Joo, luinkin eilen että sulla on tuollainen pervoluuriOlin kirjoittamassa samaa mutta taas mun puhelin oisi halunnut kirjoittaa Jöpö jöpö. Ihme pervoluuri
Omituisia vehkeitä.
Joo, luinkin eilen että sulla on tuollainen pervoluuriOlin kirjoittamassa samaa mutta taas mun puhelin oisi halunnut kirjoittaa Jöpö jöpö. Ihme pervoluuri
Aaa...tää J&J- leffa ...meinaatko tehdä ihan kokeellista keittiökokemusta eli samat viritykset toffolaankin ?Huomenta! Paljon juttua tullut illan aikana. Katsoin eilen tv vitosen leffan ja innostuin. Nyt täytyy löytää jostain tuo keittokirja, josta elokuva kertoi.
Ostan sen miehelleAaa...tää J&J- leffa ...meinaatko tehdä ihan kokeellista keittiökokemusta eli samat viritykset toffolaankin ?
Voiskin muuten olla aika vinkee urakka...ja ennen kaikkea se sähläämisen ja säätämisen maasto, kun ei mene kuin strömssöössä eikä etes kuin elokuvissa ..mutta tulis ainakin vaihtelua siihen perusnormiruokien pyörittelyyn.
No vielä parempaa !Ostan sen miehelle
...tulikin niin hieno kuvailu, että juu, hyvin voisin mäkin samaistaa itseni tuohon tilanteeseen eli mielikuvat on kohdillansa !Voin jo kuvitella itseni rääkymässä keittiön lattialla ja viskomassa kanantäytettä tahmaisilla koruillani. "Miksi tämä ei onnistu?"! Ulinaa...
Mukavaa työpäivääPaussi ohi, täytyy jatkaa
Moikka Laura ....eli sun ei tartte niin ollenkaan miettiä että minne kaikkeen niitä käsiänsä laittaisikaan puuhaan mukaan, huh! Pidähän huoli kuitenkin että jossain välissä ihan rentoiletkin, ettet piippuun itteäs laita siellä...Onpas täällä hienoja uudistuksia. Nyt vasta hoksasin vaikka onnhan mä tässä pyörähtänyt välillä lukemassa juttuja. Toffeelta oli siis viesti tai siis kommentti tai siis mulla oli viestin kuva jossa luki että tohvee on liittänyt sinut kommenttiin tai jotain...
Kuulumisia. Vauvaa hoitelen ja rempataan taloa. Siinäpä tuo pääpiirteissään..
Täällä on kuule ollu maalimankirijat sekasi ku hymiötki vaihtu ja kaikkee.Onpas täällä hienoja uudistuksia. Nyt vasta hoksasin vaikka onnhan mä tässä pyörähtänyt välillä lukemassa juttuja. Toffeelta oli siis viesti tai siis kommentti tai siis mulla oli viestin kuva jossa luki että tohvee on liittänyt sinut kommenttiin tai jotain...
Onnea vauvastaOnpas täällä hienoja uudistuksia. Nyt vasta hoksasin vaikka onnhan mä tässä pyörähtänyt välillä lukemassa juttuja. Toffeelta oli siis viesti tai siis kommentti tai siis mulla oli viestin kuva jossa luki että tohvee on liittänyt sinut kommenttiin tai jotain...
Kiitti! Tyttö täyttää huomenna 7 viikkoa.Onnea vauvasta
Puolensa ja puolensa toki noissa lämpötiloissa mutta - nuita aurinkoisia päiviä sais olla enemmän kyllä, kerran kesää mennä touhotetaan eteenpäin - ja sopivan lämmintä, ei välttämättä niitä hurjia helteitä tarvii tulla mutta oi kyllä se vaan kesään kuuluu, että saa lämmöstä nauttia . Kaikki marjat kypsyy kun on lämmintä ja pölyyttäjiä liikenteessä, jäätelö maistuu namilta ja muutoinkin - kesä ja aurinko ja lämpö, hyvä trio pienelle ajalleMulle passaa viileä kesä, jaksaa lenkkeillä paremmin. Inhoon puuskuttaa helteessä..
On vähän jäänyt tämä kaks plussa. Täytyy tunnustaa että mulla on uusi netti ryhmä.. Oon siis hypännyt vieraissa minkä ehtinyt.. Mutta he ymmärtää mua niin hyvin. Porukka on siis vauvojen äitejä jotka laihduttaa. Tissit ne tuntuu kyllä olevan kuuma keskustelun aihe sielläkin!
Joo, tuosta olis voinut ilmoittaa oikein kunnolla ja isoilla kirjaimilla, että kaikki asianosaiset sen huomaavat ja että olisitte voinut ehtiä jotenkin suunnittelemaan siirtymistä toisaalle jne...Tähän uudistukseen alkaa pikku hiljaa tottumaan, mutta edelleeen vituttaa ja ärsyttää kerhojen lopettaminen.
Juuh viime aikoina mä oon vissiin kirjoittanut ja saanut tykkäyksiä sen verran. Nyt sun pittää alkaa käymään täällä enemmän.Ja hitsi, tännehän on saatu nikin alle asemasi palstalla. Olen aktiivijäsen, mutta kais on TUNNETTU jäsen... Epistä!