The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
yritän saada äijää panemaan joka välissä koska kuvittelen että se auttaa saamaan synnytyksen käyntiin- ja koska sperma pehmittää sitä kohdunkaulaa..
Mies luikkii pakoon ja luo epätoivoisia katseita.
On varmaan herkkua väkisin panna kiukkuista paksua muijaa.:ninja:
*Nyt heti tänne stana, ja viimeistelet minkä oot alkuun saattanu!*
 
..jaa..pitäskö heittäytyä sitten oikein hajatelmalliseksi...

(..ja yleisö huutaa suureen ääneen...EEIIIIII!!!...:D...heittäydyn kuiteskin:p)

Me ollaan kaikki kauniita :). Tästä lähdetään liikkeelle. Luojan luomia upeita luomuksia. Jokaisen pitäis...ei, pitää olla ylpeä omasta itsestään ja omasta kehostaan ja vaalia sitä suurella rakkaudella. Toki kroppa muuttuu - pahalainen sentään :D - ajan kuluessa, toisia se kohtelee silkkihanskoin hellästi ja toisia..no, hiukan kovemmilla hierontaotteilla. Mutta - vaikka tulee kehoon muutoksia, niin se on vain pintaa. Kaikista tärkein juttu kuitenkin kun on siellä pinnan alla - sydämessä :). Ja se sydämen kauneus ja kukoistus kyllä vain hehkeyttää kantajaansa eli - se kuinka hyvin viihdyt itsessäsi ja kuinka osaat rakastaa itseäsi näkyy sinusta ulospäin :). Ihan sama, jos on pyöreyttä ja muhkuja siellä ja ryppyä täällä ja harmaatakin jopa jossakin (mukamas!) - kanna itseäsi ylpeänä, hymyile valloittavasti ja ole onnellinen itsestäsi :)

Kauneus on katoavaista, sanotaan, ja kauneus on katsojan silmässä. Totta :) - ja meillä jokaisella on ihan varmasti elossansa sellainen katsoja, joka ei määrittele sua ulkonäkösi mukaan vaan sen mukaan, mitä sydämesi sanoo ja tekee :) <3.

Sinä olet kaunis juuri sellaisena kuin olet :) <3.
 
No ääääää :D Ku ei millää tahtois tähä nyt avautua, ja saada lisää samanlaisia analyyseja ku sain jo muualta, koska mä en halua kuulla sitä :D Mutta sanotaanko nytte vaikka näin, että se ei käyttäytyny siihen tapaan kuin tosiaan normaalisti, sit sillä oli ihme tarve "kehuskella" tietyillä jutuilla tai siis puhua niistä, sit ko oltii tos pihal ko se oli lähössä ja jotain juteltiin siinä, niin irvistin silleen mulle ominaiseen tapaani kieltä näyttäen, niin se meniki ihan vaikeeksi ja alko puhua miten se tarvii uudet kengät :D

nii ja harmittelihan se sitä, ettei kerenny ko hetken oleenko piti lähtee töihin, eikä mulle sopinu aikasemmin.
..uuuuu..lal-lal-laa...onkos tää nyt sitä mitä mä täällä päässä kovasti kuulen ja luulen:rolleyes:...että siellä olis niinkuin pumppuosastolla melkoista jytkettä ja perhosta siellä ja täällä ja pientä punastumista ja tykytystä ja shallal-laata.....:D

Oi, mutta sehän on iiiihanaaa :)!! Love is in the air....:love:
 
..uuuuu..lal-lal-laa...onkos tää nyt sitä mitä mä täällä päässä kovasti kuulen ja luulen:rolleyes:...että siellä olis niinkuin pumppuosastolla melkoista jytkettä ja perhosta siellä ja täällä ja pientä punastumista ja tykytystä ja shallal-laata.....:D

Oi, mutta sehän on iiiihanaaa :)!! Love is in the air....:love:
Emmä vaan tiiä, luulin tosiaan olevani melkoisen perillä siitä ihmisestä ja sen mielestä, mutta se oliki vähän tosiaan erilainen tänään. Enkä mä halua nyt mitään ihastumisia, kaikkein vähiten tän ihmisen osalta.
Se on kaverina tosi ihana ja onhan sen kans ihan kiva välillä muutenkin, mutta siihen se sitte jääkin ja saakin jäädä. Että anteeks, mutten kykene samaistumaan sun intoon.
 
Emmä vaan tiiä, luulin tosiaan olevani melkoisen perillä siitä ihmisestä ja sen mielestä, mutta se oliki vähän tosiaan erilainen tänään. Enkä mä halua nyt mitään ihastumisia, kaikkein vähiten tän ihmisen osalta.
Se on kaverina tosi ihana ja onhan sen kans ihan kiva välillä muutenkin, mutta siihen se sitte jääkin ja saakin jäädä. Että anteeks, mutten kykene samaistumaan sun intoon.
EI sun tarvii anteeks pyydellä, senkin hassunen siellä :)*halaarutistaa*...varmasti olos on aika yllätetty ja siten myös epäuskoinenkin, vallankin jos oikeesti oli tuollaiset aistimukset menossa...mutta - annapas ajan kulua ja oot klopin seurassa kuten ennenkin. Jos hänellä on mielen ja kielen päällä jotakin, niin varmasti sulle avautuu ja uskoutuu, ja sitten saat tilannetta tutkailla uudemman kerran... Mutta siihen asti ihan rennolla otteella vaan ja juurikin atm- meiningillä :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä