Koitahan jaksaa siellä. Mie pidän peukut pystyssä, että tohtori lisää huomenna ne uudet pillerit listalle ja saisit niistä avun.Olin, mut ilmojen lämpeeminen ja siitepölyt tekee helvetisti kiusaa
Koitahan jaksaa siellä. Mie pidän peukut pystyssä, että tohtori lisää huomenna ne uudet pillerit listalle ja saisit niistä avun.Olin, mut ilmojen lämpeeminen ja siitepölyt tekee helvetisti kiusaa
Mitäs eivät pyöri ketjussaJaahas, nikin alta on poistettu tietoja vähemmäksi. Vissiin modeilla alkanu käymään katteeksi kun niillä on niin vähän tykkäyksiä.
Olis ollut kivempi että ne olis näkyneetJaahas, nikin alta on poistettu tietoja vähemmäksi. Vissiin modeilla alkanu käymään katteeksi kun niillä on niin vähän tykkäyksiä.
Voi sua ja sun oloosi *halaus*Huono, ei meinaa saaha happea (puuskututtaa), kylkiin sattuu, heikottaa jne...
Ny o hyvä, pois vaan kaikki turha infoOlis ollut kivempi että ne olis näkyneet
JepUusi hoitomuotoko
Päättäisivät nyt jo mitä tekevätNäköjään on hävinny avattaret etusivulta mihin ketjuun on kirjoittanut.
No mulle se on ihan samaNy o hyvä, pois vaan kaikki turha info
Saisko ne siltikään tykkäyksiäMitäs eivät pyöri ketjussa
TuskinpaSaisko ne siltikään tykkäyksiä
Niimpä, mä tykkäsin myös siitä.Päättäisivät nyt jo mitä tekevät
muoks. se oli kyllä ihan kätevä juttu siinä
vaikka vähemmän tuleekin kirjoitettua tuolla isolla puolella
Tai jos sen olis voinut tehdä vaikka niin että se näkyis vain itselle.Niimpä, mä tykkäsin myös siitä.
Juu vaikka niinkin. Eivät osaa päättää näköjään.Tai jos sen olis voinut tehdä vaikka niin että se näkyis vain itselle.
Ja ensin ei ollut avattaria ketjujen edessä, sitten oli ja nyt taas ei ole
NäyttelijäKuka siulla Boobsi on tuossa avattaressa?
Michelle TrachtenbergKuka?