Mutta mun täytyy rientää kohti tätä päivää isoilla harppauksilla
Pitäkää mukavaa maanantaita *vilkuttaa*
Pitäkää mukavaa maanantaita *vilkuttaa*
Siihen tarvii tietyn määrän tykkäyksiä. Kyllä mää kuule itkin verta ku kaikki muut sai tittelin ennen muaJa hitsi, tännehän on saatu nikin alle asemasi palstalla. Olen aktiivijäsen, mutta kais on TUNNETTU jäsen... Epistä!
Niin olisivat voineet kunnolla ja selvästi ilmoittaa,että kerhot lopetetetaan kokonaan. Eikä sellaista että kerhojen keskustelut ja kuvat ei siirry uuteen alustaan.Joo, tuosta olis voinut ilmoittaa oikein kunnolla ja isoilla kirjaimilla, että kaikki asianosaiset sen huomaavat ja että olisitte voinut ehtiä jotenkin suunnittelemaan siirtymistä toisaalle jne...
Onko teillä kerhotoimintaa sitten niin missään paikassa vai levähtikö se kokonaan nyt tämän uudistuksen myötä? Ei kait?
jaaMä käyn joka aamu kirjoittaa huomenta niin tykkäätte sitten oikein urakalla, eikös???
Got to be in..
Aaamukakkaus suoritettu?Puh, köh saatana
Huono, ei meinaa saaha happea (puuskututtaa), kylkiin sattuu, heikottaa jne...Aaamukakkaus suoritettu?
Mikäs majurin vointi ?
Suorituspaineet, ne iskee välittömästiMä käyn joka aamu kirjoittaa huomenta niin tykkäätte sitten oikein urakalla, eikös???
Got to be in..
Oho kato justko ne hävis? Kateuskortti! Taai sit niin moni vaan valitti niistä...Jaahas, nikin alta on poistettu tietoja vähemmäksi. Vissiin modeilla alkanu käymään katteeksi kun niillä on niin vähän tykkäyksiä.
Voi pjaska, luulin et oot jo vähän parempanaHuono, ei meinaa saaha happea (puuskututtaa), kylkiin sattuu, heikottaa jne...
Olin, mut ilmojen lämpeeminen ja siitepölyt tekee helvetisti kiusaaVoi pjaska, luulin et oot jo vähän parempana
Toivottavasti sadesäät siis jatkuu.Olin, mut ilmojen lämpeeminen ja siitepölyt tekee helvetisti kiusaa
Halaus, kurjaa kun oot huonossa kunnossa.Huono, ei meinaa saaha happea (puuskututtaa), kylkiin sattuu, heikottaa jne...
Nii ja sit heinien homehtuminen tekee kiusaaToivottavasti sadesäät siis jatkuu.
Katos,niimpä onkin hävinny.Jaahas, nikin alta on poistettu tietoja vähemmäksi. Vissiin modeilla alkanu käymään katteeksi kun niillä on niin vähän tykkäyksiä.
Huomenna ois lääkärin kanssa tapaaminen meilahdessaHalaus, kurjaa kun oot huonossa kunnossa.
ootko lääkäriin menossa vai eiko tropit auta ?
Tsemppiä lääkärikäyntiin. Toivottavasti saat apua vointiisi.Huomenna ois lääkärin kanssa tapaaminen meilahdessa
Ei siis voi voittaa Ehdottaisin muuttoa etelänapamantereelle, mutta muistaakseni sulla oli myös vähän ongelmallinen lumisuhde.Nii ja sit heinien homehtuminen tekee kiusaa
Kääk ei tuu lämmintä vettä ei pääse suihkuun.