Jotain venäjän tai viron kieltäOsaisko joku mua paremmin tietokoneiden kans toimeentuleva sanoa mikä riiviö masiinaani iski? Tälle palstalle kirjoittaessa näppis tulee hulluksi. Etenkin milloin on vastaamassa vaik viestiin 22 ja sivu ehtii kirjoittamisen aikana vaihtua, niin näppis alkaa suoltamaan ihan sattumanvaraisia merkkejä. Käytössä siis lubuntu ja firefox. Chromiumilla en o testannut. Mut tekstinkäsittelyohjelmassa näppis pelittää ihan normaalisti.
Kirjoitan tän jälkeen suoraan tohon tekstikenttään lauseen ”Asiankannattajan näppäimistö sekoilee”, niin näette mitä meinaan.
sty kertotsty kertopästy kertoksty k
Mun rullikset on ollut kohta 2 vuotta kaapissaMun piti kaivella rullikset naftaliinista ja lähteä kadulle kaatuilemaan, mut on pylly ja takajalat niin kipeenä eilisestä kyykkäyksestä että pulttasin pyllyn sohvaan
Mun rullikset on ollut kohta 2 vuotta kaapissa
Muuten hauskaa ja kivaa mutta jarrutus ei suju
Näin onAina joku orapihlaja tai seinä jarruttaa lopulta
Mä kävin lauantaina luistelemassa ja kyllä mäissä tuns et treenattu on ku otti persuksii nii saatanastMun piti kaivella rullikset naftaliinista ja lähteä kadulle kaatuilemaan, mut on pylly ja takajalat niin kipeenä eilisestä kyykkäyksestä että pulttasin pyllyn sohvaan
Viime kesänä lähdin yhtenä aamuna luistelemaan töihin. Kyllä mä sinne asti sinnittelin, mutta tulin bussilla kotiin enkä enää harkinnut moista hullutusta.Mä kävin lauantaina luistelemassa ja kyllä mäissä tuns et treenattu on ku otti persuksii nii saatanast
miksipä ei olisiEiks tää ole passeli 45v. naiselle? Mulle ainakin sopii.
KasvuiässäToi ipana on varaan sairas, ruoka maistuu kuin viimeistä päivää. Iltaruokaa söi kolme lautasellista ja iltapalksi kelpas vain neljäs lautasellinen samaa. Uskomatonta.
Miksi ei? Osaisin hyvin esim.anopilleni kuvitella tommoisen, taitaa tosin olla vähän vanhempikin kuin 45v.Eiks tää ole passeli 45v. naiselle? Mulle ainakin sopii.
Mikä oli niin hyvää ruokaa? Kaikki vinkit tervetulleita..Toi ipana on varaan sairas, ruoka maistuu kuin viimeistä päivää. Iltaruokaa söi kolme lautasellista ja iltapalksi kelpas vain neljäs lautasellinen samaa. Uskomatonta.
Nyt oli tällainen kombo eli lihapullia ja perunamuussia kera kiinalaisen kanaruoan, hyvin upposi.Mikä oli niin hyvää ruokaa? Kaikki vinkit tervetulleita..
Mitään en myönnä...Epäilen vahvasti, että DD:llä on tämän kanssa jotakin tekemistä. Salakameroita ja sekoilevia näppikkisiä . Sopii kuvaan .
Pistetään muistiin..kuopus on semmoinen nirso ruuan suhteen että välillä tuntuu että uppoaa pelkkä puuro ja perunavelli.Nyt oli tällainen kombo eli lihapullia ja perunamuussia kera kiinalaisen kanaruoan, hyvin upposi.
Lounaaksi oli valkosipulikanaa eli kolmea ruokaa syönyt tänään ja välipalat päälle. Eipä taideta paljoa sosekeittoa kesällä keitellä, neiti tarvitsee proteiinia.Pistetään muistiin..kuopus on semmoinen nirso ruuan suhteen että välillä tuntuu että uppoaa pelkkä puuro ja perunavelli.
Et ollu täälläpäinkään ja näppis oli sekasin jo kun tulit paikalle?Mitään en myönnä...
Nimenomaan! Vasta tulin tänne, enkä ollut tietoinen näppisongelmista ennen kuin vasta äsken luettuani aakoon viestin!Et ollu täälläpäinkään ja näppis oli sekasin jo kun tulit paikalle?
Öhhm..tuo saattoi kuulostaa päässäni vähän eriltä ku mitä tarkoitit.Wuf! *vilkuttaa*
Johan tuli kuulkaas oltua jonain hyvin kikkurapöwwöisenä noutajana, jestas sentään ...tuli vietyä ja tuotua, noudettua ja haettua, tovin sain paikallanikin olla ja sitten taas vöyhötin...kunnes kuului "vapaa!" ja niin muuten menin mettään vemputtaan !
Aaaahhhh...ja nyt on olonen, joten tässä talossa saa ilta nyt saapua
Höh..äkkiä lääkettä ja pötkölleen.migge tuntuu tekevän tuloaan...liekkö otti kuntoilu noin raskaasti päähän vai kenties väsymys aiheuttaa.