Mä taas en tollasta tiedäAaawwwww.... tota biisiä tuli usein kuunneltuakin teininä
Mä taas en tollasta tiedäAaawwwww.... tota biisiä tuli usein kuunneltuakin teininä
Ei voi vastaan väittääKarkas ilman tekstiä
Piti sanomani, että sykkivä on aina hyväksi
Mulle näkyy tuo joku ruusujuttu.No voi per***a, tabletilla näkyy uusi avatar,mutta tietokoneessa ei.
Kyllähän mun pitää kaikki nimikkobiisini tietääMä taas en tollasta tiedä
Mulle näkyy nainenMulle näkyy tuo joku ruusujuttu.
Joo ruusukuva näkyy,mutta ei uutta naisavatarta jonka tein tabletilla.Mulle näkyy tuo joku ruusujuttu.
Miulle näkyyJoo ruusukuva näkyy,mutta ei uutta naisavatarta jonka tein tabletilla.
En kai mä tänne laita.Pics or didn't happen
No juu nyt rupes näkymään mun naisavatar. Jee. johan meni pitkään,ennen kuin vaihtoi kuvan.Miulle näkyy
on muuten jännä juttu miten nää avattaret näkyy miten sattuu.Nämä avattaret on näkynyt kaikille vähän eri tavalla välillä.
Mulla näkyy edelleen kaisilla se ruusujuttu
Kai se tästä palstasta jotenkin vielä johtuu.on muuten jännä juttu miten nää avattaret näkyy miten sattuu.
Niin vissiin, kaipa se korjaantuu ajallaan.Kai se tästä palstasta jotenkin vielä johtuu.
Toivottavasti. Sul näkyy edelleen ruusut.Niin vissiin, kaipa se korjaantuu ajallaan.
Mulla oli vaihtanut ittekseen taas vanhaanon muuten jännä juttu miten nää avattaret näkyy miten sattuu.
Toivotaan, itellä näkyy ainakin nainen ja kyöpelinvuorella.Toivottavasti. Sul näkyy edelleen ruusut.
No niinpäon muuten jännä juttu miten nää avattaret näkyy miten sattuu.
Ärsyttävää tuolainen kun vaihtuu yksinään.Mulla oli vaihtanut ittekseen taas vanhaan
Mie halusin ainakin itelle paremman avattaren, kuin mitä se kukkakuva oli. Tää kuva kuvastaa mua ehkä paremmin tällä hetkellä.On tää nyt jos vähän väliä täytyy avatarta vaihtaa
15
Seriously Likeable!
Content you have posted has attracted 100 likes.
AHA
jee, hyvä fami15
Seriously Likeable!
Content you have posted has attracted 100 likes.
AHA