Ja juo paljon. Vettä.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
tein kesäheilatestin ja heilaksi tuli Heikki Lampela:eek::eek::confused::poop::sick::sick::sick::sick::sick::sick:

Suhteemme on villi ja arvaamaton. Olemme syvällisiä tyyppejä, ja löydämme syvällisiä merkityksiä vaikkapa veneen yli lentävistä joutsenista. Välillä suorastaan rämpytämme suhteemme on-off -kytkintä, mutta tärkeintä on, että suurimman osan ajasta menemme play-nappi pohjassa.
 
Viimeksi muokattu:
Voehelevetti. Onko pakko, saako vaihtaa?

Kesäheilani tänä kesänä on... Elastinen
Olemme elämäniloisia ja energisiä ihmisiä, emmekä lepää laakereillamme edes kesällä. Aurinkoisten aamujen juoksulenkit, järviuinti, pihajooga ja vaikka jalkapallo ovat meille sopivia kesälajeja. Elastinen keikkailee ahkerasti kesällä, joten minutkin löytää keikkapaikoilta pitkin Suomea.
Nyt on paha paikka. Elastinen on kyllä söpö, mutta Juha Sipilän aktiveetit oli houkuttelempia. Pyöräilyä Saimaan rannoilla jne.
 
Tinkuliini taatusti tykkää jostain kesän antimista? Minitomaateista? Mansikoista? Herneistä? Mustikoista? Syö niitä mistä tykkäät.

Joku täyjyväleipä tai ehkä ruisleipä käy? Syö sitä.

Ja kana, kalat tai jokin liha ehkä kelpaa? Sitäkin!

Maitotuotteista joku varmasti myös kelpaa.

Ja juo paljon. Vettä.
kaikki noista kelpaa mutta ruisleivästä tulee kipuja joten sitä en voi syödä....mistä tulikin mieleen että voisi taas kokeilla...miten käy.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä