The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Emmä vaan tiiä, luulin tosiaan olevani melkoisen perillä siitä ihmisestä ja sen mielestä, mutta se oliki vähän tosiaan erilainen tänään. Enkä mä halua nyt mitään ihastumisia, kaikkein vähiten tän ihmisen osalta.
Se on kaverina tosi ihana ja onhan sen kans ihan kiva välillä muutenkin, mutta siihen se sitte jääkin ja saakin jäädä. Että anteeks, mutten kykene samaistumaan sun intoon.
YEAH babe!
 
Voi ei,kohta pitäs mennä nukkuu ja sit taas töihin,en tykkää. En ees tiiä onko hassuttelukaveri vuorossa ja jos ei ole niin sit tulee ihan tylsä päivä. Voi kun loma alkais jo.Anoin sen perjantaina että on se nyt ainakin sit tuloillaan.
 
ei mies ja nainen voi ikinä oppia ymmärtämään toisiaan

harva ymmärtää edes itteensä
Njoo...saa ja pitäähän siinä olla sitä salaisuuden ja tutkiskelun verhoa isosti, jotta mielenkiinto säilyy yllä ja on valmis kuitenkin joka päivä tekemään sitä tutkimustyötä :). AIna kun ihmisestä löytyy uusia puolia ja uusia ajatuksia tilannekäyttäytymisineen kaikkineen.

Ja ihminen itehän muuttuu jatkuvasti, joten se on yhtä seikkailua koko ajan :)!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Miesten ymmärtäminenhän on hirveen helppoo. Ei tartte spekuloida, että mitähän se mahtoi tarkoittaa. Muistaa vaan mitä se sanoi. Eikä tartte kysellä, että mitä se ajattelee. Vastaus on kumminki ruoka, uni, seksi, ehkä duuni ja pallokerhon sijoitus sarjataulukossa.
Mixu sai kenkää, olut on kylmässä ja makkara grillissä. Iltapalan jälkeen bloukkari.

Bitch-mies-Bitch sanakirja
 
EI sun tarvii anteeks pyydellä, senkin hassunen siellä :)*halaarutistaa*...varmasti olos on aika yllätetty ja siten myös epäuskoinenkin, vallankin jos oikeesti oli tuollaiset aistimukset menossa...mutta - annapas ajan kulua ja oot klopin seurassa kuten ennenkin. Jos hänellä on mielen ja kielen päällä jotakin, niin varmasti sulle avautuu ja uskoutuu, ja sitten saat tilannetta tutkailla uudemman kerran... Mutta siihen asti ihan rennolla otteella vaan ja juurikin atm- meiningillä :)
Hei nevöevö. :D

Tässä on niiiiiin paljon sellasia juttuja, ettei ikinä.

Ja siis enhän mä tiedä vaikka mä olisin ihan hakoteillä koko asian suhteen. Tosin musta outoa käytöstä tollaselta pelimieheltä, ku siitä näki että se ois ihan selvästi halunnu halata ja/tai koskea, mutta sitte se ei uskaltanutkaan.
mutta juu, kyllä mä ihan normisti sen kanssa aion silti olla ja pitää yhteyttä ku tähänkin asti.
 
Hei nevöevö. :D

Tässä on niiiiiin paljon sellasia juttuja, ettei ikinä.

Ja siis enhän mä tiedä vaikka mä olisin ihan hakoteillä koko asian suhteen. Tosin musta outoa käytöstä tollaselta pelimieheltä, ku siitä näki että se ois ihan selvästi halunnu halata ja/tai koskea, mutta sitte se ei uskaltanutkaan.
mutta juu, kyllä mä ihan normisti sen kanssa aion silti olla ja pitää yhteyttä ku tähänkin asti.
...eli kloppikin oli varsin hämäännyksissään :)...no, sitä tiiä sitten loppujen lopuksi mistään mitään, tää kesäaika kun on tämmöstä :rolleyes::D...enemmänvähemmän sutinallista aikaa... jos vain on jotain oikkua menossa..vai oliko se jutunaihe juurikin sitten tämä asia, mitä hän tuli avautumaan vai... No, nukutte tässä kummatkin kunnon yöunet ja annatte välimatkan ja ajan tehdä omia juttujaan. Seuraavalla kerralla kun ootte tekemisissä niin te molemmat tiedätte tilanteesta enemmän, missä ja miten seisotte :).

Ja...ei kait se nyt niin ihmekään ole, että toisinaan se kaveri vain tuntuu niin hurjan läheiseltä ja rakkaalta ihmiseltä, että se oikeesti sitten laittaa sitä ajatusmaailmaa ja käytöstäkin uusiksi :). Mutta yleensä siitä kuitenkin tokeentuu, joten...kattelkaahan ny rauhassa :)
 
...eli kloppikin oli varsin hämäännyksissään :)...no, sitä tiiä sitten loppujen lopuksi mistään mitään, tää kesäaika kun on tämmöstä :rolleyes::D...enemmänvähemmän sutinallista aikaa... jos vain on jotain oikkua menossa..vai oliko se jutunaihe juurikin sitten tämä asia, mitä hän tuli avautumaan vai... No, nukutte tässä kummatkin kunnon yöunet ja annatte välimatkan ja ajan tehdä omia juttujaan. Seuraavalla kerralla kun ootte tekemisissä niin te molemmat tiedätte tilanteesta enemmän, missä ja miten seisotte :).

Ja...ei kait se nyt niin ihmekään ole, että toisinaan se kaveri vain tuntuu niin hurjan läheiseltä ja rakkaalta ihmiseltä, että se oikeesti sitten laittaa sitä ajatusmaailmaa ja käytöstäkin uusiksi :). Mutta yleensä siitä kuitenkin tokeentuu, joten...kattelkaahan ny rauhassa :)
Ei se ollu se juttu.
Oli tossa käymisessä paljon muutakin sellasia elementtejä, että ei tosiaan tajuu, mut jaksa niitä tähän raapustella. Kesä ja kärpäset nii... :D Toi ihminen on yks oikku itsessään, sillä ei kyllä vaikuta kesät eikä talvet siihen menoon mitenkään :D Senkin takia mua hämmästyttää kummastuttaa, kun ei oo tosiaan yhtään sen tyylinen ihminen.

Noo, tuo tosiaan lähti taas töihin, niin ei nyt ihan hetkees näkyillä kuitenkaan. Siis kyllähän ystävät on sellasia rakkaita ja läheisiä ja normisti niiden kaa pystyy halaileen ja oleen vierekkäin ihan tosta vaan, eikä se tarkoita mitään, mut sit jossei yhtäkkiä kykenekään siihen, eikä johdu kestään toisesta osapuolesta, ku ne jutut kerrotaan aina ekana kuka/ketkä nyt tällä kertaa ollu, niin se hämmentää.

Mut joo, mä en vaivaa tällä päätäni enää enempiä, eiköhän ne asiat siitä selkiinny jossain vaiheessa :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä