The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Iltapäiviä..tarttii varmaan ottaa energiajuoma että jaksaa loppupäivänä tehhä jottain älyllistä..josko se jotain auttais. Ihan käsittämättömän poikki vaikken tee ku 5 tuntista päivää työssä oppien..
 
vierailijasetä
Taas joutuu kelloja räpläämään oikeaan aikaan vissiin

Sekunnin pidempi minuutti koittaa kesäkuun lopussa | Yle Uutiset | yle.fi

Greenwichin aikavyöhykkeellä kesäkuun 30. päivän viimeinen minuutti on tänä vuonna tavallista pidempi. Vuorokauden viimeiseen minuuttiin lisätään silloin karkaussekunti, jolloin minuutti kestää 61 sekuntia normaalin 60:n sijaan.

Greenwichin aika on käytännössä sama kuin UTC-aika eli koordinoitu yleisaika, johon karkaussekunti lisätään.

Suomessa hieman pidempi minuutti koittaa vähän ennen kello kolmea aamuyöllä heinäkuun ensimmäisenä päivänä.
 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Nykäisin puolivahingossa pikku tirsat kun pienet nukkui. Ohhoh. VIRHE. Nyt oon ihan Tööt ja zombina.
Laiskottais kahviakaan keittää, eikä kukaan isoista, jolle vois sen homman nakittaa ole kotosalla :/
On tämä nyt kamalaa.
Ja mitä on meidän kesäkeleille käynyt. Yritin vähän rikkaruohoja nyhtää tosta autotallin seinänvierustalta paitahihasillani niin jäätyä meinas!
 
Boobabe
Nykäisin puolivahingossa pikku tirsat kun pienet nukkui. Ohhoh. VIRHE. Nyt oon ihan Tööt ja zombina.
Laiskottais kahviakaan keittää, eikä kukaan isoista, jolle vois sen homman nakittaa ole kotosalla :/
On tämä nyt kamalaa.
Ja mitä on meidän kesäkeleille käynyt. Yritin vähän rikkaruohoja nyhtää tosta autotallin seinänvierustalta paitahihasillani niin jäätyä meinas!
Parempi sekin kuin helle. :rolleyes:
Mä taisin nukkua liikaa. Niin pitäs nostaa perse ylös ja keittää kahvia.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä