Mäkin odotin että jotain olis kilahtanut mutta eiOotteko muuten huomannu oudon epäloogisuuden tuolla pisteidenjaossa? 1000 viestistä saa 20 pistettä, mut nuo mun loput 14 tonnia ei merkkaa mitään. Ihme pihtausta
Mäkin odotin että jotain olis kilahtanut mutta eiOotteko muuten huomannu oudon epäloogisuuden tuolla pisteidenjaossa? 1000 viestistä saa 20 pistettä, mut nuo mun loput 14 tonnia ei merkkaa mitään. Ihme pihtausta
Niinpä, sitä voi myös kutsua ninjakakaksi, eliJoskus voi kyseessä olla myös ns. pierun kuoret.
Hyvin tuon tuntui jaksavanMie oon kai jo vanha,ku en jaksa koko yötä valvoo. tai no mä kyllä myös rakastan nukkumista. Viimestään klo 1 oon nykyään nukkumassa.
Aiemmin tuli miehen kanssa valvottua monesti aamuyöhän asti,vaan eipä ennää, enemmän sänky houkuttelee.
Kyllä mulla on kilahtanu jo kauan sitten, ei siihen palstauudistusta tarttenuMäkin odotin että jotain olis kilahtanut mutta ei
No samaa mietin itsekin tuon sanan kohdallaKyllä mulla on kilahtanu jo kauan sitten, ei siihen palstauudistusta tarttenu
Voipi olla liikkeellä theketjussaNo samaa mietin itsekin tuon sanan kohdalla
Oliskohan noin vai jo aikaa ennen sitäVoipi olla liikkeellä theketjussa
Liekö semmonen itseään toteuttava ennustus?Oliskohan noin vai jo aikaa ennen sitä
Tai sitten vain pahentanut
LuultavastiLiekö semmonen itseään toteuttava ennustus?
Joskin mulla on tapana täyttää herkkikset aurajuustolla ja pekonilla
Katkaravut marinadissa, jättiherkkusienet täytetty, uudet perunat, porkkanat ja sipulit pilkottu, lohet ja ahvenfileet otettu pakastimesta pois ja fresitat laitettu tilalle, raparperikakku uunissa... Pari rouvaa yöpyi täällä, joten pistettiin tuulemaan.
Puhuttiin että on vaan niin hauskaa grillailla tommosia kevyempiä herkkuja kun ei ole yhtään miestä vaatimassa rasvakaapelia ja olutta
Pieru varren keraNiinpä, sitä voi myös kutsua ninjakakaksi, eli
Meillä on tuorejuusto-yrttitäyte. Sen täytyy olla kevyttä koska juusto on laittia ja ne yrtit terveellisiäJoskin mulla on tapana täyttää herkkikset aurajuustolla ja pekonilla
Päättelyä pukkaa ku serlokillaMeillä on tuorejuusto-yrttitäyte. Sen täytyy olla kevyttä koska juusto on laittia ja ne yrtit terveellisiä
VarsipieruPieru varren kera
Eipä täällä juuri muita näy, paitsi tietenkin MajuriAijai pitäsköhän tästä nukkumaan, että jaksaa taas ens yönä jauhaa kakkaa, eiku pyyhkiä siis.
Kaunoista päivää kaikille kilahtaneille, ja eipä tässä porukassa varmaan muita tarvikkaan huomioida
Mullakin näkyy se vanhaHuomasin että puhelimella mulla on vanha avatar... näkyyköhän nää koskaan oikein
Ai ai onpa teillä ihanat herkut. Lurps.
Katkaravut marinadissa, jättiherkkusienet täytetty, uudet perunat, porkkanat ja sipulit pilkottu, lohet ja ahvenfileet otettu pakastimesta pois ja fresitat laitettu tilalle, raparperikakku uunissa... Pari rouvaa yöpyi täällä, joten pistettiin tuulemaan.
Puhuttiin että on vaan niin hauskaa grillailla tommosia kevyempiä herkkuja kun ei ole yhtään miestä vaatimassa rasvakaapelia ja olutta