The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mussukaiset ihanaiset:love:...se on uusi viikko ja uusi päivä edessä, hyvää huomenta kaikille :)*pus*

Yöllä sateli vettä, ropotiropoti, ja sitä sainkin tovin siellä ja toisen täällä kuunnella, kun unet olivat pätkittäisiä mutta...kyllä tästä maanantai saadaan kohdilleen vaikka menenkin perinteisenä pöwwönä täällä :D

Mutta - aurinkoa kohti, pilvessä vielä maailma, piilossa päivän sanoma vaan tarvitsee vain pienen pilven repaleen niin jo kaikki avautuu silmäin eteen :)...

 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja famipala
..pitäsköhän tässä jo etukäteen ruveta tekemään jotain etko-juhannustaikoja, kun tää keli on kaikkea muuta kuin juhannukseen valmistavaa :D

Ja siis oikeesti - se pomppimis- ja hoilaamis- ja seppelepää-juhlahan on tulossa JO tällä viikolla :eek:, joten kyllä tähän vallitsevaan melkein villapöksykeliin pitäs saada jotain ryhtiliikettä ja isosti. Eikö ne sano että jussin jälkeen kesäkin ois muka mennyttä, nöyyyy :D

Juhannuksena pitää päästä helmojansa heiluttelemaan ja ennen kaikkea viettämään sitä kaivattua ja huikeeta yötöntä yötä :) <3...joko yksin tai kaksin tai isommassa porukassa :)
 
Huomenta! Paljon juttua tullut illan aikana. Katsoin eilen tv vitosen leffan ja innostuin. Nyt täytyy löytää jostain tuo keittokirja, josta elokuva kertoi.
Aaa...tää J&J- leffa :)...meinaatko tehdä ihan kokeellista keittiökokemusta eli samat viritykset toffolaankin :)?

Voiskin muuten olla aika vinkee urakka...ja ennen kaikkea se sähläämisen ja säätämisen maasto, kun ei mene kuin strömssöössä eikä etes kuin elokuvissa :D..mutta tulis ainakin vaihtelua siihen perusnormiruokien pyörittelyyn.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Aaa...tää J&J- leffa :)...meinaatko tehdä ihan kokeellista keittiökokemusta eli samat viritykset toffolaankin :)?

Voiskin muuten olla aika vinkee urakka...ja ennen kaikkea se sähläämisen ja säätämisen maasto, kun ei mene kuin strömssöössä eikä etes kuin elokuvissa :D..mutta tulis ainakin vaihtelua siihen perusnormiruokien pyörittelyyn.
Ostan sen miehelle :)
 
Jee - sanikka raivaa tietänsä taivaalleee :)! On muuten hieno taivaankansi - tummanpuhuvia pilviä isoina järkäleinä mutta sitten siellä on se reikä, mistä siivilöityy auringonsäteitä <3...

Kyllä tää tästä poutapäiviksi vielä muuttuu ja kunnon kesäksi :)*nyökkäilee optimistisena ja päättäväisenä*



 
Onpas täällä hienoja uudistuksia. Nyt vasta hoksasin vaikka onnhan mä tässä pyörähtänyt välillä lukemassa juttuja. Toffeelta oli siis viesti tai siis kommentti tai siis mulla oli viestin kuva jossa luki että tohvee on liittänyt sinut kommenttiin tai jotain...

Kuulumisia. Vauvaa hoitelen ja rempataan taloa. Siinäpä tuo pääpiirteissään..
Moikka Laura :)....eli sun ei tartte niin ollenkaan miettiä että minne kaikkeen niitä käsiänsä laittaisikaan puuhaan mukaan, huh! Pidähän huoli kuitenkin että jossain välissä ihan rentoiletkin, ettet piippuun itteäs laita siellä...
 
Onpas täällä hienoja uudistuksia. Nyt vasta hoksasin vaikka onnhan mä tässä pyörähtänyt välillä lukemassa juttuja. Toffeelta oli siis viesti tai siis kommentti tai siis mulla oli viestin kuva jossa luki että tohvee on liittänyt sinut kommenttiin tai jotain...

Kuulumisia. Vauvaa hoitelen ja rempataan taloa. Siinäpä tuo pääpiirteissään..
Täällä on kuule ollu maalimankirijat sekasi ku hymiötki vaihtu ja kaikkee. :alien:
 
Huomenta, ihanaa viikonalkua :):coffee:
Plääh taas on hämärä ja sateinen aamu :confused:
Iltapäivällä jos olis parempi keli,niin lähetään kirjastoon ja käydään h&m liikkeessä.
 
Mulle passaa viileä kesä, jaksaa lenkkeillä paremmin. Inhoon puuskuttaa helteessä..

On vähän jäänyt tämä kaks plussa. Täytyy tunnustaa että mulla on uusi netti ryhmä.. Oon siis hypännyt vieraissa minkä ehtinyt.. Mutta he ymmärtää mua niin hyvin. Porukka on siis vauvojen äitejä jotka laihduttaa. Tissit ne tuntuu kyllä olevan kuuma keskustelun aihe sielläkin! :p
 
  • Tykkää
Reactions: Boobabe
Tähän uudistukseen alkaa pikku hiljaa tottumaan, mutta edelleeen vituttaa ja ärsyttää kerhojen lopettaminen. :devil::censored::(
 
Onpas täällä hienoja uudistuksia. Nyt vasta hoksasin vaikka onnhan mä tässä pyörähtänyt välillä lukemassa juttuja. Toffeelta oli siis viesti tai siis kommentti tai siis mulla oli viestin kuva jossa luki että tohvee on liittänyt sinut kommenttiin tai jotain...

Kuulumisia. Vauvaa hoitelen ja rempataan taloa. Siinäpä tuo pääpiirteissään..
Onnea vauvasta :)
 
Mulle passaa viileä kesä, jaksaa lenkkeillä paremmin. Inhoon puuskuttaa helteessä..

On vähän jäänyt tämä kaks plussa. Täytyy tunnustaa että mulla on uusi netti ryhmä.. Oon siis hypännyt vieraissa minkä ehtinyt.. Mutta he ymmärtää mua niin hyvin. Porukka on siis vauvojen äitejä jotka laihduttaa. Tissit ne tuntuu kyllä olevan kuuma keskustelun aihe sielläkin! :p
Puolensa ja puolensa toki noissa lämpötiloissa mutta - nuita aurinkoisia päiviä sais olla enemmän kyllä, kerran kesää mennä touhotetaan eteenpäin - ja sopivan lämmintä, ei välttämättä niitä hurjia helteitä tarvii tulla mutta oi kyllä se vaan kesään kuuluu, että saa lämmöstä nauttia :). Kaikki marjat kypsyy kun on lämmintä ja pölyyttäjiä liikenteessä, jäätelö maistuu namilta ja muutoinkin - kesä ja aurinko ja lämpö, hyvä trio pienelle ajalle :)

Ja tissit nyt on aina in :p!
 
Tähän uudistukseen alkaa pikku hiljaa tottumaan, mutta edelleeen vituttaa ja ärsyttää kerhojen lopettaminen. :devil::censored::(
Joo, tuosta olis voinut ilmoittaa oikein kunnolla ja isoilla kirjaimilla, että kaikki asianosaiset sen huomaavat ja että olisitte voinut ehtiä jotenkin suunnittelemaan siirtymistä toisaalle jne...

Onko teillä kerhotoimintaa sitten niin missään paikassa vai levähtikö se kokonaan nyt tämän uudistuksen myötä? Ei kait?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä