• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Tässä aamukahvia ja kympiks kirpparille viemään tavarat..sit vaan toivotaan että joku tarttis niitä eikä ne palais tänne enää roikkumaan nurkkiin.
Hämmästyin kyl omaa reippauttani tässä asiassa, sain kaiken laputettua parissa päivässä...yleensä varaan pöydän jonnekin viikon päähän että saisin homman tehtyä.
 
Huomenta, alastulossa mättää! Nätti päivä todella. Ja kuuma sellainen. Mä veikkaan että ensi yönä hikoillaan, ellei oo jonkinlaista koneellista viilennyslaitetta talossa...
Onneks tää kerrostalo ei iha kauheen nopeeta lämpene ja mun makkari on silleen vähän varjossa ettei sinne porota aurinko missään vaiheessa :)

Meil on nuoremman pojan futistreenit 10 aikaa ja sit me lähetää markkinoille, jos olis vähä paremmat kelit ko viime vkl ku oli niin pirun kylmä ettei kiinnostanu ees kierrellä.

Muistakaahan kaikki auringonpalvojat nyt sitte se aurinkorasva, ettette kärvähdä :)
 
  • Tykkää
Reactions: TiiBii
Täs vaihees on varmaan iha hyvä alkaa miettii et olikohan lapsilla mitää kesävaatteita ka jos oliki nii ne on isän tykönä, joka on viime yönä tullu pomoporukan kanssa laivalta, tykkää varmaan jos meen sinne kaivelemaan kaappeja Tällee heti aamusta :ROFLMAO:

Mut onneks meillä on pojilla noita collareita vaikka muille jakaa nii ei tee Pahaakaa katkoa parista lahkeita jos shortsikeli pukkaa :)
 
Huomenia tästäkin osoitteesta :)..aamuaurinko on heppeimmillään eli tiedossa on kaunis päivä <3

Viipyilevää aamua oon saanut vietää, hyvän tovin jo hereillä ollut ja nauttinut vaan talon hiljaisuudesta :)

Nyt ei muuta kuin suunnittelematonta päivää kohti :)!
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja TiiBii
Täs vaihees on varmaan iha hyvä alkaa miettii et olikohan lapsilla mitää kesävaatteita ka jos oliki nii ne on isän tykönä, joka on viime yönä tullu pomoporukan kanssa laivalta, tykkää varmaan jos meen sinne kaivelemaan kaappeja Tällee heti aamusta :ROFLMAO:

Mut onneks meillä on pojilla noita collareita vaikka muille jakaa nii ei tee Pahaakaa katkoa parista lahkeita jos shortsikeli pukkaa :)
Pari päivää sitten mä tein just noin, kun oli käynyt kaamea erehdys :D - eli collarit olivatkin "ministyneet" ja niistä ei tuo yksi halunnut luopua millään. Ei muuta kuin pikainen shortsitehtaantekele pystyyn eli naksnaks ja kappas - nyt on kuulema maailman parhaimmat shortisit evö :D!
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä