FAMI!! Patukka piiloon, tää on julkinen paikka!DD:llä näkyy vanha avatar ja famipalalla näkyy patukka.
FAMI!! Patukka piiloon, tää on julkinen paikka!DD:llä näkyy vanha avatar ja famipalalla näkyy patukka.
Pöh, ärsyttävää.DD:llä näkyy vanha avatar ja famipalalla näkyy patukka.
niimpä. no jospa avattaret alkaisi näkyä,niin kuin pitäisi.Pöh, ärsyttävää.
Miulle näkyy semmoinen ruskeatukkainen, vihreäpaitainen nainen siulla kuvana.Pöh, ärsyttävää.
Mulla näkyy kansMiulle näkyy semmoinen ruskeatukkainen, vihreäpaitainen nainen siulla kuvana.
Niin pitäiskinMiulle näkyy semmoinen ruskeatukkainen, vihreäpaitainen nainen siulla kuvana.
Nyt näkyy sun avattarena ruskeatukkainen nainen. uus vissiin.Pöh, ärsyttävää.
Siinä on tissisisko keltaisessa mekossaNäkyykös mun avatar millasena??
Minninen keltaisessa mekossansaNäkyykös mun avatar millasena??
Minni hiiri, keltaisessa mekossa.Näkyykös mun avatar millasena??
Näkyy uusiPöh, ärsyttävää.
Sähän olit jossain muuallaJa perhana teidän kanssa,nyt on tinku Koko yön ootte pulissut kymmeniä sivuja ...ihan selvästi kartatte minuu
Ja @poika ollut kans koko yön täällä hillumassa ...karttaako sekin minuu...ja jos niin miksi
Miten se nyt liittyy tohon ?Sähän olit jossain muualla
No kun sanoit että karttaako poika sua. Eihän hän voi sun kanssa jutella jos sä et ole täällä ja poika onMiten se nyt liittyy tohon ?
Oli toiveen toteutusFAMI!! Patukka piiloon, tää on julkinen paikka!
Pointti oli enemmänkin se että jos mä hillun täällä koko yön niin tää on aina sillon ihan kuollut paikka ja jos satun olee joskus pois niin sitten täällä on sata uutta sivuu ilmestynyt....tulee mieleen että kartetaanko(kaikki,ei vain poika) ...no joo,kunhan ihmettelin ja havannoin ääneen.No kun sanoit että karttaako poika sua. Eihän hän voi sun kanssa jutella jos sä et ole täällä ja poika on
No ei nyt tietenkään, höpsöPointti oli enemmänkin se että jos mä hillun täällä koko yön niin tää on aina sillon ihan kuollut paikka ja jos satun olee joskus pois niin sitten täällä on sata uutta sivuu ilmestynyt....tulee mieleen että kartetaanko ...no joo,kunhan ihmettelin ja havannoin ääneen.
Kuulostaa kyllä vähän kaukaa haetulta, että kaikki katsoisi "aha, Tinku paikalla, kadotaan".Pointti oli enemmänkin se että jos mä hillun täällä koko yön niin tää on aina sillon ihan kuollut paikka ja jos satun olee joskus pois niin sitten täällä on sata uutta sivuu ilmestynyt....tulee mieleen että kartetaanko(kaikki,ei vain poika) ...no joo,kunhan ihmettelin ja havannoin ääneen.