• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Pointti oli enemmänkin se että jos mä hillun täällä koko yön niin tää on aina sillon ihan kuollut paikka ja jos satun olee joskus pois niin sitten täällä on sata uutta sivuu ilmestynyt....tulee mieleen että kartetaanko(kaikki,ei vain poika) ...no joo,kunhan ihmettelin ja havannoin ääneen.
Ei kukaan ketään karta, tuntuu olevan sattuman kauppaa milloin täällä porukka valvoskelee yhtä aikaa. Tuntuu että nykysin harvoin täällä kukaan on enää öisin.

Yleensä musta tuntuu siltä ettei täällä kukaan oo silloin kun mä olisin :D
 
Kuulostaa kyllä vähän kaukaa haetulta, että kaikki katsoisi "aha, Tinku paikalla, kadotaan".

Mun mielestä sä olet :love: ja (y), minen ainakaa pakoile sinua!
:love:

Noo...ehkä mä en kuitenkaan ihan niin kamala ole että kaikki karttais. Ehkä vähän harmitti kun ei tääl tunnu nykysin olevan juuri elämää ja sit sen kerran kun oon pois niin bileet on pystyssä.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch
IhQ
Taas se alkaa..jokavuotinen "kädenvääntö" siitä minne mennään juhannuksena. Varmaan pitäis tänä vuonna mennä taas miehen suvun mökille, viime vuonna oltiin miun vanhemmilla ja kahtena vuotena sitä ennen mies keskenään mökillä kun on ollu pakko päästä sinne kalaan ja mie lasten kans miun vanhemmilla..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä