• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
:p

Katkaravut marinadissa, jättiherkkusienet täytetty, uudet perunat, porkkanat ja sipulit pilkottu, lohet ja ahvenfileet otettu pakastimesta pois ja fresitat laitettu tilalle, raparperikakku uunissa... Pari rouvaa yöpyi täällä, joten pistettiin tuulemaan.

Puhuttiin että on vaan niin hauskaa grillailla tommosia kevyempiä herkkuja kun ei ole yhtään miestä vaatimassa rasvakaapelia ja olutta (y)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Mythago
:p

Katkaravut marinadissa, jättiherkkusienet täytetty, uudet perunat, porkkanat ja sipulit pilkottu, lohet ja ahvenfileet otettu pakastimesta pois ja fresitat laitettu tilalle, raparperikakku uunissa... Pari rouvaa yöpyi täällä, joten pistettiin tuulemaan.

Puhuttiin että on vaan niin hauskaa grillailla tommosia kevyempiä herkkuja kun ei ole yhtään miestä vaatimassa rasvakaapelia ja olutta (y)
Joskin mulla on tapana täyttää herkkikset aurajuustolla ja pekonilla :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Bitch
Huomenta!

Mä olen vähän väsy...kokoyön liesussa...hyvässä seurassa tosin joten ei valittamista. Eilen oli suunnitelmissa että tänään olis hyvää seuraa myös tarjolla mutta saa nyt nähdä. Mulla kun olis illaks yks juttu minne tahtoisin mennä mutta en mä yksin viitisi,oon eilen koittanut saada jonkun mun kanssa mut kukaan ei lähe*buu*. Yhtä vastausta vielä oottelen mutta saa nähdä saanko vastausta kun sen piti ilmotella jo eilen.Mitään ei oo vielä kuulunut. Ja mun tuurilla jos en tonne sit mene niin ei hyvä seurakaan sitten enää jaksa mun seuraa. Nyt en vaan jaksa liikku mihinkään vaikka olen nukkunut suht hyvin ja pitkään mutta silti.
 
  • Tykkää
Reactions: Bitch ja Kais
:p

Katkaravut marinadissa, jättiherkkusienet täytetty, uudet perunat, porkkanat ja sipulit pilkottu, lohet ja ahvenfileet otettu pakastimesta pois ja fresitat laitettu tilalle, raparperikakku uunissa... Pari rouvaa yöpyi täällä, joten pistettiin tuulemaan.

Puhuttiin että on vaan niin hauskaa grillailla tommosia kevyempiä herkkuja kun ei ole yhtään miestä vaatimassa rasvakaapelia ja olutta (y)
Ai ai onpa teillä ihanat herkut. Lurps.:p
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä