On se nyt kumma
Noh, meillä on aikaa miettiä vieläIsorenkasilla kurvailee mukavammin myös sisällä.
Niin tietysti. Mutta siltikin kun ei saada paraneenNiin, tänään kuumuus teki taas olosta sietämättömän, onneks huomiseks jo viilenee. Myös siitospölyt ym. muut pölyt kiusaa
Mä rakentelen moottoroidun version ja ajelen sillä sit pillerikännissäNoh, meillä on aikaa miettiä vielä
Mie haluun pinkin ja vilkkurenkaat myösMä rakentelen moottoroidun version ja ajelen sillä sit pillerikännissä
Niin tietysti. Mutta siltikin kun ei saada paraneen
Jep, isot renkaat on paremmat.Ota isommilla renkailla niin kulkee paremmin ulkona, tiedän kokemuksesta
Jospa ne sitten auttaisi ja tehoaisi paremmin.Tiistaina tapaan taas tohtorin, todennnäköisesti lisätään pillerivalikoimaan voimakkaat antibiootit, jotka on hoitosuunnitelmassa ollu "roikkumassa"
Eli suunnitelmaa saadaan etenemään. Sehän on hyvä uutinenTiistaina tapaan taas tohtorin, todennnäköisesti lisätään pillerivalikoimaan voimakkaat antibiootit, jotka on hoitosuunnitelmassa ollu "roikkumassa"
Mulle hello kitty.Mie haluun pinkin ja vilkkurenkaat myös
No jos nyt tulis sitten sen verran tömäkät hevoskuurit, että helpotusta olis isosti näkyvissä. Koetahan jaksella siellä *halaa*Tiistaina tapaan taas tohtorin, todennnäköisesti lisätään pillerivalikoimaan voimakkaat antibiootit, jotka on hoitosuunnitelmassa ollu "roikkumassa"
Paksut renkaat on hyvät.Jooo isompi on parempi, vai miten se meni...
noin se meni... mä kyllä tiedänJooo isompi on parempi, vai miten se meni...
Vähän pienempiki on hyvä, jos on taitava. Eiku siis.. ööööööö.noin se meni... mä kyllä tiedän
hyvä nakki parempi mieli....Vähän pienempiki on hyvä, jos on taitava. Eiku siis.. ööööööö.
Jotain sinne päin.hyvä nakki parempi mieli....
No ei se nakki varmaan hyvältä tuntuis muualla kun suussa....tai no...ei se kyllä sielläkään....Jotain sinne päin.
Tosin hyvä nakkikin, voi tietyissä tilanteissa olla huono nakki. Nimimerkillä kokemusta on.
Ehkä joku prinssinakki joskus tullu vastaan.No ei se nakki varmaan hyvältä tuntuis muualla kun suussa....tai no...ei se kyllä sielläkään....
Nimimerkillä kokemusta on