vierailijasetä
Saaks suomessa miehet pitää hameita vai jutuuko putkaanmä en ole nähnyt kilttiä käyttävääkään
Härregyyd, Ruotsissa miehetkin pitävät jo hameita! - - VIIHDEPOSTI
Saaks suomessa miehet pitää hameita vai jutuuko putkaanmä en ole nähnyt kilttiä käyttävääkään
Luulin että oli jossain muualla ja laitoit tekstarin takasPiti kysyä että tais tulla vahingossa mulle.
Kaitpa niitä Suomessakin sais pitää, eikös pitkät mekot ole kuuminta hottia Arabimaissa, miksei siis täälläkinSaaks suomessa miehet pitää hameita vai jutuuko putkaan
En mä nyt usko että putkaan joutuisSaaks suomessa miehet pitää hameita vai jutuuko putkaan
Se on se aikasin herääminen mistä varmaan johtuuIltapäiviä..tarttii varmaan ottaa energiajuoma että jaksaa loppupäivänä tehhä jottain älyllistä..josko se jotain auttais. Ihan käsittämättömän poikki vaikken tee ku 5 tuntista päivää työssä oppien..
lassee?Mitä kokkais nirsolle teinipojalle?
Ihan normaalia olla aina väsynyt..? Tuntuu et vaikka menisin nukkumaan kymmeneltä niin kuusi on ihan liian aikanen herätysaika ja sit väsyttää koko päivän. Paljoa sitä aiemmin en pysty nukkumaan menemään.Se on se aikasin herääminen mistä varmaan johtuu
Tilasit samalla tännekin?Jeee, nyt tänne tuli se sade jonka tilasin
Ehkä vähän... Täällä kyllä loppu jo. Se oli vaan sellanen tihkusade.Tilasit samalla tännekin?
eiks spagetti ja soossi ois aika varma?Mitä kokkais nirsolle teinipojalle?
Pizzaa oli äskettäin. Spagettia aika usein.eiks spagetti ja soossi ois aika varma?
tai pizza
Parempi sekin kuin helle.Nykäisin puolivahingossa pikku tirsat kun pienet nukkui. Ohhoh. VIRHE. Nyt oon ihan Tööt ja zombina.
Laiskottais kahviakaan keittää, eikä kukaan isoista, jolle vois sen homman nakittaa ole kotosalla :/
On tämä nyt kamalaa.
Ja mitä on meidän kesäkeleille käynyt. Yritin vähän rikkaruohoja nyhtää tosta autotallin seinänvierustalta paitahihasillani niin jäätyä meinas!
Mietin vähän aikaa ennen kuin hoksasin.tarkotin tietysti lasagnea
jos mää olisin menossa käymään äetmuorin luona niin haavelisin sen paistamista muikuista
Sama olo. Äkkiä keittämään kahvia.Ihankuin vähän alkais päätäkin särkeä..
Kyllä se on varmaan ihan pakko sitä kahvia keittää.