The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Toi Mr. Dee Dee kyllä uhkaili että mulla olis nukkumaanmenoaika jo yhdeltä - toisaalta samaa se uhkasi eilen, mutta koska se nukahti itse ennen sitä niin porskutin kolmeen saakka :D. Oma vika!
..mites nyt- onko Mr hereillä vai kölliikö untenmailla :)...voihan se olla niin että on eilisen vahingosta viisastunut ja vahtimalla vahtii että tuut viimeistään yhdeltä nukkumaan...
 
..mites nyt- onko Mr hereillä vai kölliikö untenmailla :)...voihan se olla niin että on eilisen vahingosta viisastunut ja vahtimalla vahtii että tuut viimeistään yhdeltä nukkumaan...
Kyllä se vielä hereillä on :D. Ei se tiedä mihin aikaan mä viime yönä tulin nukkumaan, koska oli ite jo nukahtanut enkä mä tietenkään kertonut sille etten tullut siihen aikaan kun piti, buahaha :devil:

Sitä paitsi mulla on tsihi lähes täynnä vielä! Se ainakin pitää saada tyhjäksi ennen nukkumaanmenoa.
 
Kyllä se vielä hereillä on :D. Ei se tiedä mihin aikaan mä viime yönä tulin nukkumaan, koska oli ite jo nukahtanut enkä mä tietenkään kertonut sille etten tullut siihen aikaan kun piti, buahaha :devil:

Sitä paitsi mulla on tsihi lähes täynnä vielä! Se ainakin pitää saada tyhjäksi ennen nukkumaanmenoa.
...jotenkin mulla on vain semmonen tutina, että sua niin viedään tuossa yhden hujakoita kohti sänkyä...tavalla jos toisella...riippumatta siitä onko se tsihi juotu tai ei :D...

Mutta se on vain oikein se :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä