vierailijaaz
Joo et toki.Tämä ei ole minä valitettavasti pitää tuottaa pettymystä.
Joo et toki.Tämä ei ole minä valitettavasti pitää tuottaa pettymystä.
Kuulostaa psykopaatilta tämä sun trollisi, tai siis sen trollin mies.Miksi ihmeessä kyllästyisi, tämä juuri sitä mitä olemme haluneet elämältä. Meidän elämä on ihanaa, parisuhde voi hyvin ja lapsi isi ovat mahtava parivaljakko. Ei hänellä ole mitään valittamista, yhtä hymyä aamusta iltaan.
Missä vaiheessa voi laittaa paljaalla? Jos mä en ole harrastanut irtosuhteita eikä mieskään niin millon?Oletpa sä lapsellinen. Tässä ei ole missään kohdassa viitattu mun seksielämään vaan ihan normaalia tietoja tässä tuotu esille eli ei uuden kumppanin kanssa panna heti paljaalla. Sillä asialla ei ole mitään tekemistä mun seksikumppanien määrän kanssa. Ei, en ole jakorasia. Sä sen sijaan olet aivan helvetin tyhmä. On tainnut lääkkeetkin jäädä ottamatta.
Ei ole ei. Hyvä yritys kuitenkinJoo et toki.
No, luulisi että jos miehen eksä on noin epäluotettava, voisi käydä mielessä sekin mahdollisuus, että hän olisi pettänyt. Mieshän voisi teoriassa kantaa tietämättään jotain tautia, jonka on itse saanut puolisoltaan. Ja sama koskee sinua, vai menitkö ihan kokemattomana tuon äijäsi kanssa kimppaan?Missä vaiheessa voi laittaa paljaalla? Jos mä en ole harrastanut irtosuhteita eikä mieskään niin millon?
Tuolla periaatteella ei voi kukaan koskaan harrastaa paljaalla ilman testejä seksiä. No mulla onneks on sitä luottamusta vielä toisiin etten pelkää tauteja olevan ihmisellä joka ei irtosuhteita harrasta. Ja eipä meillä mitään ollutkaan, nehän testataan kun tulee paksuksi.No, luulisi että jos miehen eksä on noin epäluotettava, voisi käydä mielessä sekin mahdollisuus, että hän olisi pettänyt. Mieshän voisi teoriassa kantaa tietämättään jotain tautia, jonka on itse saanut puolisoltaan. Ja sama koskee sinua, vai menitkö ihan kokemattomana tuon äijäsi kanssa kimppaan?
Niin, eihän se kauhean todennäköistä tietysti olekaan. Tarkoitin vaan sitä, että on ehkä hiukan naiivi, jos pitää 100% varmana sitä, että itsellä ei voi olla tauteja, jos itse tai se kumppani ei ole harrastanut irtosuhteita.Tuolla periaatteella ei voi kukaan koskaan harrastaa paljaalla ilman testejä seksiä. No mulla onneks on sitä luottamusta vielä toisiin etten pelkää tauteja olevan ihmisellä joka ei irtosuhteita harrasta. Ja eipä meillä mitään ollutkaan, nehän testataan kun tulee paksuksi.
Se kyllä kiinnostaisi minuakin. Noin psykologisesti mielenkiintoista, että ensin on kiintynyt siihen esikoiseen (koska unelma ja toive yksilapsisesta perheestä toteutui), mutta nuorempien, ei-toivottujen sisarusten synnyttyä tämä kiintymys loppuu ja esikoisen voi korvata uudella lapsella jonkun toisen naisen kanssa, jonka kanssa saa sitten sen, minkä on halunnut eli yksilapsisen perheen.Minkälaisen naisen mielestä on ok hylätä omat lapset? Vastaa tähän mammy.
Taitaisi lapset mennä sijaisperheisiin/adoptioon jos heidän äitinsä kuolisi. Mammyn mies on sen verran idiootti luuseri, että ei lapsia ottaisi. Tai jos lasten äiti sairastuisi vakavasti ja tarvitsisi apua, niin apua ei heruisi lasten omalta isältä koska tämä on tunteeton paska joka ei välitä omista lapsistaan. Exänsä teki väärin, mutta se ei ole lasten vika.Oletko sä mammy ihan dille? Mitä jos miehesi exä vaikka kuolee. Niin miehesi lapset tulevat teille koska on heidän isänsä. Miehesi ei ole yksilapsinen milloinkaan. Ja miksi helvetissä tekee lisää lapsia uuden kanssa jos ei edes huolehdi edellisistä?? Vastuuntunnoton idiootti on miehesi.
Sellaisen joka ymmärtää ettei toista saa pakottaa johonkin mitä hän ei halua tehdä.Minkälaisen naisen mielestä on ok hylätä omat lapset? Vastaa tähän mammy.
Mies halusi perheen eikä olla viikonloppu isi ja minun kanssa hän sai sellaisen perheen kuin halusi.Oletko sä mammy ihan dille? Mitä jos miehesi exä vaikka kuolee. Niin miehesi lapset tulevat teille koska on heidän isänsä. Miehesi ei ole yksilapsinen milloinkaan. Ja miksi helvetissä tekee lisää lapsia uuden kanssa jos ei edes huolehdi edellisistä?? Vastuuntunnoton idiootti on miehesi.
Järkyttävää. Mutta kuten aiemmin totesin niin siinä on vakka löytänyt kantensa. Molemmat yhtä tyhmiä, tunteettomia, itsekkäitä ja sairaita.Sellaisen joka ymmärtää ettei toista saa pakottaa johonkin mitä hän ei halua tehdä.
Niin, että "vanha" perhe heitetään menemään. Ei jumalauta.Mies halusi perheen eikä olla viikonloppu isi ja minun kanssa hän sai sellaisen perheen kuin halusi.
Voi voi, kaikenlaisia heikkolahjaisia sitä onkin ja vielä lapsenkin olette menneet tekemään.Mies halusi perheen eikä olla viikonloppu isi ja minun kanssa hän sai sellaisen perheen kuin halusi.
Jotenkin ei yllätä enää tämäkään. Kaikenlaisia vähä-älyisiä on maapallo valitettavasti väärällään. Käy vaan sääliksi näiden rusina-aivojen jälkikasvua, jotka joutuu kärsimään vanhempien omanapaisuudesta ja järjen köyhyydestä.Mies halusi perheen eikä olla viikonloppu isi ja minun kanssa hän sai sellaisen perheen kuin halusi.
Kivaa noilla näyttää täällä aina olevan, ei ole valittanut.Miksi lasten pitää maksaa vanhempiensa mokista? Sunko mielestä on oikein että lapsien kanssa ei olla koska ei halunnut heitä alunperin? Tuntuu niistä lapsista varmasti tosi kivalta kun isiä kiinnostaa uusi lapsi uuden akan kanssa mutta eivät he koska isi on uuden akan kanssa sitä mieltä että ei tarvitse kiinnostaa.
Elatusmaksuihin menee 1200e, että kyllä se entinen ihan ruhtinaalisen korvauksen saa. Miksi mun pitäisi edes miehen omaisuutta saada, lapsethan hänet perii? Mulla on kyllä ihan omat tulot ja omaisuudet.Kalliiksi tulee miehellesi, kun rahallisesti joutuu kuitenkin huolehtimaan. Onhan asunnot ym. sun nimissäs ja avioehto, isän kuoltua lapset varmaan ilolla imee teidät kuiviin.
Toivottavasti et tule raskaaksi ja huomaa sitä liian myöhään, näin kävi minulle. Sitten jäät yksin niiden lastesi kanssa kun abortti liian myöhäistä. No mut ei mitään, treffaahan isä uuden yksilapsisen perheensä kanssa niitä lapsia joskus ja jouluna.
Olisiko ihan hetki syytä katsoa itseensä peilistä ja miettiä mikä meni vikaan omilla vanhemmilla kasvatuksessa ja mikä on omien lasten kasvatuksessa menossa niin mettään ja perse edellä puuhun kuin vain voi?
Voi pyhä yksinkertaisuus, moneen vuoteen en ole tavannut yhtä yksinkertaista ihmistä kuin sinä, säälin lastasi suunnattomasti :\
Miksi ei rakastaisi? Ei sellaista iloa mitä hänen silmissään on, voi feikata.Tuossa edelliset lapset ja myös teidän omanne oppivat elämän aikana vihaamaan isäänsä, sillä olettamuksella että lapsestanne kasvaa "ihminen" teidän" kanssanne.
Miksi oletat miehesi rakastavan lastanne kuin näin ei ole?
Rakastaako aikasempia lapsiaan?Miksi ei rakastaisi? Ei sellaista iloa mitä hänen silmissään on, voi feikata.