Kummallinen nuorukainen.Jollei sitä herraa ala pikkuhiljaa kuuluu, nii mä meen ainaki nukkuu. Olkoot ilman juttuseuraa sitte.
NormisettiäKummallinen nuorukainen.
Oma on vikansa jos ei ymmärrä hyvän päälle.Normisettiä
Ei ole vieläkään tullut?Jollei sitä herraa ala pikkuhiljaa kuuluu, nii mä meen ainaki nukkuu. Olkoot ilman juttuseuraa sitte.
Kohta vois mennä.Nyt kaikki nukkumaan kello on jo noon paljon
Siitäki voidaan olla montaa mieltä.Oma on vikansa jos ei ymmärrä hyvän päälle.
Ei ko se laitto viestiä silloin aiemmin, että se tulee paikan X kautta, että menee aikaa. Emmä kyllä silti aatellu että ihan näin kauaa, mutta se kyllä jää suustaan kiinni niin useesti joka paikkaan, ettei sinäänsä mitenkään uutta ja ihmeellistäEi ole vieläkään tullut?
..häröilen täällä taustalla ...kattelen toisella silmällä Fordia ja toisella sukellan musamaailmassa - multitaskingit menossa...Öitä nukuksijoille.
Jäikö tänne ketään?
Huomisiltana vissiin metsästetään ysitonnia?
Mä oon täällä ainakin toistaiseksi vielä.Öitä nukuksijoille.
Jäikö tänne ketään?
Huomisiltana vissiin metsästetään ysitonnia?
..mites nyt- onko Mr hereillä vai kölliikö untenmailla ...voihan se olla niin että on eilisen vahingosta viisastunut ja vahtimalla vahtii että tuut viimeistään yhdeltä nukkumaan...Toi Mr. Dee Dee kyllä uhkaili että mulla olis nukkumaanmenoaika jo yhdeltä - toisaalta samaa se uhkasi eilen, mutta koska se nukahti itse ennen sitä niin porskutin kolmeen saakka . Oma vika!
Sänkyynmenoaika ja nukkumaanmenoaika on kaks eri asiaa. Pitäis osata käyttää oikeita termejä.Toi Mr. Dee Dee kyllä uhkaili että mulla olis nukkumaanmenoaika jo yhdeltä - toisaalta samaa se uhkasi eilen, mutta koska se nukahti itse ennen sitä niin porskutin kolmeen saakka . Oma vika!
Kyllä se vielä hereillä on . Ei se tiedä mihin aikaan mä viime yönä tulin nukkumaan, koska oli ite jo nukahtanut enkä mä tietenkään kertonut sille etten tullut siihen aikaan kun piti, buahaha..mites nyt- onko Mr hereillä vai kölliikö untenmailla ...voihan se olla niin että on eilisen vahingosta viisastunut ja vahtimalla vahtii että tuut viimeistään yhdeltä nukkumaan...
Sänkyynmenot onkin sitten ihan juttu erikseenSänkyynmenoaika ja nukkumaanmenoaika on kaks eri asiaa. Pitäis osata käyttää oikeita termejä.
...jotenkin mulla on vain semmonen tutina, että sua niin viedään tuossa yhden hujakoita kohti sänkyä...tavalla jos toisella...riippumatta siitä onko se tsihi juotu tai ei ...Kyllä se vielä hereillä on . Ei se tiedä mihin aikaan mä viime yönä tulin nukkumaan, koska oli ite jo nukahtanut enkä mä tietenkään kertonut sille etten tullut siihen aikaan kun piti, buahaha
Sitä paitsi mulla on tsihi lähes täynnä vielä! Se ainakin pitää saada tyhjäksi ennen nukkumaanmenoa.
Sehän nähdään...jotenkin mulla on vain semmonen tutina, että sua niin viedään tuossa yhden hujakoita kohti sänkyä...tavalla jos toisella...riippumatta siitä onko se tsihi juotu tai ei ...
Mutta se on vain oikein se
..nooo...ei sen niin minuutilleen tarvii olla mutta kaappaa se sut kuiteskin....Sehän nähdään
Sain armonaikaa lopputsihin verran..nooo...ei sen niin minuutilleen tarvii olla mutta kaappaa se sut kuiteskin....
Sain armonaikaa lopputsihin verran