Nää on nää DeeDeeÄrräläiset valvontavehkeet. Mä vaan hakkeroin ne.suorittaako varareksi jotain valvontaa ilman reksin lupaa. loistavaa työhön sitoutumista.
tää olin mun ensimmäisellä ostamallani levyllä
Familassa on diskot aikas aikaiseen auki?nyt heittää diskon puolelle
Nii-i, valomerkit on mennyt jo.Familassa on diskot aikas aikaiseen auki?
aurinko nousee. oisko hyvä aika ajaa yhtiön nurmikot
taitaa olla viisaampi niin. alotan tolla trimmerillä, se pitää parempaa ääntä
Jos pari tuntia odottelis
Ettei vaan kameroi suaki...suorittaako varareksi jotain valvontaa ilman reksin lupaa. loistavaa työhön sitoutumista.
Mythis, aamuyötäEttei vaan kameroi suaki...
Ei ole ainakaan tähän aikaan
Toi -85 - 86 oli sitä maailmanaikaa, et Mamban biisit piti osata jokseenkin ulkoa. Jos yhtään meinas päästä tyttölöitten juttusille.Nii-i, valomerkit on mennyt jo.
Yksityisbileet
Toi -85 - 86 oli sitä maailmanaikaa, et Mamban biisit piti osata jokseenkin ulkoa. Jos yhtään meinas päästä tyttölöitten juttusille.
Yötäpä yötä, mulla alkaa vähän jo silimä luppaseen. Zombiemummot ollu liian kilttinä vissiinMythis, aamuyötä
Sait sitten Zombiet rauhoittumaan.Ettei vaan kameroi suaki...
Ei auta, se on jo tasan bugittanu sun kämpän. Joskus epäilen et sillon joku yksityinen valvontasatelliitti, niin tarkkaa matskua tuleetäs pöytäkoneessa ei ole onneksi kameraa. pitää varmaan varmuuden vuoksi tuhota läppäri ja puhelimet.
Kyllä tässä itselläkin alkaaYötäpä yötä, mulla alkaa vähän jo silimä luppaseen. Zombiemummot ollu liian kilttinä vissiin
Kyllä tässä itselläkin alkaa
Vai meneekö samoilla silmillä huomisen siis tämän päivän [/QU
Muutaman tunnin vielä kipristelen ja sit lähen kotiin nukkuun. Monta yötä jälellä.Kyllä tässä itselläkin alkaa
Vai meneekö samoilla silmillä huomisen siis tämän päivän
meinaatko että minä tekisin omassa koulussani jotain mikä ei kestä julkisuutta. kyllä kamerakuvat saa julkaista. suihkutilojen kuvia ei saa julkaista koska ne voivat loukata oppilaiden yksityisyytäSait sitten Zombiet rauhoittumaan.
Tol DDRllä on kameroita ihan kaikkialla.
Tossa kuvaa poikalan tyttökoulun reksin toimistosta:
Katos, reksi onkin ton kameran peittäny teipillä.