mutta sehän on irvokasta ja perseestä- että kun olet sinkku ja yksinäinen ja seurankipeä jne EI ketään Missään ja kartetaan kuin ruttoa. Mutta annas olla kun joku kiinnostuu niin johan alkaa muitakin pörräämään ympärillä.
Mä saan olla rauhassa missä vaan.Parempi kai että idiootit jättää sut boobis rauhaan.
ruusuMitä näkyy nyt?
Ai avattaressas (juu, olen vakaasti kartalla taas )...kaunis tummahiuksinen nainenMitä näkyy nyt?
Mulla edelleen se sininen ruusuAi avattaressas (juu, olen vakaasti kartalla taas )...kaunis tummahiuksinen nainen
Ja mä en näe missään mitään sinistä ruusua .....taitanu silmätkin mennä ihan hattarapöwwöisiksi kun näkee mitä sattuuMulla edelleen se sininen ruusu
Ei sullakaan näy pallukkaa siis muille. Itselles vaan. Ne ei kuitenkaan näy jos on piilottanut/estänyt näkemästä sen paikallaolonsa.Heiii...nyt on pieni ihminen ihan sekaisin täällä näemmä ja aivan kadoksissa koko uudistuksen vääntöhässäkään....mullahan palaa vihree valo - vastaanotto on siis auki näemmä
Mutta - teillä muillako ei sitten vihreetä sykikään? Minkäs hiien takia ei ...voi apuuuuvaaa - tekniikan ihmelapsi on paikalla taas *vilkutta nyt oikein isosti ja laajalla kaarella*
Mä en saanut laitettua sitten sitä vanhaa kuvaani, kun ei vissiin hyväksynyt tjtn mutta löysin tommosen että kait se sitä vanhaa sitten muistuttaa...ko?
Näetkö mulla tämän????Ja mä en näe missään mitään sinistä ruusua .....taitanu silmätkin mennä ihan hattarapöwwöisiksi kun näkee mitä sattuu
No voi morjens taas ...että mä olen huikean viksu näissä hommissa, kiitos taas mun viisastuttamisessa *pusihalit*Ei sullakaan näy pallukkaa. Ne ei kuitenkaan näy jos on piilottanut/estänyt näkemästä sen paikallaolonsa.
Juu, tommonen sinivalkoisen raikas famituskuutio mulla on esilläNäetkö mulla tämän????
Ei voi mittää. Pitää kuvitella sun patukkas.Avattarena pitäis olla tämä suklaapatukka
*hyppii, pomppii tasajalkaa ja rapsuttaa päätään*
No mäkin oisin halunnutahtonu sen vanhan mutta ilmeisesti siinä oli ne pikselit päin hevonkukkua ja sen takia ei sitä hyväksynyt *niiskuttaa*...niin mun piti sitten pakosti laittaa tommonen paremman puutteessaAvattarena pitäis olla tämä suklaapatukka
*hyppii, pomppii tasajalkaa ja rapsuttaa päätään*
No voi hyvää päivääEi voi mittää. Pitää kuvitella sun patukkas.
Joo, niissä on jotkut kokojutut.No mäkin oisin halunnutahtonu sen vanhan mutta ilmeisesti siinä oli ne pikselit päin hevonkukkua ja sen takia ei sitä hyväksynyt *niiskuttaa*...niin mun piti sitten pakosti laittaa tommonen paremman puutteessa