• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Niin, välttämättä en näe tuota äitinsä huumorintajun ja luonteen perinyttä tyttölasta kangistumassa kuninkaalliseen etikettiin. Saattaisi mennä koko hovi uuteen uskoon :LOL:

Vai mitähän tapahtuisi jos Silvia menisi ojentamaan että Arvoisa Prinsessa Nartuntytär, nyt pitäisi olla jo menossa orpokodin avajaisiin ja Prinsessa Nartuntytär vastaisi jooojoo iha just, älä keuhkoo, chillaa dude
:D - siinä vois olla tovin jos toisenkin kuninkaalliset kutrit entistä säpäköimmillä kikkuroilla, kasvojen kohotuskertoimien singotessa pilvien toiselle puolelle!
 
:eek:...nyt mun maailma kyllä heitti häränpyllyä ja mä joudun sisäistämään tämän kuninkaallisen naiselämän ihan uudelleen....jos kykenen *niiskaisu*


..ei kait niitten sanavarastoihinkaan kuulu tuommoiset vulgäärit ilmaisut:confused:
Jos sattuu olemaan vatsatauti (mikä ei toki Kuninkaalliseen Vatsaan uskalla pesiytyä), joutuu puuteroimaan nenää tavallisen usein!
 
Pikkuneiti 6 v ei ole rinsessamatskua. Ei halua aamupesulle, ei halua vaatteita, ei halua kampausta. Haluaa...olla rauhassa, älkää häiritkö, kokoaa Legoja.
Huokaus. Oisko jossain rinsessakoulua?
No ei kyllä ole meijen tirpanakaan, vaikka pienen ohikiitävän ajan viihtyikin blingbling- pinkeroisessamekossaan tiaaroineen kaikkineen...mutta sitten huomas kuinka epäkäytännöllinen se mekko ja tiaara olikaan näissä työmiehen asioissaan :whistle:

..."...äitiiiii!!!....äitii!!!...tuu ottaan tää tyhmä mekko pois mun päältä ja heti kun tää ei niin ollenkaan ole hyvä puissakiipeilyyn eikä edes pyörälläajamiseenkaan!!...missä ne mun pieruverkkarit on??!! Heti ne mulle!!"


:D *vilkuttelee hyvin epäkuningatarmaisesti*
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä