The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:)Päivää.
Kuinkas hra majurin lääkärikäynti on sujunut? En jaksa kahlata läpi montaa sivua:oops:.

Nam, mies kiltissä.:p mä tykkäsisin asua Skotlannissa:whistle::D
 
:)Päivää.
Kuinkas hra majurin lääkärikäynti on sujunut? En jaksa kahlata läpi montaa sivua:oops:.

Nam, mies kiltissä.:p mä tykkäsisin asua Skotlannissa:whistle::D
Sen kerran kun mä kävin Skotlannissa, niin siellä oli jotain jalkapallohulinaa silloin ne päivät... ja kaikki miehet oli pukeutunut kilttiin :rolleyes:

....eikä siellä kiltin alla muuten ole mitään.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
...se on ruvettava ruuanvalmistuspuuhiin, tuossa jo yksi tuli kotio reissultansa sen oloisena että parempi ois saada sapuskaa mahan täytteeksi sukkelavikkelästi tai muuten tulee ärrimurritekstitystä :D..eli yritän pysyä hiljaisena tässä enkä hämmentää lisää, jäänee nähtäväksi miten hyvin siinä onnistunkaan :rolleyes::D

Jotain taijan taikoa jauhelihasta, katotaan mitä saan aikaiseksi näistä aineksista mitä kaapeista löytyy....mä en niin tykkää kesäaikana ollenkaan jotenkin ruuanlaitosta tai siis yritän päästä mahdollisimman vaivattomasti sen kanssa ja helpoilla väännöillä. Kevyttä ja maittavaa, siitä pidän tiukasti kiinni, ja värikästä tietysti koska nyt on tarjolla vaikka ja mitä herkkuja ja lisää vain tulossa :p!

Tsah, keittiön valloitukseen siis mars :D
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Mä paistan kohta juurespihviä ja lisäksi sinappinen grillisalaatti

Kuka mokoma kävi ostamassa siwasta auran sillit ? :devil: Hä, ei ollu ku sinappisilliä :eek:
:mad: enkä mie viitti 2 prk ostaa sinappisilliä, niih.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Boobabe
Jees, mulla on sapauska viittä vaille valmiina eli se on soittoringin vuoro :D - katotaan kenetkä saan linjalle vai joudunko kilauttamaan ympäri kyliä kavereillekin :D

Ja sitten mä häippäsen niin happeilemaan, kun keli on vielä kohdallansa eli arska paistaa...pakkooooo päästä uloooooosssss :D!

Muimui ihunaiset :) *vilkuttaa*
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Kotona taas, ruoka lämpeemässä mikrossa.
Lääkitystä lisätty antibiotein ja aiempien laakkeiden annostusta tarkistettu ylöspäin. Sairauslomaa jatkettu maaliskuun loppuun, verikokeissa ravattava parin viikon välein toistaiseksi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä