Boobabe
Mulla sama.
Skipataan se ja ollaan toisillemme kesäheila.
Mulla sama.
No voi sentään - se tyrkkäs mulle VilleGallen
Sen kerran kun mä kävin Skotlannissa, niin siellä oli jotain jalkapallohulinaa silloin ne päivät... ja kaikki miehet oli pukeutunut kilttiinPäivää.
Kuinkas hra majurin lääkärikäynti on sujunut? En jaksa kahlata läpi montaa sivua.
Nam, mies kiltissä. mä tykkäsisin asua Skotlannissa
En edes tiedä kuka se on, mutta kuvista päätellen ainakin nauravainen, plussat ees siis siitä
..että antaa tuulen tulla vaan ja helmuksia nostattaa *kikattelee ja hihittelee*... ...Sen kerran kun mä kävin Skotlannissa, niin siellä oli jotain jalkapallohulinaa silloin ne päivät... ja kaikki miehet oli pukeutunut kilttiin
....eikä siellä kiltin alla muuten ole mitään.
Sama täällä.Ihme sää, välillä sataa ja välillä paistaa aurinko.
Kiva ajoitus mä oon aina halunu nähä kiltin miehen päällä.Sen kerran kun mä kävin Skotlannissa, niin siellä oli jotain jalkapallohulinaa silloin ne päivät... ja kaikki miehet oli pukeutunut kilttiin
....eikä siellä kiltin alla muuten ole mitään.
Junassakin näki ihan "vahingossa", kun vastakkaisella puolella istuu kilttimies turhan leveästi.....että antaa tuulen tulla vaan ja helmuksia nostattaa *kikattelee ja hihittelee*... ...
Niin, kun se ei oo ollut mahdollista kun oot ite niin tuhmaKiva ajoitus mä oon aina halunu nähä kiltin miehen päällä.
uuu-lal-lal-laa....siinä on ollut junamatkalla tunnelmat kohdillansa ...maisemista nyt puhumattakaanJunassakin näki ihan "vahingossa", kun vastakkaisella puolella istuu kilttimies turhan leveästi...
Voi köntsä. Se vaan ei hellitä millään.Kotona taas, ruoka lämpeemässä mikrossa.
Lääkitystä lisätty antibiotein ja aiempien laakkeiden annostusta tarkistettu ylöspäin. Sairauslomaa jatkettu maaliskuun loppuun, verikokeissa ravattava parin viikon välein toistaiseksi.
höh, mä kun ajattelin mennnä päikkäreille kun oon syönyMissäs kaikki muut on, pitäis saada se ysitonninen korkattua
Ei kantsi, missaat vielä ysitonniset!höh, mä kun ajattelin mennnä päikkäreille kun oon syöny
NiiVoi köntsä. Se vaan ei hellitä millään.