• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Uuuujeah, kun tuolla ulkona on sitten ihanaa ja kaunista ja lämmintä ja aurinkoista :) <3 - mii laik ö lot :p!!

Ja meijen mansikkamaa on ihan turvoksissa kukista :eek:(y) - nyt vain niitä pörriäisiä kunnolla suristelemaan, niin a vot :p

Ja koko meidän trio on taas vaihteeksi ainakin pienen tovin kasassa, sain käydä tuon yhden karvapään hakemassa ja tempastiinkin sitten ex tempore semmonen pikainen - se kaasujalka! - maisemakierros ja silmä lepäs mp- jonoissa :)...se on kesä todellakin kaikkialla :)!

Tässä olotilassa menen näemmä entistä pahemmin kikkuralle, jotta mitähän ihmeen loivennusta tässä keksis, mikä tasottas tätä pirskahtelevuutta....vai onkohan se jo kaikinpuolin liian myöhäistä :D
 
..ja noi avattaret on vissiin joltisakin levottomia sieluja - eli sopivat hyvin kaikille kantajilleen :D - koskapa näemmä seilaavat miten sattuu :D

Vuan ei haittaa ollenkaan, kun tietää että kuvasta huolimatta on loistavaa seuraa taas tarjollansa :)!
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Kais
No kun sanoit että karttaako poika sua. Eihän hän voi sun kanssa jutella jos sä et ole täällä ja poika on :)
Pointti oli enemmänkin se että jos mä hillun täällä koko yön niin tää on aina sillon ihan kuollut paikka ja jos satun olee joskus pois niin sitten täällä on sata uutta sivuu ilmestynyt....tulee mieleen että kartetaanko(kaikki,ei vain poika) ...no joo,kunhan ihmettelin ja havannoin ääneen.
 
Pointti oli enemmänkin se että jos mä hillun täällä koko yön niin tää on aina sillon ihan kuollut paikka ja jos satun olee joskus pois niin sitten täällä on sata uutta sivuu ilmestynyt....tulee mieleen että kartetaanko ...no joo,kunhan ihmettelin ja havannoin ääneen.
No ei nyt tietenkään, höpsö :)
Joskus vaan porukkaa on eri aikaan täällä.
 
Pointti oli enemmänkin se että jos mä hillun täällä koko yön niin tää on aina sillon ihan kuollut paikka ja jos satun olee joskus pois niin sitten täällä on sata uutta sivuu ilmestynyt....tulee mieleen että kartetaanko(kaikki,ei vain poika) ...no joo,kunhan ihmettelin ja havannoin ääneen.
Kuulostaa kyllä vähän kaukaa haetulta, että kaikki katsoisi "aha, Tinku paikalla, kadotaan".

Mun mielestä sä olet :love: ja (y), minen ainakaa pakoile sinua!
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä