Teithän sä hyödyllistä kun nukuitVoi kmala, mulle tuli laiska fiilis kun nukuin yön enkä tehnyt mitään hyödyllistä
Ajattelin jo että nukkuunNyt kun Fami sai 15 tonnia täyteen ja huomenentoivottaja ratkesi, niin eiköhän tästä nyt malta jo mennä aamusavulle?
Jollain hyödyllisellähän se aamu on aloitettavaHuomenta!!
Menipäs aikaa kun kahlasin kaikki yön viestit läpi ja lätkin tykkäyksiä ja muuta
Ei tuo nalle oikeen silmää miellytä..ei näytä miulta mitähän siihen keksis.
Joku söpönen my little ponyEi tuo nalle oikeen silmää miellytä..ei näytä miulta mitähän siihen keksis.
Etkä esim. kone. Siis vaikka espressokone.huomenta yövuorolle ja vasta heränneille
nyt kahville, oon nimittäin pannu kahveen tulille
Onneks tää kerrostalo ei iha kauheen nopeeta lämpene ja mun makkari on silleen vähän varjossa ettei sinne porota aurinko missään vaiheessaHuomenta, alastulossa mättää! Nätti päivä todella. Ja kuuma sellainen. Mä veikkaan että ensi yönä hikoillaan, ellei oo jonkinlaista koneellista viilennyslaitetta talossa...
Pari päivää sitten mä tein just noin, kun oli käynyt kaamea erehdys - eli collarit olivatkin "ministyneet" ja niistä ei tuo yksi halunnut luopua millään. Ei muuta kuin pikainen shortsitehtaantekele pystyyn eli naksnaks ja kappas - nyt on kuulema maailman parhaimmat shortisit evö !Täs vaihees on varmaan iha hyvä alkaa miettii et olikohan lapsilla mitää kesävaatteita ka jos oliki nii ne on isän tykönä, joka on viime yönä tullu pomoporukan kanssa laivalta, tykkää varmaan jos meen sinne kaivelemaan kaappeja Tällee heti aamusta
Mut onneks meillä on pojilla noita collareita vaikka muille jakaa nii ei tee Pahaakaa katkoa parista lahkeita jos shortsikeli pukkaa