Mie oon kyllä aina tykännyt kaikesta savustetusta, mutta mutta....
Mie oon kyllä aina tykännyt kaikesta savustetusta, mutta mutta....
..tsot tsot...ei saa olla ronkeli...ainakin kerran pitää maistaaMie oon kyllä aina tykännyt kaikesta savustetusta, mutta mutta....
Ja halvallakin vielä sais.....tsot tsot...ei saa olla ronkeli...ainakin kerran pitää maistaa
Irtoaiskohan vielä boonukset kaupanpäälle...plussapisteitä..Ja halvallakin vielä sais...
Onkohan tollaset savumulkut mustia?Mie oon kyllä aina tykännyt kaikesta savustetusta, mutta mutta....
Mulle tuli tuosta kuvasta mieleen kommentti, joka voitaisiin tulkita rasistiseksi. Jätin kertomatta.Mie oon kyllä aina tykännyt kaikesta savustetusta, mutta mutta....
Jaa toi jonka mä jo sanoinMulle tuli tuosta kuvasta mieleen kommentti, joka voitaisiin tulkita rasistiseksi. Jätin kertomatta.
Sekin vieläIrtoaiskohan vielä boonukset kaupanpäälle...plussapisteitä..
Nääh...en mä oikein usko että niin menisivät pakkausmateriaalia tuhlaamaan..ihan omissa rasioissansa ovat...ja saavat siten tyytyväisiä asiakkaita....Sekin vielä
Vähän kyllä vielä mietityttää tuo kaksi rasiaa. Ei kai vaan oo pilkottu toista kahteen osaan .
Iltalääkkeet otettu
Hyvä ku muistutit, meinas unohtua... Sit oiski ollu piru irti.Iltalääkkeet otettu
Kohenemisesta en tiedä...jaahas...sitä ollaan ens alkuun kieriskelty hervottoman naurukohtauksen saaneena ja kun muistettiin dosetin olemassaolo ja lääkkeet, niin johan ollaankin äkisti yhtä viileetä aurinkolasimiestä...
Iltaa, Majuri - vointi se vain näemmä kohenee, hyvä juttu !
ennakoida
Pitäiskö olla jo ajatella tulevaa tulevaa
*halaa*...siihen kuitenkin uskotaan jos vaikka se joskus meinaa epäilyttääKohenemisesta en tiedä
Tuo olisi tarkoitettu meille ketjulaisille sisätiloihin kisoihin sitten kun ollaan vanhojaOta isommilla renkailla niin kulkee paremmin ulkona, tiedän kokemuksesta
On se nyt kummaKohenemisesta en tiedä
Isorenkasilla kurvailee mukavammin myös sisällä.Tuo olisi tarkoitettu meille ketjulaisille sisätiloihin kisoihin sitten kun ollaan vanhoja