Meinasin lentää persiilleni kun näin sut Pötkylä täällä Onnea tuhannesti, toivotaan tosiaan parasta mahdollista lopputulosta meille kaikille täällä. Teillä sitten tuo uusi hoitomuoto tosiaan auttoi, mahtavaa. Ei tullut turhaan kokeiltua.
Nii... pitääkö tosiaan seurata viivan toimintaa tässä yhden testin jälkeen? Onko teistä kaikki seurannut? Mitäköhän noi PC puikot maksaa, tulee kalliiksi jos niitä tekee päivittäin. Ja jos on kerran heikko viiva niin tulee ihan hulluksi??
Onks teidän mahat alkuraskaudessa olleet tämmösiä... että koko ajan tuntee, että jotain on siellä mitä ei ennen oo.. siis tönköt? Ja aivastaa ei uskalla ja nousta pitää varovasti?
Mulla pitäs olla 4+4, eli vielä kai oon raskaana (paitsi en oo testannut)
Tsemppiä Zandin ultraan tänään!
Nii... pitääkö tosiaan seurata viivan toimintaa tässä yhden testin jälkeen? Onko teistä kaikki seurannut? Mitäköhän noi PC puikot maksaa, tulee kalliiksi jos niitä tekee päivittäin. Ja jos on kerran heikko viiva niin tulee ihan hulluksi??
Onks teidän mahat alkuraskaudessa olleet tämmösiä... että koko ajan tuntee, että jotain on siellä mitä ei ennen oo.. siis tönköt? Ja aivastaa ei uskalla ja nousta pitää varovasti?
Mulla pitäs olla 4+4, eli vielä kai oon raskaana (paitsi en oo testannut)
Tsemppiä Zandin ultraan tänään!