The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Moikkka!

Nyt oon masentunut,eilisen keskustelun innoittamana rynnin sitten lenkille ja ajatus että joka päivä,alotan lyhyemmällä ja lisään pikkuhiljaa.Silleen pikkasen kerrallaan...
Oli ihan hiton kuuma,lenkkivaatteet oli kamalia ja jalat oli ihan romuna kun tulin,ne on jo töissäkin ja tää vielä päälle. Parempi olis mennä öisi nii ei kukaan näkis.
Höpsistä. Viikon päästä tuntuu jo paremmalta. Ja nyt on alet alkanut. Käyt ostamassa jotkut kivat lenkkivaatteet :).
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
IhQ
Taas väsyttää ihan hirveesti, aamulla ku joutu heräämään töihin kuudelta ja suht paljon oli tassuttelua sinne sun tänne.

Mies olis lähössä mökille jussiksi. Mie en vaan tiiä. Toisaalta se on ihan ok mut kaikki ötökät ällöttää, siel on pihapiirissä ollu käärmeitä ja mie oon vissiin liian prinsessa jo..kaupunkilaistunut tai jotain. Siel ei oo sähköjä! :oops::unsure:
 
IhQ
Tässä kuussa muuten tuntuu että rahat loppuu ennen ku tulee lisää. Enkä olevinaan oo ees sen kummemmin tuhlaillut.
Onneks on se kirppispöytä ja tulee miehelle tili to, et sinällään ei raha lopu lopu, mut oon vaan tottunut että omallakin tilillä on aina ees jonkin verran.
 
Osaisko joku mua paremmin tietokoneiden kans toimeentuleva sanoa mikä riiviö masiinaani iski? Tälle palstalle kirjoittaessa näppis tulee hulluksi. Etenkin milloin on vastaamassa vaik viestiin 22 ja sivu ehtii kirjoittamisen aikana vaihtua, niin näppis alkaa suoltamaan ihan sattumanvaraisia merkkejä. Käytössä siis lubuntu ja firefox. Chromiumilla en o testannut. Mut tekstinkäsittelyohjelmassa näppis pelittää ihan normaalisti.
Kirjoitan tän jälkeen suoraan tohon tekstikenttään lauseen ”Asiankannattajan näppäimistö sekoilee”, niin näette mitä meinaan.
sty kertotsty kertopästy kertoksty k
 
Osaisko joku mua paremmin tietokoneiden kans toimeentuleva sanoa mikä riiviö masiinaani iski? Tälle palstalle kirjoittaessa näppis tulee hulluksi. Etenkin milloin on vastaamassa vaik viestiin 22 ja sivu ehtii kirjoittamisen aikana vaihtua, niin näppis alkaa suoltamaan ihan sattumanvaraisia merkkejä. Käytössä siis lubuntu ja firefox. Chromiumilla en o testannut. Mut tekstinkäsittelyohjelmassa näppis pelittää ihan normaalisti.
Kirjoitan tän jälkeen suoraan tohon tekstikenttään lauseen ”Asiankannattajan näppäimistö sekoilee”, niin näette mitä meinaan.
sty kertotsty kertopästy kertoksty k
Epäilen vahvasti, että DD:llä on tämän kanssa jotakin tekemistä. Salakameroita ja sekoilevia näppikkisiä :eek:. Sopii kuvaan :sneaky:.
 
Sanat ”nainen” ja ”kauppa” samassa lauseessa johtaa usein kummallisiin asioihin.
Jep. Muistan yhdenkin kauppareissun joka päättyi tuskanhikeen ja kyyneliin. Ukkokulta antoi mulle jonkun metallikuution ja käski käydä Musafasulta ostamassa uuden kun on työmatkan varrella. Hiukan hankaloitti etten tiennyt edes mistä instrumentista se oli. Joku kitaran kielen virittimen vasen hilavitkutin se vissiin....
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
Moikkka!

Nyt oon masentunut,eilisen keskustelun innoittamana rynnin sitten lenkille ja ajatus että joka päivä,alotan lyhyemmällä ja lisään pikkuhiljaa.Silleen pikkasen kerrallaan...
Oli ihan hiton kuuma,lenkkivaatteet oli kamalia ja jalat oli ihan romuna kun tulin,ne on jo töissäkin ja tää vielä päälle. Parempi olis mennä öisi nii ei kukaan näkis.
Kyllä se siitä, kun sinnikkäästi jatkat lenkkeilyä etkä liian rankkaa ensin vaan pikku hiljaa ja joka kerta vähän pitemmälle. :)
 
ja jatkuuu...kertokaas viisaammat millä mä korvaan ruisleivän?Olen syönyt nyt kauraleipää kun se ei vaivaa mutta se on vaaleaa leipää ja turvottaa...leivästä pysty kokonaan luopumaan. Ja muutenkin pitäs keksiä millä ja miten saisin itteeni ravittua....kun ei se nykysin ole mitenkään helppoa.
 
Kyllä se siitä, kun sinnikkäästi jatkat lenkkeilyä etkä liian rankkaa ensin vaan pikku hiljaa ja joka kerta vähän pitemmälle. :)
Millasella alulla olis viisainta alottaa...puol tuntii? Nyt en katsonut kelloa mutta 35-40 min ehkä meni,kilometrimäärää en tiedä mitä oli kun tuolla vaan sompailin menemään mutta todennäkösesti määrällisesti ei nyt mikään hirmu lenkki ollut.
Aikoinaan tein just niin et pikkuhiljaa matka piteni kun kunto koheni.
 
Moikkka!

Nyt oon masentunut,eilisen keskustelun innoittamana rynnin sitten lenkille ja ajatus että joka päivä,alotan lyhyemmällä ja lisään pikkuhiljaa.Silleen pikkasen kerrallaan...
Oli ihan hiton kuuma,lenkkivaatteet oli kamalia ja jalat oli ihan romuna kun tulin,ne on jo töissäkin ja tää vielä päälle. Parempi olis mennä öisi nii ei kukaan näkis.
Ihan vaan rauhassa ettei into lopahda alkuunsa! Vaikka pystyisit juoksemaan vain yhden katulampun välin, siitä on hyvä alottaa! Kävelet suurimman osan ja hölkkäilet pikkupyrähdyksiä välillä. Siitä ne hölkkämatkat sitten pitenee.

Kengät on kyllä oltava tosi hyvät lenkkikengät
 
Ihan vaan rauhassa ettei into lopahda alkuunsa! Vaikka pystyisit juoksemaan vain yhden katulampun välin, siitä on hyvä alottaa! Kävelet suurimman osan ja hölkkäilet pikkupyrähdyksiä välillä. Siitä ne hölkkämatkat sitten pitenee.

Kengät on kyllä oltava tosi hyvät lenkkikengät
Voi,ei musta ole juoksemaan....hyvä jos edes hölkkäämään.Ihan ajattelin tällä kävelyllä aloitella,on se ennekin riittänyt. Pyörän sain vihdoin kaivettua esiin ,pitää vaan käydä pesee se ja sitten voin aloittaa pyöräilytkin.Siitä tykkään.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Millasella alulla olis viisainta alottaa...puol tuntii? Nyt en katsonut kelloa mutta 35-40 min ehkä meni,kilometrimäärää en tiedä mitä oli kun tuolla vaan sompailin menemään mutta todennäkösesti määrällisesti ei nyt mikään hirmu lenkki ollut.
Aikoinaan tein just niin et pikkuhiljaa matka piteni kun kunto koheni.
Ihan jos susta tuntuu puoli tuntia hyvältä eikä liian rankalta.
Mie taisin aloittaa 20 minuutilla. :)
ja tosiaan hyvät lenkkikengät on tärkeet.
 
Voi,ei musta ole juoksemaan....hyvä jos edes hölkkäämään.Ihan ajattelin tällä kävelyllä aloitella,on se ennekin riittänyt. Pyörän sain vihdoin kaivettua esiin ,pitää vaan käydä pesee se ja sitten voin aloittaa pyöräilytkin.Siitä tykkään.
Mä ainaki tykkään kävellä mieluummin metsäpolulla tai pururadalla kuin asfaltilla, pehmeämpi maasto sopii mulle eikä tuu jalat kipeksi ja niissä on yleensä mäkiä, kallioita, oksia, juuria jne niin että itse liikekin on monipuolisempaa. Kehittää kehonhallintaa ja koordinaatiota.
 
Mä ainaki tykkään kävellä mieluummin metsäpolulla tai pururadalla kuin asfaltilla, pehmeämpi maasto sopii mulle eikä tuu jalat kipeksi ja niissä on yleensä mäkiä, kallioita, oksia, juuria jne niin että itse liikekin on monipuolisempaa. Kehittää kehonhallintaa ja koordinaatiota.
Nyt kävelin tossa suurimmaks osaks asfaltilla nyt mutta mulla on tässä ihan lähel pururata ja sit tollanen toisenlainen maasto.Se on kiva lenkki kun voi pituutta säädellä siellä poluilla mutta aina kun näen sen ensimmäisen käärmeen siellä niin lopetan siellä kulkemisen.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
Nii, kävelyn tai juuoksun aloittamisesta.

Mulla menee niin, että alussa on nihkeää, sit on tooooosi nihkeää jossain vartin, parinkymmnen minsan kohdalla, mut jos sen sinnittelee yli, jaksaakin seuraavan puoli tuntia ihan itseksiin. Eli kannattaa joo aloittaa varoen, mutta suht pian kannattaa myös ylittää se "hankala" pätkä, jotta pääsee kehittymään...

(oiskohan se rasva-aineenvaihdunnan käynnistyminen juuri niillä main tai jotain?)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä